L200

L200 és Pajero tulajok fóruma

Moderátor: ogtrai

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2016.05.19. 14:43

Egy kis angol hibrid :D
Csatolmányok
13254458_10209638430825985_8226124977649118502_n.jpg
13254458_10209638430825985_8226124977649118502_n.jpg (83.83 KiB) Megtekintve 66 alkalommal.
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: Bágyi István » 2016.05.11. 09:28

Csirke írta:
Bágyi István írta:Üdv mindenkinek ! A következőben kérném a tanácsotokat : Nem rég vásároltam 2007-es l200-at. Minden pöpec rajta, kivéve egy dolgot. Indításkor villog az összkerék visszajelzője , tudom, hogy ennek így is kell lennie, hogy pár másodpercig villog aztán beáll arra az állásra ami éppen be van állítva. Alap helyzetben, tehát a két hátsó hajt, índítás után bevillan az összkerék vagyis az elsőhajtás jelző lámpa, de nem alszik ki csak van úgy, hogy 10 perc múlva. Olyan is van,hogy kialszik majd menetközben be-bevillan az első kerék visszajelző villógója. Veszi az összkereket, difit, felezőt meg mindent, de csak villog akkor is ha nem kellene neki. Már bevittem a helyi márkaszervízbe, jött a hibakód olvasó , de nem mutatott ki semmit, azt mondták hogy minden jó , átnéztek rajta mindent de semmi, jó a vákumdob, a vákumszelep, de mégis minden indításnál eljátssza ezt a villógósdit. Valaki tud valami tanácsot adni ez ügyben ? Szívesen venném, mert nem hagy nyugodni a dolog. Valami bibi biztos van. üdv


Nekem is csinált ilyet.
Ha a 4x4 karja 2h állásban van, akkor szétkapcsolja az osztóműben a hajtást, illetve vákuummal szétkapcsolja talán a féltengelyeket az elejében. Ha a féltengelyeket nem sikerül szétkapcsolni, akkor villog a 4 kerék jele. Ez alapból be van kapcsolva, és egy rugó ellenében a vákuum oldja. Ezért van, hogy gyújtáskor mindig villog, mert be van kapcsolva. Amint beindítod, és felépül a vákuum, akkor szétkapcsolja és nem villog.
Nálad is itt lesz a hiba. Vagy a szenzor rossz, ami azt érzékelné, hogy szét van kapcsolva, vagy ennek vezetékezése, de szerintem nagyobb az esélye, hogy a vákuumos résszel van gond. Valahol egy repedés, vagy szakadás a vákuumcsöveken pl.
Nekem a tűzfalnál két fémcsövet összekötő kis gumi vákuumcső volt elernyedve. Kicseréltem, és megjavult minden. Javítási költség 3Ft, időtartama 2 perc. :)
Most nem találtam róla jó képet, de ha lentről végigköveted a vákuumcsövet, akkor megtalálod. Meg persze nem biztos, hogy ez a hiba Nálad, de érdemes ezzel kezdeni, mert olcsó, és egyszerű, ha ez a gond.

Köszönöm szépen a segítséget, ránézek arra amit írtál. Az előző l200-am is csinált ilyet,- gondolom típusbetegség,- akkor azon vákum szelepet cserélt az elektromos szerelő és megszűnt a villogás. Ezen teljesen új a vákumdob vagy mi, sajna ehhez abszolút nem értek. A helyi mitsubishi márkaszervízben átvizsgálták , mint ahogy írtam, átviszgálták a vákumdobot, vákumszelepet de semmi. Az osztóműben a szenzor koszos ezt állapították meg és hogy majd elmulik. Ez került 9 ezerbe. Ahogy megvettem a verdát átcseréltem rajta az összes olajat, prémium minőséget rakttam az összes helyre. Nem kevésbe fájt, de megéri hosszabb távon. A szerelő aki cserélte az olajakat azt mondta, hogy a váltókban, az osztóműben, difikben még tuti , hogy nem voltak cserélve , ráadásúl a minimális szint alatt voltak a mennyiségek, amik lejöttek belőle, Lehet , hogy elkoszolódott a szenzor valóban ? Biztos ami biztos elviszem egy elektromos szerelőhöz, , mert ehhez nem értek. Már az előzőt is ők bütykölték meg. A helyi márkaszervízbe is vsak azért mentem el, hogy tegyék rá a gyári hibakód olvasót, hogy mutat-e valamit. Mégegyszer koszi a segítséget !üdv
Bágyi István
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2016.05.09. 08:56
auto tipusa: l200

Re: L200

HozzászólásSzerző: Csirke » 2016.05.10. 08:08

Bágyi István írta:Üdv mindenkinek ! A következőben kérném a tanácsotokat : Nem rég vásároltam 2007-es l200-at. Minden pöpec rajta, kivéve egy dolgot. Indításkor villog az összkerék visszajelzője , tudom, hogy ennek így is kell lennie, hogy pár másodpercig villog aztán beáll arra az állásra ami éppen be van állítva. Alap helyzetben, tehát a két hátsó hajt, índítás után bevillan az összkerék vagyis az elsőhajtás jelző lámpa, de nem alszik ki csak van úgy, hogy 10 perc múlva. Olyan is van,hogy kialszik majd menetközben be-bevillan az első kerék visszajelző villógója. Veszi az összkereket, difit, felezőt meg mindent, de csak villog akkor is ha nem kellene neki. Már bevittem a helyi márkaszervízbe, jött a hibakód olvasó , de nem mutatott ki semmit, azt mondták hogy minden jó , átnéztek rajta mindent de semmi, jó a vákumdob, a vákumszelep, de mégis minden indításnál eljátssza ezt a villógósdit. Valaki tud valami tanácsot adni ez ügyben ? Szívesen venném, mert nem hagy nyugodni a dolog. Valami bibi biztos van. üdv


Nekem is csinált ilyet.
Ha a 4x4 karja 2h állásban van, akkor szétkapcsolja az osztóműben a hajtást, illetve vákuummal szétkapcsolja talán a féltengelyeket az elejében. Ha a féltengelyeket nem sikerül szétkapcsolni, akkor villog a 4 kerék jele. Ez alapból be van kapcsolva, és egy rugó ellenében a vákuum oldja. Ezért van, hogy gyújtáskor mindig villog, mert be van kapcsolva. Amint beindítod, és felépül a vákuum, akkor szétkapcsolja és nem villog.
Nálad is itt lesz a hiba. Vagy a szenzor rossz, ami azt érzékelné, hogy szét van kapcsolva, vagy ennek vezetékezése, de szerintem nagyobb az esélye, hogy a vákuumos résszel van gond. Valahol egy repedés, vagy szakadás a vákuumcsöveken pl.
Nekem a tűzfalnál két fémcsövet összekötő kis gumi vákuumcső volt elernyedve. Kicseréltem, és megjavult minden. Javítási költség 3Ft, időtartama 2 perc. :)
Most nem találtam róla jó képet, de ha lentről végigköveted a vákuumcsövet, akkor megtalálod. Meg persze nem biztos, hogy ez a hiba Nálad, de érdemes ezzel kezdeni, mert olcsó, és egyszerű, ha ez a gond.
Avatar
Csirke
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2014.12.04. 22:42
Tartózkodási hely: Balatonlelle
auto tipusa: L200 '08 Spec. Ed.

Re: L200

HozzászólásSzerző: Bágyi István » 2016.05.09. 09:18

Üdv mindenkinek ! A következőben kérném a tanácsotokat : Nem rég vásároltam 2007-es l200-at. Minden pöpec rajta, kivéve egy dolgot. Indításkor villog az összkerék visszajelzője , tudom, hogy ennek így is kell lennie, hogy pár másodpercig villog aztán beáll arra az állásra ami éppen be van állítva. Alap helyzetben, tehát a két hátsó hajt, índítás után bevillan az összkerék vagyis az elsőhajtás jelző lámpa, de nem alszik ki csak van úgy, hogy 10 perc múlva. Olyan is van,hogy kialszik majd menetközben be-bevillan az első kerék visszajelző villógója. Veszi az összkereket, difit, felezőt meg mindent, de csak villog akkor is ha nem kellene neki. Már bevittem a helyi márkaszervízbe, jött a hibakód olvasó , de nem mutatott ki semmit, azt mondták hogy minden jó , átnéztek rajta mindent de semmi, jó a vákumdob, a vákumszelep, de mégis minden indításnál eljátssza ezt a villógósdit. Valaki tud valami tanácsot adni ez ügyben ? Szívesen venném, mert nem hagy nyugodni a dolog. Valami bibi biztos van. üdv
Bágyi István
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2016.05.09. 08:56
auto tipusa: l200

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2016.04.26. 15:55

cztamas írta:Üdv Mindenkinek!
Nemrég "nyílt" ez a bontó, 15 km-re van tőlünk, de másoknak is érdekes lehet. A készlet folyamatosan bővül.
Tapasztalatom még nincs velük, csak gondoltam hasznos lehet megosztani itt.
http://bontottmitsubishi.hu/

Szép napot!!


Sziasztok!

Talán ősszel vásároltam náluk 1-2 apróságot telefonban nagyon korrekt segítő kész volt Maurer Gabi.
Facebook-on is elérhetőek és elég gyakran frissül az oldal https://www.facebook.com/bontottmitsubishi/?fref=ts
Sőt facebook üzenetekre is rögtön válaszol csak ajánlani tudom 8)
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re:

HozzászólásSzerző: golya32 » 2016.04.25. 22:39

t.c. írta:
kisnoki írta:Köszi.Ez eszembe sem jutott.Annyira bevagyok sózva.
Ráébredem hogy l200 vagy hilux!Más semmi. :P


na vettél már L200-at? :-s


Enyém céges L200. de már csak hobbira használjuk a főnökömmel :D
golya32
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2015.11.30. 22:03
auto tipusa: L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: cztamas » 2016.04.14. 08:47

Üdv Mindenkinek!
Nemrég "nyílt" ez a bontó, 15 km-re van tőlünk, de másoknak is érdekes lehet. A készlet folyamatosan bővül.
Tapasztalatom még nincs velük, csak gondoltam hasznos lehet megosztani itt.
http://bontottmitsubishi.hu/

Szép napot!!
cztamas
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2015.10.29. 22:28
Tartózkodási hely: Ajka
auto tipusa: L200 Instyle A/T '09

Re: L200

HozzászólásSzerző: tubus8 » 2016.04.07. 08:54

Helló mindenki

1 hete én is L200 tulaj vagyok. A problémám az hogy beindítás után világít a "wheel lock" ikon a műszerfalon, sima 2H módban is. Ha 4H-ba teszem és kapcsolom az R/D Lock kapcsolót, akkor az azon lévő lámpa villog. Kikapcsolom, 2H-ba rakom és a "wheel lock" ikon még mindig világít.... Kanyarodni lehet vele, nem tűnik úgy hogy zárva lenne a difi.... Mi lehet a baj? Az autó '97-es évjáratú. Előtte Fronterám volt, azon nem volt difizár..... Pls. ha valaki segítene azt megköszönném.
tubus8
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2016.04.07. 08:47
auto tipusa: L200 DK TD 4WD

Re: L200

HozzászólásSzerző: cztamas » 2016.03.30. 10:24

Üdv!!

Gondolom elég ritka, de mégis megpróbálnám. 17-es lemezfelniket keresnék 2009-es L200-ra. Ha van valakinek használtan, kérem írjon itt a fórumon.
Előre is Köszönöm!!

Szép napot mindenkinek!
cztamas
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2015.10.29. 22:28
Tartózkodási hely: Ajka
auto tipusa: L200 Instyle A/T '09

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2016.03.23. 23:04

Egy kis Thaiföldi érdekesség 8)
22.jpg
22.jpg (47.85 KiB) Megtekintve 1502 alkalommal.

72.jpg
72.jpg (40.21 KiB) Megtekintve 1502 alkalommal.

73.jpg
73.jpg (32.98 KiB) Megtekintve 1502 alkalommal.
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: Csirke » 2016.03.16. 19:10

bad boy 2 írta:
luigimartinelli írta:Sziasztok!Mindenkihez szólnék.Méhészetemnek szüksége van egy l200-ra.1.2-1.4 misim van rá.Minden nap nézegetem a hirdetéseket,nem tetszik a nissan meg a mazda, sem a ranger a toyota meg amúgy se,csak a mitsu.Ha fölraknak egy 1998-2000 GLS-t jó árban szinte azonnal eladva ,a Gl Mitsuk meg hetekig hónapokig állnak ,nem mozdulnak a helyükről de még az áruk sem .Mi az oka? Nem találtam egy jó összehasonlítás a két típusról,vki tapasztalatból tudna vmit mondani?


Szia!

Ez csak az én véleményem :) Lehet az az oka hogy a sima GL az tényleg fapad azokat általában flottába vették annak idején mezőgazdaságok erdészet stb sokan vadászatra is, ezek voltak az igazi igás lovak ezek estek szét hamarabb műszakonként más gazdája volt stb. nem a legmegkíméltebb típusok de ugyan ilyen állapotúakat lehet találni GLS-ben is ami akár az utolsó szériások közt van de még a tojásforma előtt közvetlen , GLS-ből is van rengeteg mindenfajta állapotban ezeket inkább családi vállalkozók vették, el lehetett vele menni egy üzlet kötésre nem nézték le az embert és ugyan így akár kitudott vele menni a földekre megnézni hogy zajlik az aratás stb .
Sajnos ide haza pick up vásárlás nagy zsákba macska igazából az egész használt autó biznisz az , állapotot kell nézni és nem km-órát mint ahogy írtam is akár egy utolsó szériás GLS-is lehet műszakilag szarabb állapotban mint a 97-ben kidobott süllyesztett lámpás GL .
Egyébként a GL-GLS között műszakilag nincs nagy különbség csak a körítés más meg a csicsa , később 2003 környékén volt egy kis tunning motorikusan, VG turbók adagoló változtatás, tovább fejlesztett egr szelep a környezeti normák miatt , digit klíma , meg kibővült a színpaletta és ezután jöttek a limitált dakar szériák , de ezek inkább csak faceliftek voltak minimális újdonsággal ,


Maximálisan egyet értek! Amikor vettem az enyémet, én GLS-eket vadásztam, de siralmas volt a kínálat. Ami jó vétel volt, az már elkelt, mire felhívtam. Aztán valamivel drágábban sikerült vennem egy újabbat (2008), de ez is mázli volt. Szinte full extrás (automata, meg bőr nincs, de Special Edition, Rallitronic, minden Mitsu kiegészítő: pl. platóbélés, doboz, 2 garnitúra szőnyeg, oldalablakra légterelő: ezek mind Mitsu gyártmányúak), az eladó nem akarta sokáig árulni, a pénz meg nem nagyon számított (volt vadászatra egy GL-je, utcára meg egy X6: szegény).
Szóval lutri az állapot, meg a kínálat is. Ha türelmes vagy, akkor érdemes folyamatosan figyelni a piacot. Esetleg ismerőstől beszerezni?

Egy valami a fenti idézett szöveghez: az európai GLS-ben volt hátsó, 100%-os difizár, a GL-ekben nem, ha jól tudom.
Ha viszont újabbra 'fanyalodnál', akkor azért érdemes a magasabb felszereltségű (pl. Intense Plus) verziót választani, mert itt már a meghajtásban is rendesen van különbség. Pl. az alap modellel nem szabad száraz úton 4x4-ben menni.
Avatar
Csirke
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2014.12.04. 22:42
Tartózkodási hely: Balatonlelle
auto tipusa: L200 '08 Spec. Ed.

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2016.03.16. 17:35

Sziasztok!

Itt egy kis olvasni való a legújabb L200-ről :)
http://totalcar.hu/tesztek/haszon/2016/ ... bishil200/

Kinek mi a véleménye ? :)
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2016.03.16. 17:26

luigimartinelli írta:Sziasztok!Mindenkihez szólnék.Méhészetemnek szüksége van egy l200-ra.1.2-1.4 misim van rá.Minden nap nézegetem a hirdetéseket,nem tetszik a nissan meg a mazda, sem a ranger a toyota meg amúgy se,csak a mitsu.Ha fölraknak egy 1998-2000 GLS-t jó árban szinte azonnal eladva ,a Gl Mitsuk meg hetekig hónapokig állnak ,nem mozdulnak a helyükről de még az áruk sem .Mi az oka? Nem találtam egy jó összehasonlítás a két típusról,vki tapasztalatból tudna vmit mondani?


Szia!

Ez csak az én véleményem :) Lehet az az oka hogy a sima GL az tényleg fapad azokat általában flottába vették annak idején mezőgazdaságok erdészet stb sokan vadászatra is, ezek voltak az igazi igás lovak ezek estek szét hamarabb műszakonként más gazdája volt stb. nem a legmegkíméltebb típusok de ugyan ilyen állapotúakat lehet találni GLS-ben is ami akár az utolsó szériások közt van de még a tojásforma előtt közvetlen , GLS-ből is van rengeteg mindenfajta állapotban ezeket inkább családi vállalkozók vették, el lehetett vele menni egy üzlet kötésre nem nézték le az embert és ugyan így akár kitudott vele menni a földekre megnézni hogy zajlik az aratás stb .
Sajnos ide haza pick up vásárlás nagy zsákba macska igazából az egész használt autó biznisz az , állapotot kell nézni és nem km-órát mint ahogy írtam is akár egy utolsó szériás GLS-is lehet műszakilag szarabb állapotban mint a 97-ben kidobott süllyesztett lámpás GL .
Egyébként a GL-GLS között műszakilag nincs nagy különbség csak a körítés más meg a csicsa , később 2003 környékén volt egy kis tunning motorikusan, VG turbók adagoló változtatás, tovább fejlesztett egr szelep a környezeti normák miatt , digit klíma , meg kibővült a színpaletta és ezután jöttek a limitált dakar szériák , de ezek inkább csak faceliftek voltak minimális újdonsággal ,
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: Vmatteo » 2016.03.15. 13:05

Valakinek gyári új porlasztócsúcs? Nálunk csak a helyet foglalja.
Vmatteo
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2016.03.15. 12:44
auto tipusa: Mitsubishi Lancer

Re: L200

HozzászólásSzerző: Gabo » 2016.03.15. 01:37

Magyarnyelvú kezelési könyv eladó 1986-1996 közötti L200-ashoz.
Avatar
Gabo
Site Admin
 
Hozzászólások: 312
Csatlakozott: 2008.06.12. 18:08
Tartózkodási hely: Fót
auto tipusa: Colt95

Következő

Vissza: L200-Pajero

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég