L200

L200 és Pajero tulajok fóruma

Moderátor: ogtrai

Re: L200

HozzászólásSzerző: mantaboy2 » 2015.07.05. 13:41

streetwarior írta:Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Cserélni szeretném a váltóbán és a difiben illetve máshol is az olajat.
L200 2004 -évjárat 133 le. Kérdésem az lenne milyen olajat szoktak bele rakni, illetve mire érdemes figyelni. Minden tanácsot szívesen fogadok. Előre is köszönöm!


http://www.liqui-moly.com/liquimoly/web ... guide.html
Avatar
mantaboy2
 
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011.07.05. 11:14
Tartózkodási hely: Debrecen
auto tipusa: Mitsubishi L200 98 2.5TD GLS 4D56T

Re: L200

HozzászólásSzerző: streetwarior » 2015.07.03. 18:00

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Cserélni szeretném a váltóbán és a difiben illetve máshol is az olajat.
L200 2004 -évjárat 133 le. Kérdésem az lenne milyen olajat szoktak bele rakni, illetve mire érdemes figyelni. Minden tanácsot szívesen fogadok. Előre is köszönöm!
streetwarior
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2015.07.03. 11:15
auto tipusa: L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: Csirke » 2015.05.10. 18:08

bad boy 2 írta:Sziasztok!

Valaki csinált már házilag plató fedelet ?
Mert szinte anyagárban ki tudnám hozni a dolgot , csak hátha készült már ilyen,
és esetleg pár jó tanáccsal tudna szolgálni :)

További szép napot ! Sziasztok!


Pont a napokban gondoltam végig, de az lett számomra a konklúzió, hogy jobbak a 'gyári' megoldások. Ha mindent végigszámolsz, akkor nem is sokkal olcsóbb (ha egyáltalán olcsóbb), ha nem sokkal rosszabb minőséget szeretnél elérni. Ne csak a héjat vedd figyelembe, hanem a zsanérokat, teleszkópokat, zárat, stb.
Avatar
Csirke
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2014.12.04. 22:42
Tartózkodási hely: Balatonlelle
auto tipusa: L200 '08 Spec. Ed.

Re: L200

HozzászólásSzerző: mantaboy2 » 2015.05.10. 10:32

Hát én még sosem próbáltam viszont érdekelne hogy hogyan lehetne le sablonozni.

bad boy 2 írta:Sziasztok!

Valaki csinált már házilag plató fedelet ?
Mert szinte anyagárban ki tudnám hozni a dolgot , csak hátha készült már ilyen,
és esetleg pár jó tanáccsal tudna szolgálni :)

További szép napot ! Sziasztok!
Avatar
mantaboy2
 
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011.07.05. 11:14
Tartózkodási hely: Debrecen
auto tipusa: Mitsubishi L200 98 2.5TD GLS 4D56T

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2015.04.25. 15:33

Sziasztok!

Valaki csinált már házilag plató fedelet ?
Mert szinte anyagárban ki tudnám hozni a dolgot , csak hátha készült már ilyen,
és esetleg pár jó tanáccsal tudna szolgálni :)

További szép napot ! Sziasztok!
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: Váltó gond + 2wd/4wd télen

HozzászólásSzerző: Bébielefánt » 2015.04.16. 20:50

Köszönöm a választ!

Tesztelni fogom, de azóta megint nem csinálta egyszer sem.
Most 230 ezer van a kocsiban és még a gyári kuplung van benne. Akkor lehet, hogy tényleg kuplung lesz a gond?
Mindenesetre ha sikerül rájönni, hogy mi okozta, megírom majd, hátha mással is előfordul. Bár senkinek nem kívánok hasonló problémát.

Üdv: Peti

[quote="mantaboy2"]Helló

Szerintem pedig kuplung gond lesz mert attól hogy kinyomod a pedált még nem biztos hogy kiemel annyira hogy sebességet is tudj váltani.Mivel az 1 es fokozat meg a hátrameneti fokozat nem szinkronizált azokat veszi a legnehezebben ha kezd kuplungos lenni.itt csak az a kérdés hogy mondjuk a felső kuplungmunkahenger lesz beteg vagy pedig a szerkezet lábai vannak esetleg megkopva és nem emel ki rendesen.A felső főhengernél egyértelmű ha olajos a szára ahol a pedál belép a
hengerbe.De nem minden esetben nyomja ott ki az olajat.Meg kellene próbálni esetleg egy olcsó megoldásként megkarmanytyúzni vagy ha nem sajnálod rá pénzt akkor tenni bele egy másikat.Ha akkor sem múlik el a hiba akkor egy kuplung szett kell bele.Ha újra így jársz állítsd le a motort tedd be sebességbe és indíts rá kuplung nélkül.(mintha tanuló vezető lennél) kicsit rántani fog a verda de elindul.onnan meg már tudni fogsz váltani ha kiemel még egy kicsit a kuplung.Persze nem hideg motornál érdemes ezt csinálni inkább üzemmelegnél.És nem tartósan így használni inkább csak vészmegoldásként vagy próbaképpen hogy teszteld a kuplungot.
Bébielefánt
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2013.11.09. 11:15
auto tipusa: L200

Re: Váltó gond + 2wd/4wd télen

HozzászólásSzerző: mantaboy2 » 2015.04.09. 22:25

Helló

Szerintem pedig kuplung gond lesz mert attól hogy kinyomod a pedált még nem biztos hogy kiemel annyira hogy sebességet is tudj váltani.Mivel az 1 es fokozat meg a hátrameneti fokozat nem szinkronizált azokat veszi a legnehezebben ha kezd kuplungos lenni.itt csak az a kérdés hogy mondjuk a felső kuplungmunkahenger lesz beteg vagy pedig a szerkezet lábai vannak esetleg megkopva és nem emel ki rendesen.A felső főhengernél egyértelmű ha olajos a szára ahol a pedál belép a
hengerbe.De nem minden esetben nyomja ott ki az olajat.Meg kellene próbálni esetleg egy olcsó megoldásként megkarmanytyúzni vagy ha nem sajnálod rá pénzt akkor tenni bele egy másikat.Ha akkor sem múlik el a hiba akkor egy kuplung szett kell bele.Ha újra így jársz állítsd le a motort tedd be sebességbe és indíts rá kuplung nélkül.(mintha tanuló vezető lennél) kicsit rántani fog a verda de elindul.onnan meg már tudni fogsz váltani ha kiemel még egy kicsit a kuplung.Persze nem hideg motornál érdemes ezt csinálni inkább üzemmelegnél.És nem tartósan így használni inkább csak vészmegoldásként vagy próbaképpen hogy teszteld a kuplungot.

Bébielefánt írta:Sziasztok!

A segítségeteket kérném, hogy volt-e már valakinek hasonló gondja.
2003-as L200-ról van szó.
Egyszer olyat csinált, hogy bevásárló központnál egyik helyről mentem át a másikba és azt éreztem, hogy nagyon nehéz egyik sebességből betenni másikba. Mikor megálltam a kiválasztott parkolóhely előtt, egyszerűen nem is tudtam hátramenetbe tenni, mintha valami fizikai akadálya lett volna. Aztán többszöri próbálkozás után nehezen, de sikerült. Majd betolattam és elkezdtem próbálgatni a többi fokozatot járó motornál álló autóval. Volt, hogy egyikbe sem tudtam berakni, csak oldal irányba lehetett mozgatni a váltókart, de se előre se hátra.
A motort leállítva bevette mindet. Újraindítva megint nem vette. Aztán egyszer csak nagy nehezen a kettest bevette és akkor na mondom irány haza 2-ben. Azóta volt szerelőnél, az alsó hidraulikus munkahengert cserélni kellett, mert ott elfolyt az olaj egy része és a tartályban min. alatt volt. Azóta jó volt, de ma megint elkezdte, pedig az olajszint most rendben van a kis tartályban. Most főleg az 1-est meg a hátramenetet nem akarja venni. A legnagyobb baj, hogy nem állandóan csinálja, hanem van hogy egyáltalán veszi, van amikor akadozva, van, hogy gond nélkül. A kuplunggal gondolom nincs gond, mert ha beveszi és kinyomom, akkor nem viszi az autót.
Valakinek hasonló problémája volt már esetleg? Ötlet, hogy mi lehet a gond?
Köszi előre is!

A korábbi témára reagálva én ősztől tavaszig bedobok a platóra 3 közepes homokzsákot és sokkal stabilabb az autó még sima hátsó kerékkel is. A fogyasztását nem tudom mennyivel dobja, de inkább egyen kicsit többet, de stabil legyen, főleg, hogy asszony is használja. Persze hóban azért kell a 4x4 főleg ha part is van. A gumik AT-s gumik, mert én is főleg aszfalton használom. Eddig rendben vagyok velük.

Üdv: Peti
Avatar
mantaboy2
 
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011.07.05. 11:14
Tartózkodási hely: Debrecen
auto tipusa: Mitsubishi L200 98 2.5TD GLS 4D56T

Váltó gond + 2wd/4wd télen

HozzászólásSzerző: Bébielefánt » 2015.04.08. 13:18

Sziasztok!

A segítségeteket kérném, hogy volt-e már valakinek hasonló gondja.
2003-as L200-ról van szó.
Egyszer olyat csinált, hogy bevásárló központnál egyik helyről mentem át a másikba és azt éreztem, hogy nagyon nehéz egyik sebességből betenni másikba. Mikor megálltam a kiválasztott parkolóhely előtt, egyszerűen nem is tudtam hátramenetbe tenni, mintha valami fizikai akadálya lett volna. Aztán többszöri próbálkozás után nehezen, de sikerült. Majd betolattam és elkezdtem próbálgatni a többi fokozatot járó motornál álló autóval. Volt, hogy egyikbe sem tudtam berakni, csak oldal irányba lehetett mozgatni a váltókart, de se előre se hátra.
A motort leállítva bevette mindet. Újraindítva megint nem vette. Aztán egyszer csak nagy nehezen a kettest bevette és akkor na mondom irány haza 2-ben. Azóta volt szerelőnél, az alsó hidraulikus munkahengert cserélni kellett, mert ott elfolyt az olaj egy része és a tartályban min. alatt volt. Azóta jó volt, de ma megint elkezdte, pedig az olajszint most rendben van a kis tartályban. Most főleg az 1-est meg a hátramenetet nem akarja venni. A legnagyobb baj, hogy nem állandóan csinálja, hanem van hogy egyáltalán veszi, van amikor akadozva, van, hogy gond nélkül. A kuplunggal gondolom nincs gond, mert ha beveszi és kinyomom, akkor nem viszi az autót.
Valakinek hasonló problémája volt már esetleg? Ötlet, hogy mi lehet a gond?
Köszi előre is!

A korábbi témára reagálva én ősztől tavaszig bedobok a platóra 3 közepes homokzsákot és sokkal stabilabb az autó még sima hátsó kerékkel is. A fogyasztását nem tudom mennyivel dobja, de inkább egyen kicsit többet, de stabil legyen, főleg, hogy asszony is használja. Persze hóban azért kell a 4x4 főleg ha part is van. A gumik AT-s gumik, mert én is főleg aszfalton használom. Eddig rendben vagyok velük.

Üdv: Peti
Bébielefánt
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2013.11.09. 11:15
auto tipusa: L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: Vetró Csaba » 2015.01.29. 13:15

Köszönöm a hozzászólásokat!
A gyertyáknak 5 guriga volt darabja! Mind a 4-et cseréltem 1xre! Ez alap természetesen! Tegnap elött vissza szedtem őket és leellenőriztem mindet külön! Kb 8mp az izzítási idő, mikor kiold a relé. A kontrol lámpa elöbb kialszik a műszerfalon, de mint tudjuk, ők függetlenek egymástól! Ki szoktam várni a relé kattanásáig! Ami érdekes, hogy indítás után ismét izzít! Meleg motornál nem, de hidegnél kb 2 percig folyamatosan melegen tartja a gyertyákat! Gondolom ez a motor felfűtési szakasza! Írtátok az előtöltést! Sajnos már az elektromos adagolóm van! Itt csak műszeresen lehet állítani, vagy van más mód is az előtöltés változtatására? Gondoltam a levegősödésre is! Tettem a rendszerbe visszacsapó szelepet, hátha vissza engedi a gázolajat, de ez nem segített! Persze ettől még valahol lehet tömítetlenség!

mantaboy2 írta:Ki lámpázni nem elég mert a rossz gyertyák is kapnak áramot csak cserébe nem csinálnak semmit érte.Vedd le az izzítógyertyákról a fém hidat ami összeköti őket és mérd ki egyesével multiméterrel ellenállás méréssel ....ami 1 ohm felett van (mondjuk 2-3 vagy több) az kezd tönkremenni aminél nem mér a műszer ellenállást vagy hatalmas nagy (kb 8-10 ohm) az tönkrement.Érdemes figyelni mennyi ideig vezérel ki izzítást az autó a gyertyákra mert a túl hosszú izzítás is megölheti őket.
plusz az olcsó gyertyák amiket kb 2-3 e ft vagy az alatt veszel néha már a dobozban rosszak szóval csodát nem kell várni.csak ismert márkát vegyél ami kb 4-6 e Ft/db áron mozog.Gyári gyertya az NGK.

Vetró Csaba írta:Sziasztok!
Régi, új vagyok köztetek! 2 éve van egy L200-asom! Hála eddig nem voltak nagy bajok vele! Mostanában elkezdett hidegen nehezebben indulni! 3-4mp indítózás után rákap vagy 2x aztán beindul egy pici füstel! Utánna semmi! Melegen pöccre! 2 izzítóm ki volt menve! Csere! (Mind a 4) Izzít! Kapnak áramot a gyertyák. (Kilámpáztam) Kb 2 hétig teljesen rendben volt! Aránylag szépen indult! Most megint elkezdte az eredeti jelenséget! A gyártyák most jók! (Megnéztem) Üzemanyag szűrő nem rég takarítva, tettem visszacsapót az üzemanyag csőbe, izzító relét kitakarítottam! Valakinek esetleg ötlet? Előre is köszönöm!!!
Vetró Csaba
 
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2013.01.01. 19:20
Tartózkodási hely: Magyarország
auto tipusa: Mitsubishi L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: mantaboy2 » 2015.01.29. 01:11

Ki lámpázni nem elég mert a rossz gyertyák is kapnak áramot csak cserébe nem csinálnak semmit érte.Vedd le az izzítógyertyákról a fém hidat ami összeköti őket és mérd ki egyesével multiméterrel ellenállás méréssel ....ami 1 ohm felett van (mondjuk 2-3 vagy több) az kezd tönkremenni aminél nem mér a műszer ellenállást vagy hatalmas nagy (kb 8-10 ohm) az tönkrement.Érdemes figyelni mennyi ideig vezérel ki izzítást az autó a gyertyákra mert a túl hosszú izzítás is megölheti őket.
plusz az olcsó gyertyák amiket kb 2-3 e ft vagy az alatt veszel néha már a dobozban rosszak szóval csodát nem kell várni.csak ismert márkát vegyél ami kb 4-6 e Ft/db áron mozog.Gyári gyertya az NGK.

Vetró Csaba írta:Sziasztok!
Régi, új vagyok köztetek! 2 éve van egy L200-asom! Hála eddig nem voltak nagy bajok vele! Mostanában elkezdett hidegen nehezebben indulni! 3-4mp indítózás után rákap vagy 2x aztán beindul egy pici füstel! Utánna semmi! Melegen pöccre! 2 izzítóm ki volt menve! Csere! (Mind a 4) Izzít! Kapnak áramot a gyertyák. (Kilámpáztam) Kb 2 hétig teljesen rendben volt! Aránylag szépen indult! Most megint elkezdte az eredeti jelenséget! A gyártyák most jók! (Megnéztem) Üzemanyag szűrő nem rég takarítva, tettem visszacsapót az üzemanyag csőbe, izzító relét kitakarítottam! Valakinek esetleg ötlet? Előre is köszönöm!!!
Avatar
mantaboy2
 
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011.07.05. 11:14
Tartózkodási hely: Debrecen
auto tipusa: Mitsubishi L200 98 2.5TD GLS 4D56T

Re: L200

HozzászólásSzerző: Csirke » 2015.01.28. 16:07

Vetró Csaba írta:Sziasztok!
Régi, új vagyok köztetek! 2 éve van egy L200-asom! Hála eddig nem voltak nagy bajok vele! Mostanában elkezdett hidegen nehezebben indulni! 3-4mp indítózás után rákap vagy 2x aztán beindul egy pici füstel! Utánna semmi! Melegen pöccre! 2 izzítóm ki volt menve! Csere! (Mind a 4) Izzít! Kapnak áramot a gyertyák. (Kilámpáztam) Kb 2 hétig teljesen rendben volt! Aránylag szépen indult! Most megint elkezdte az eredeti jelenséget! A gyártyák most jók! (Megnéztem) Üzemanyag szűrő nem rég takarítva, tettem visszacsapót az üzemanyag csőbe, izzító relét kitakarítottam! Valakinek esetleg ötlet? Előre is köszönöm!!!


Neten keresztül ez nem egyszerű, meg nem is ismerem ennyire behatóan a típust, de ami felé kéne tapogatózni, szerintem:
1. izzítás: csak teljes sort szeretek cserélni gyertyákból, mert a régiek, meg az újak nem mindig viselik el egymást, nagyon hamar tönkre tudnak menni.
2. előtöltés
3. levegősödés
Nem feltétlenül ebben a sorrendben.
Avatar
Csirke
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2014.12.04. 22:42
Tartózkodási hely: Balatonlelle
auto tipusa: L200 '08 Spec. Ed.

Re: L200

HozzászólásSzerző: Csirke » 2015.01.28. 16:05

Spannyol írta:Kijelző alatti gombok közül nyomd be a jobb oldalit ( ADJ ). Brightness for day time --> itt tudod állítani. van külön állítási lehetőség arra az esetre is, ha ég a lámpád.


Nem teljesen ilyen (talán a faceliftes már igen), de tényleg külön tárolja a fényességet éjszakára, meg nappalra! Szóval köszönöm, ha nagy leszek meghálálom! :D
Avatar
Csirke
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2014.12.04. 22:42
Tartózkodási hely: Balatonlelle
auto tipusa: L200 '08 Spec. Ed.

Re: L200

HozzászólásSzerző: Vetró Csaba » 2015.01.28. 14:39

Sziasztok!
Régi, új vagyok köztetek! 2 éve van egy L200-asom! Hála eddig nem voltak nagy bajok vele! Mostanában elkezdett hidegen nehezebben indulni! 3-4mp indítózás után rákap vagy 2x aztán beindul egy pici füstel! Utánna semmi! Melegen pöccre! 2 izzítóm ki volt menve! Csere! (Mind a 4) Izzít! Kapnak áramot a gyertyák. (Kilámpáztam) Kb 2 hétig teljesen rendben volt! Aránylag szépen indult! Most megint elkezdte az eredeti jelenséget! A gyártyák most jók! (Megnéztem) Üzemanyag szűrő nem rég takarítva, tettem visszacsapót az üzemanyag csőbe, izzító relét kitakarítottam! Valakinek esetleg ötlet? Előre is köszönöm!!!
Vetró Csaba
 
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2013.01.01. 19:20
Tartózkodási hely: Magyarország
auto tipusa: Mitsubishi L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: Spannyol » 2015.01.25. 17:17

Terepgumit érdemes a szlovákoknál is nézni, sokszor az itthoni ár feléért kapni.

Én is aszfaltgumival járok terepen, Pirelli Scorpion Ice & Snow. Jó drága gumi, terepen ugyanolyan sz!r mint bármilyen aszfaltgumi, cserébe autópályás utazásnál VISZONYLAG halk. Olyan ami mindenre jó, nincs. Sárban én se tudok egyenesen menni, ESP-t ki kell kapcsolni, az bizonyos helyzetekben segít elég sokat, had forogjon a kerék, legalább kitisztul. Csak hátsó hajtással meg azért megy rosszabbul csúszós úton, mint egy hátsókerekes személyautó, mert más a kocsi súlyelosztása. Itt a könnyű hátuljával próbálod tolni a nehéz elejét, személyautónál meg igyekeznek középre helyezni a súlypontot.


mantaboy2 írta:
Stocz írta:Szevasztok!
Kissé csalódott vagyok a kocsi/gumi "terep" képességében.

Decemberben volt egy kis hó. Közepes emelkedőn alig bírt felkapaszkodni. 4 kerék, difizár, felező, minden kellett ahoz, hogy felkapaszkodjon. A leginkább akkor sárgultam el, amikor utánam egy öreg 123-as Merci a sima hátsókerék hajtásával feljött. (mondjuk azt nem láttam, hogy szenvedett-e, csak a végeredményt).
Ekkor még a gumis ajánlására 2,5-re voltak a kerekek fújva.
Na az eset után leengedtem őket a gyári közelébe, 1,8-ra. gondoltam, így majd jobb lesz.

Tegnap kint jártam egy jól felázott mezőn. "Egyszerű" két kerekes autók is jöttek-mentek (régebben én is olyannal jártam ki), gyakorlatilag gond nélkül.

Az L200-at persze 4 kerék hajtásra kellett kapcsolni, mert 2-vel nem ment. Szinte sík volt a terep!
4 kerékben meg alig lehetett kormányozni. Menni ment, de a kormányzásra alig-alig reagált. Volt egy kb. 5 cm mély nyomvályú, amiből nem tudott kikapaszkodni. :cry:
A minta mondjuk teljesen tele ment sárral (megpróbálok egy képet csatolni), de ez ebben az esetben normális.

A gumi ugyan nem új, 2008-as, még éppen elmegy mintamélységgel, de ennél azért többet kéne tudnia-szerintem. Bridgestone Blizzak LM25. 205/80 r16-os.
Tesztek alapján jól teljesít, nálam eddig nem.
Mivel ez az első telünk együtt a kocsival, nincs összehasonlítási alapom, hogy milyen volt újabb korában.

Hasonló tapasztalat vkinek?
Illetve honnan/milyen gumit lenne érdemes nézni.
Bármi tanács evvel kapcsolatban?

Kösz: Tamás


Szerintem ha terepen,főleg ha agyagos vagy hasonló talajon használod akkor érdemesebb lenne nagyobb mintás gumit választani mert a kis minták hamar felrakódnak.begyűjtik a sarat mint ahogy a fotódon is látszik.és megszűnik a tapadás
mintha tükör radiállal próbálnál tükör jégen autózni.A te gumid inkább műútra való a kis minták miatt.
http://gumibiznisz.hu/autogumi-mintazatok/
itt nézd meg a kapaszkodó mintázatot.....az kell terepjáróra főleg ha sokat jársz földúton és társain.A hátulját ha esik egy kis hó és csak hátsókerék hajtásban van az enyém is úgy csóválja mint e jó vizsla ha megjött a gazdája :) ,úgyhogy ha jön a hó vagy ónos eső akkor érdemes egyből tolni 4 kerékbe.A fara nagyon könnyű úgyhogy ha ragaszkodsz ahhoz hogy 2 kerékben is jobb legyen a tapadás akkor tegyél bele súlyt (ezt akkor is érdemes megjátszani ha 4 kerékben tolod).
Ha nagy mintás gumit veszel ahogy a honlapon írták zajosabb lesz.Nálunk itt az alföldön nincs sok hegy meg ez az amiben el lehet akadni de vettem nagy mintás gumit biztos ami biztos.igaz kollégák azt szokták hinni hogy a busz jön mikor elgurulok a melóhely előtt :)
Spannyol
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2014.10.13. 18:38
auto tipusa: L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: Spannyol » 2015.01.25. 17:08

Csirke írta:
mantaboy2 írta:
Csirke írta:Kérdésem is van:
A középső lcd kijelző fényerejét lehet valahogy növelni? A világítás bekaocsolásával elhalványul. Ha ezt ki lehetne iktatni, már az is jobb lenne, mert így elég nehezen olvasható.


egy jó elektromos valószínűleg meg tudja oldani hogy állandó tápfeszt kapjon a háttérvilágítás.az más kérdés hogy meg akarja e csinálni mert nem biztos hogy bele akarnak nyúlni :S


Hát ja. Egyébként valami olyasmit remélek a dolog mögött, mint ami pl. a VW-kban van, hogy van egy szál, ami a világítás jelét viszi. Ha azon feszültség van, akkor halványít, ha nincs, akkor nem. Ezt lehetne megszakítani, vagy kapcsolhatóvá tenni.
Ha netán van valakinek kapcsolási/bekötési rajza, az jó lenne...


Kijelző alatti gombok közül nyomd be a jobb oldalit ( ADJ ). Brightness for day time --> itt tudod állítani. van külön állítási lehetőség arra az esetre is, ha ég a lámpád.
Spannyol
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2014.10.13. 18:38
auto tipusa: L200

Következő

Vissza: L200-Pajero

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég

cron