L200

L200 és Pajero tulajok fóruma

Moderátor: ogtrai

Re: L200

HozzászólásSzerző: Csirke » 2016.11.23. 08:30

cztamas írta:Üdv Mindenkinek!

2009-es kocsimon múlt héten villogni kezdett az összkerék de csak 2H állásban.
4x4-et, diffizárat és felezőt is tudtam kapcsolni oda vissza szépen.
Ettől függetlenül kicsit féltem hogy milyen összegbe fáj a javítása majd, de a szerelőm ma megnyugtatott hogy csak egy vákuumcső tűnt el a helyéről.
Múlt héten 3 napot parkolt a gép a Börzsöny közepén, akkortájt valami vagy valaki szétrághatta a csövet, meg is mutatta a maradékot. (azóta villogott)

Szóval nem mindig költséges a javítás a paripán. :)

Szép estét Mindenkinek!!


Pontosan ez a hiba nálam is előjött tavaly. A motor hátuljánál, a tűzfalra csatlakozásnál egy gumicső volt elrepedve. Ez a rész felel azért, hogy a vákuum szét tudja kapcsolni az első féltengelyeket. Egy kapcsoló meg 'nézi', hogy sikerült-e. Ha nem, akkor villog a visszajelző.
Avatar
Csirke
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2014.12.04. 22:42
Tartózkodási hely: Balatonlelle
auto tipusa: L200 '08 Spec. Ed.

Re: L200

HozzászólásSzerző: cztamas » 2016.11.22. 22:28

Üdv Mindenkinek!

2009-es kocsimon múlt héten villogni kezdett az összkerék de csak 2H állásban.
4x4-et, diffizárat és felezőt is tudtam kapcsolni oda vissza szépen.
Ettől függetlenül kicsit féltem hogy milyen összegbe fáj a javítása majd, de a szerelőm ma megnyugtatott hogy csak egy vákuumcső tűnt el a helyéről.
Múlt héten 3 napot parkolt a gép a Börzsöny közepén, akkortájt valami vagy valaki szétrághatta a csövet, meg is mutatta a maradékot. (azóta villogott)

Szóval nem mindig költséges a javítás a paripán. :)

Szép estét Mindenkinek!!
cztamas
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2015.10.29. 22:28
Tartózkodási hely: Ajka
auto tipusa: L200 Instyle A/T '09

Re: L200

HozzászólásSzerző: pajeropinin » 2016.11.20. 22:30

Ma hoztak nekem egy bontottat, de angol, forditva van a váltókarok.
Meg lehet azt fordítani?

mantaboy2 írta:
pajeropinin írta:Nekem most olyan problémám van, hogy az L200-ba átugik az osztómű lánc.
Érdemes felújítani, vagy inkább bontottat bele?


Tudtommal annyiba kerül a Lánc bele mint amennyiért egy bontott váltót adnak és ha van rá gari meg ki tudod próbálni akkor szerintem jobb a bontott de kienk mi...
pajeropinin
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2014.02.24. 10:29
auto tipusa: L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: mantaboy2 » 2016.11.19. 01:29

pajeropinin írta:Nekem most olyan problémám van, hogy az L200-ba átugik az osztómű lánc.
Érdemes felújítani, vagy inkább bontottat bele?


Tudtommal annyiba kerül a Lánc bele mint amennyiért egy bontott váltót adnak és ha van rá gari meg ki tudod próbálni akkor szerintem jobb a bontott de kienk mi...
Avatar
mantaboy2
 
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011.07.05. 11:14
Tartózkodási hely: Debrecen
auto tipusa: Mitsubishi L200 98 2.5TD GLS 4D56T

Re: L200

HozzászólásSzerző: pajeropinin » 2016.11.15. 23:41

Nekem most olyan problémám van, hogy az L200-ba átugik az osztómű lánc.
Érdemes felújítani, vagy inkább bontottat bele?
pajeropinin
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2014.02.24. 10:29
auto tipusa: L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: pajeropinin » 2016.11.15. 23:38

Nekem a gépműhelyes munka után a szelepvezető kimozdult a helyéről, füstölt nem bírt kipörögni, igaz nem L200-as volt, de újra szét kellett szedni egy hétig csinálták, utána már jó lett.
pajeropinin
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2014.02.24. 10:29
auto tipusa: L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2016.11.02. 12:33

zimtamas írta:Sziasztok!

Segítséget kérnék,2000.évj.L200 2.5Td.......forralta a vizet,hengerfej le.....gépműhelybe vele,hegeszteni kellett,elkészült,összerakás,tökéletes első indítás.....amíg be nem melegedett,üzem melegen ledadog,a 2.hengernél van valami,kapott új porlasztócsúcsokat mert 2db sántított,köztük a 2.henger is.....4db új csúccsal is ugyanúgy dadog melegen.....gépműhely hibára gondolok már csak....ilyen tünet sosem volt,csak miután hegesztették.
Tanácstalanság.........


Szia!

Ez innentől EZO TV távgyógyítás Gyurcsók Józseffel !

Minden jól lett összerakva ? Hol volt repedve a hengerfej ? Blokkra néző felületen ? stb stb aztán amiket Mantaboy is írt átnézni !
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2016.11.02. 12:30

mantaboy2 írta:
bad boy 2 írta:Szia Manta !

0km -től nálam van a gép , 73kw 99Le 2001 -es GLS
Köszi a Linket :)


Ohh ebben az esetben keresgéljünk még egy kicsit.Biztosan meglesz az a gomba.


köszi !

Közben aliexpressen találtam is !
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: mantaboy2 » 2016.10.25. 20:31

zimtamas írta:Sziasztok!

Segítséget kérnék,2000.évj.L200 2.5Td.......forralta a vizet,hengerfej le.....gépműhelybe vele,hegeszteni kellett,elkészült,összerakás,tökéletes első indítás.....amíg be nem melegedett,üzem melegen ledadog,a 2.hengernél van valami,kapott új porlasztócsúcsokat mert 2db sántított,köztük a 2.henger is.....4db új csúccsal is ugyanúgy dadog melegen.....gépműhely hibára gondolok már csak....ilyen tünet sosem volt,csak miután hegesztették.
Tanácstalanság.........


Hűűű hát ezt így nagyon látatlanból nagyon messziről nagyon nehéz!Meleg motornál kellene veszteséget mérni meg kompressziót...esetleg hűtőben kipufogógázt keresni,lézeres hőmérővel az öntvény hőfokát megmérni a hengereknél hogy melyik nem megy.Ha mindegyik jó akkor adagolóban lehet leült valami dzsuva ami a bontás során esetleg összegyűlt és most kiadta a jótékony hatását!Kérdés hogy a gépműhely síkolt e és nyomáspróbázott e... gyanús hogy hő hatására megnyílik a hegesztés....kipufogón nem távozik sok víz vagy vízgőz melegen amikor dadog?Esetleg vezérlés/adagoló elrakva? jah síkolás után illesztő stiftek megvoltak e a hengerfejben vagy a blokkban?és azokból lett-e leszedve? mert hallottam már olyat hogy az illesztő stift tartott ki...
Elsőre ennyi az ötlet...majd írj kíváncsi vagyok mi a jelenség.
Avatar
mantaboy2
 
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011.07.05. 11:14
Tartózkodási hely: Debrecen
auto tipusa: Mitsubishi L200 98 2.5TD GLS 4D56T

Re: L200

HozzászólásSzerző: zimtamas » 2016.10.24. 17:55

Sziasztok!

Segítséget kérnék,2000.évj.L200 2.5Td.......forralta a vizet,hengerfej le.....gépműhelybe vele,hegeszteni kellett,elkészült,összerakás,tökéletes első indítás.....amíg be nem melegedett,üzem melegen ledadog,a 2.hengernél van valami,kapott új porlasztócsúcsokat mert 2db sántított,köztük a 2.henger is.....4db új csúccsal is ugyanúgy dadog melegen.....gépműhely hibára gondolok már csak....ilyen tünet sosem volt,csak miután hegesztették.
Tanácstalanság.........
zimtamas
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2016.01.06. 07:35
auto tipusa: L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: mantaboy2 » 2016.10.21. 20:08

bad boy 2 írta:Szia Manta !

0km -től nálam van a gép , 73kw 99Le 2001 -es GLS
Köszi a Linket :)


Ohh ebben az esetben keresgéljünk még egy kicsit.Biztosan meglesz az a gomba.
Avatar
mantaboy2
 
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011.07.05. 11:14
Tartózkodási hely: Debrecen
auto tipusa: Mitsubishi L200 98 2.5TD GLS 4D56T

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2016.10.21. 01:51

Szia Manta !

0km -től nálam van a gép , 73kw 99Le 2001 -es GLS
Köszi a Linket :)
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: mantaboy2 » 2016.10.19. 23:27

bad boy 2 írta:Sziasztok!

Ezt az alkatrészt keresem !
Hengerfejből kijövő hűtőfolyadék csőnél van ez felel azért hogy üzem melegen ne izzítson , kizárásos alapon ez a rossz mert a körülötte lévő érzékelőket mind cseréltem , de idáig még nem találtam webshopban ilyet csak hasonlót aminek a csatlakozása nem megfelelő .

http://kepfeltoltes.hu/view/161018/2016-07-22_11.18.27_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/161018/2016-07-22_11.17.10_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/161018/2016-07-22_11.17.41_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Köszi előre is :)


Így elsőre a 10803 nak mondanám ami az ME202053 gyári cikkszám ,bár nem stimmel teljesen a csatlakozó....gyári cikkszám gondolom nincs rajta...mikori évjárat és milyen teljesítmény?vezeték nincs mókolva,és esetleg nem belevaló a jeladó?

http://japancars.ru/index.php?route=cat ... blk_id=120
Avatar
mantaboy2
 
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011.07.05. 11:14
Tartózkodási hely: Debrecen
auto tipusa: Mitsubishi L200 98 2.5TD GLS 4D56T

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2016.10.18. 16:03

Sziasztok!

Ezt az alkatrészt keresem !
Hengerfejből kijövő hűtőfolyadék csőnél van ez felel azért hogy üzem melegen ne izzítson , kizárásos alapon ez a rossz mert a körülötte lévő érzékelőket mind cseréltem , de idáig még nem találtam webshopban ilyet csak hasonlót aminek a csatlakozása nem megfelelő .

http://kepfeltoltes.hu/view/161018/2016-07-22_11.18.27_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/161018/2016-07-22_11.17.10_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/161018/2016-07-22_11.17.41_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Köszi előre is :)
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: mantaboy2 » 2016.10.12. 20:51

dark001 írta:Sziasztok!

Hol találom a tolató kapcsolót?

Előre is köszönöm!


Kézi Váltó tetején váltó karoktól nem messzi.a kaszni és a váltó között között!!
Avatar
mantaboy2
 
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011.07.05. 11:14
Tartózkodási hely: Debrecen
auto tipusa: Mitsubishi L200 98 2.5TD GLS 4D56T

Következő

Vissza: L200-Pajero

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég