L200

L200 és Pajero tulajok fóruma

Moderátor: ogtrai

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2016.08.24. 10:46

zimtamas írta:
Csirke írta:
zimtamas írta:Sziasztok!

2000-es L200 as problémám van,hátha valaki találkozott már ilyen gonddal,hűtéssel van bajom,a régi gazda elhanyagolta a hűtővíz cseréjét,ez tuti,igazi rozsdabarna....volt,azzal kezdődött hogy fölrottyantotta a vizez,sajnos a kiegyenlítő alja tele volt iszappal,nem tudott visszaszivni e miatt vizet a hűtő,ez ki lett takarítva,csövek tisztítva,kapott egy új viszkót,termosztátot,vezérléssel együtt új vízpumpát,de.....ha klímázok ugyanúgy kb.80km és megint fölmelegszik,sztem az új viszkó sem dolgozik mert amikor fölrottyan a víz akkor is simán kézzel lehet forgatni a ventillátor lapátot,nem hiszem hogy hengerfejes lenne mert nem fújja a vizet....
A teljes hűtővíz még nem lett lecserélve,de nem hiszem hogy a hűtőből és a radiátorokból ki lehet teljesen takarítani azt a rozsdabarna iszapot.....azokat cserélni kell majd szerintem,azt mondják ha ki is jönne belőle,nagy az esélye hogy olyan helyeken lyukas......nem tudok rájönni miért forralja a vizet......köszi a segítséget,ha tud valaki


Én a hűtőnek állnék neki első körben Ha a hűtő nem melegszik át, akkor a viszkó sem fog zárni. A másik, amit meg kéne nézni, hogy kívülről sincs eltömődve kosszal, bogarakkal a hűtő, ugye? Klímahűtő, meg a hűtő között? (Nekem újabb van, már nem emlékszem, hogy ezen hogy van elhelyezve a két hűtőfelület)


Köszi a segítséget
Nem tudom az okát hogy miért nem szívja vissza a vizet a kiegyenlítőből,új hűtősapka van rajta,
Kívülről nincs eltömődve a hűtő,mosom,figyelem rendszeresen....de azért megnézem...most hogy mondod....
Igen,valószínű azért nem kapcsol a viszkó mert nincs víz a hűtőben.....ott dekkol a kiegyenlítőben.....lehet hogy az új hűtősapka hibás.....
Utánajárok ezeknek.....


Szia!

Én annyit tennék hozzá hogy üzem meleg motornál hűtőből azt a retkes vizet gyorsan le engedni bal oldalt hűtő alatt van egy fehér kis csap ott tudod , van egy kis gumicső is arra fele . Aztán hűtő csöveket lebontani egy alul egy felül radiátort kivenni és kimosni becsülettel kívül belül kivenni a kiegyenlítő tartályt azt is kimosni és ha kész akkor a radiátort feltölteni hűtőfolyadékkal előre kevert ZÖLD színűvel. 7,8L megy bele ha teljesen kivan engedve .
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2016.08.24. 10:36

HunterDave írta:Szép estét mindenkinek!
Van egy 2004-es Mitsubishi L200 GL-em, amire a jövőben szeretnék majd BFG Mud Terrain gumit venni. Méret fronton vagyok tanácstalan. Eredetileg 16" a felni, ki is néztem rá a 245/75 R16-os abroncsot, de tanácsolták azt is, hogy 31x10.5 R15-öt tegyek rá. Az lenne a kérdésem, hogy melyik méret nem venné annyira igénybe a csapágyakat meg a többi ehhez kapcsolódó dolgot, ami szétmehet? Előre is köszönöm a segítséget!


Szia!

Eredetileg is a 31x10,5R15 gumival és felnivel volt szerelve az L200 a 2-es pajero felniket kapta meg de aztán variáltak és R16 lett , 2002-től ha jól emlékszem.
Ha ballonos a gumi mint a 31-es akkor jobban elnyeli az út hibák adta ütéseket , nagyobb az átmérő is valamivel , a 245-nél 774mm a teljes átmérő , a 31-nél meg 787mm ez a különbség a csapágyakat nem teheti tönkre , a durva terep gumi aszfalton az ami gyilkolja a csapágyakat .
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: HunterDave » 2016.08.15. 19:57

Szép estét mindenkinek!
Van egy 2004-es Mitsubishi L200 GL-em, amire a jövőben szeretnék majd BFG Mud Terrain gumit venni. Méret fronton vagyok tanácstalan. Eredetileg 16" a felni, ki is néztem rá a 245/75 R16-os abroncsot, de tanácsolták azt is, hogy 31x10.5 R15-öt tegyek rá. Az lenne a kérdésem, hogy melyik méret nem venné annyira igénybe a csapágyakat meg a többi ehhez kapcsolódó dolgot, ami szétmehet? Előre is köszönöm a segítséget!
HunterDave
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2016.05.29. 21:33
auto tipusa: Mitsubishi L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: pecas » 2016.08.15. 16:16

Új tag vagyok a fórumon ezért mindenkit üdvözlök.
1 hete boldog tulajdonosa vagyok egy 2004-es L 200 "hajónak" pár dolgot meg kell csinálni rajta de csak mosolyogva vezetem és ez a lényeg.
A kérdésem az lenne, hogy az első ajtókban illetve a műszerfalban van 2-2 hangszóró vagyis csak a helye, milyen méretű vagy márkájúval tudom ezeket pótolni.
Köszönöm szépen a válaszokat.
pecas
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2016.08.15. 16:02
Tartózkodási hely: Nagykálló
auto tipusa: L 200

Re: L200

HozzászólásSzerző: zimtamas » 2016.08.10. 14:20

Csirke írta:
zimtamas írta:Sziasztok!

2000-es L200 as problémám van,hátha valaki találkozott már ilyen gonddal,hűtéssel van bajom,a régi gazda elhanyagolta a hűtővíz cseréjét,ez tuti,igazi rozsdabarna....volt,azzal kezdődött hogy fölrottyantotta a vizez,sajnos a kiegyenlítő alja tele volt iszappal,nem tudott visszaszivni e miatt vizet a hűtő,ez ki lett takarítva,csövek tisztítva,kapott egy új viszkót,termosztátot,vezérléssel együtt új vízpumpát,de.....ha klímázok ugyanúgy kb.80km és megint fölmelegszik,sztem az új viszkó sem dolgozik mert amikor fölrottyan a víz akkor is simán kézzel lehet forgatni a ventillátor lapátot,nem hiszem hogy hengerfejes lenne mert nem fújja a vizet....
A teljes hűtővíz még nem lett lecserélve,de nem hiszem hogy a hűtőből és a radiátorokból ki lehet teljesen takarítani azt a rozsdabarna iszapot.....azokat cserélni kell majd szerintem,azt mondják ha ki is jönne belőle,nagy az esélye hogy olyan helyeken lyukas......nem tudok rájönni miért forralja a vizet......köszi a segítséget,ha tud valaki


Én a hűtőnek állnék neki első körben Ha a hűtő nem melegszik át, akkor a viszkó sem fog zárni. A másik, amit meg kéne nézni, hogy kívülről sincs eltömődve kosszal, bogarakkal a hűtő, ugye? Klímahűtő, meg a hűtő között? (Nekem újabb van, már nem emlékszem, hogy ezen hogy van elhelyezve a két hűtőfelület)


Köszi a segítséget
Nem tudom az okát hogy miért nem szívja vissza a vizet a kiegyenlítőből,új hűtősapka van rajta,
Kívülről nincs eltömődve a hűtő,mosom,figyelem rendszeresen....de azért megnézem...most hogy mondod....
Igen,valószínű azért nem kapcsol a viszkó mert nincs víz a hűtőben.....ott dekkol a kiegyenlítőben.....lehet hogy az új hűtősapka hibás.....
Utánajárok ezeknek.....
zimtamas
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2016.01.06. 07:35
auto tipusa: L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: Csirke » 2016.08.09. 22:35

zimtamas írta:Sziasztok!

2000-es L200 as problémám van,hátha valaki találkozott már ilyen gonddal,hűtéssel van bajom,a régi gazda elhanyagolta a hűtővíz cseréjét,ez tuti,igazi rozsdabarna....volt,azzal kezdődött hogy fölrottyantotta a vizez,sajnos a kiegyenlítő alja tele volt iszappal,nem tudott visszaszivni e miatt vizet a hűtő,ez ki lett takarítva,csövek tisztítva,kapott egy új viszkót,termosztátot,vezérléssel együtt új vízpumpát,de.....ha klímázok ugyanúgy kb.80km és megint fölmelegszik,sztem az új viszkó sem dolgozik mert amikor fölrottyan a víz akkor is simán kézzel lehet forgatni a ventillátor lapátot,nem hiszem hogy hengerfejes lenne mert nem fújja a vizet....
A teljes hűtővíz még nem lett lecserélve,de nem hiszem hogy a hűtőből és a radiátorokból ki lehet teljesen takarítani azt a rozsdabarna iszapot.....azokat cserélni kell majd szerintem,azt mondják ha ki is jönne belőle,nagy az esélye hogy olyan helyeken lyukas......nem tudok rájönni miért forralja a vizet......köszi a segítséget,ha tud valaki


Én a hűtőnek állnék neki első körben Ha a hűtő nem melegszik át, akkor a viszkó sem fog zárni. A másik, amit meg kéne nézni, hogy kívülről sincs eltömődve kosszal, bogarakkal a hűtő, ugye? Klímahűtő, meg a hűtő között? (Nekem újabb van, már nem emlékszem, hogy ezen hogy van elhelyezve a két hűtőfelület)
Avatar
Csirke
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2014.12.04. 22:42
Tartózkodási hely: Balatonlelle
auto tipusa: L200 '08 Spec. Ed.

Re: L200

HozzászólásSzerző: Csirke » 2016.08.09. 22:35

zimtamas írta:Sziasztok!

2000-es L200 as problémám van,hátha valaki találkozott már ilyen gonddal,hűtéssel van bajom,a régi gazda elhanyagolta a hűtővíz cseréjét,ez tuti,igazi rozsdabarna....volt,azzal kezdődött hogy fölrottyantotta a vizez,sajnos a kiegyenlítő alja tele volt iszappal,nem tudott visszaszivni e miatt vizet a hűtő,ez ki lett takarítva,csövek tisztítva,kapott egy új viszkót,termosztátot,vezérléssel együtt új vízpumpát,de.....ha klímázok ugyanúgy kb.80km és megint fölmelegszik,sztem az új viszkó sem dolgozik mert amikor fölrottyan a víz akkor is simán kézzel lehet forgatni a ventillátor lapátot,nem hiszem hogy hengerfejes lenne mert nem fújja a vizet....
A teljes hűtővíz még nem lett lecserélve,de nem hiszem hogy a hűtőből és a radiátorokból ki lehet teljesen takarítani azt a rozsdabarna iszapot.....azokat cserélni kell majd szerintem,azt mondják ha ki is jönne belőle,nagy az esélye hogy olyan helyeken lyukas......nem tudok rájönni miért forralja a vizet......köszi a segítséget,ha tud valaki


Én a hűtőnek állnék neki első körben Ha a hűtő nem melegszik át, akkor a viszkó sem fog zárni. A másik, amit meg kéne nézni, hogy kívülről sincs eltömődve kosszal, bogarakkal a hűtő, ugye? Klímahűtő, meg a hűtő között? (Nekem újabb van, már nem emlékszem, hogy ezen hogy van elhelyezve a két hűtőfelület)
Avatar
Csirke
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2014.12.04. 22:42
Tartózkodási hely: Balatonlelle
auto tipusa: L200 '08 Spec. Ed.

Re: L200

HozzászólásSzerző: zimtamas » 2016.08.09. 14:31

Sziasztok!

2000-es L200 as problémám van,hátha valaki találkozott már ilyen gonddal,hűtéssel van bajom,a régi gazda elhanyagolta a hűtővíz cseréjét,ez tuti,igazi rozsdabarna....volt,azzal kezdődött hogy fölrottyantotta a vizez,sajnos a kiegyenlítő alja tele volt iszappal,nem tudott visszaszivni e miatt vizet a hűtő,ez ki lett takarítva,csövek tisztítva,kapott egy új viszkót,termosztátot,vezérléssel együtt új vízpumpát,de.....ha klímázok ugyanúgy kb.80km és megint fölmelegszik,sztem az új viszkó sem dolgozik mert amikor fölrottyan a víz akkor is simán kézzel lehet forgatni a ventillátor lapátot,nem hiszem hogy hengerfejes lenne mert nem fújja a vizet....
A teljes hűtővíz még nem lett lecserélve,de nem hiszem hogy a hűtőből és a radiátorokból ki lehet teljesen takarítani azt a rozsdabarna iszapot.....azokat cserélni kell majd szerintem,azt mondják ha ki is jönne belőle,nagy az esélye hogy olyan helyeken lyukas......nem tudok rájönni miért forralja a vizet......köszi a segítséget,ha tud valaki
zimtamas
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2016.01.06. 07:35
auto tipusa: L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: mantaboy2 » 2016.08.04. 20:00

pajeropinin írta:Sziasztok

Olyat szeretnék kérdezni, hogy a 2002-es 115 Le-s L200 erőtlen, nem pörög dinamikusan, kicsit lomha. Nem füstöl, nem eszi az olajat, pöcre indul hidegen, melegen, turbó egészségesen fütyöl. Mi lehet a baja? Régebben volt a családba 99 és 133 Le-s, de nem igazán emlékszem rá mennyivel mentek jobban. Ez most került hozzám és aki használta azt mondta, hogy ez már régóta így megy, egyébként nincs vele gond csak zavar, hogy olyan nehezen pörög fel, főleg emelkedőn való elinduláskor kell felpörgetni és úgy engedni a kuplungot.

Ha valaki tud valami okosat, hátha tudnék javítani a menetteljesitményen


Szia.Szerintem üzemanyag rendszer jellegű problémád lesz ha erőtlen a gépsárkány hiszen 1800 körül kezdene dolgozni a turbó de ha már induláskor sincsen meg a nyomatéka akkor ott üzemanyag jellegű probléma lesz szerintem.érdemes szűrőt lecserélni megnézni adagoloból nem e cseppen meg valahol a gázolaj.Az enyém is erőtlen kezdett leni... (mondjuk az enyém a mechanikus adagolós a 99 lovas) és mondták hogy típushibája hogy az előtöltés állító megragad benne és akkor csak egy bizonyos terhelési állapotban megy jól, illetve elkezdett sokat fogyasztani még.csak városban 13-14 liter.szóval nálam valószínűleg adagoló le....majd ha egyszer rászánom magam.Esetleg a szűrőcserék után a porlasztókat ki lehetne még venni és elvinni bemérettetni...
Avatar
mantaboy2
 
Hozzászólások: 48
Csatlakozott: 2011.07.05. 11:14
Tartózkodási hely: Debrecen
auto tipusa: Mitsubishi L200 98 2.5TD GLS 4D56T

Re: L200

HozzászólásSzerző: pajeropinin » 2016.08.04. 13:13

Sziasztok

Olyat szeretnék kérdezni, hogy a 2002-es 115 Le-s L200 erőtlen, nem pörög dinamikusan, kicsit lomha. Nem füstöl, nem eszi az olajat, pöcre indul hidegen, melegen, turbó egészségesen fütyöl. Mi lehet a baja? Régebben volt a családba 99 és 133 Le-s, de nem igazán emlékszem rá mennyivel mentek jobban. Ez most került hozzám és aki használta azt mondta, hogy ez már régóta így megy, egyébként nincs vele gond csak zavar, hogy olyan nehezen pörög fel, főleg emelkedőn való elinduláskor kell felpörgetni és úgy engedni a kuplungot.

Ha valaki tud valami okosat, hátha tudnék javítani a menetteljesitményen
pajeropinin
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2014.02.24. 10:29
auto tipusa: Pajero

Re: L200

HozzászólásSzerző: Quati » 2016.07.08. 20:58

Sziasztok!

Haspáncélt keresek 2009-es gépemre, mit ajanlanátok és mit nem? új-használt, márka, vastagság, meddig védjen stb?!
Használt Asfirt ajánlottak 50 pénzért... az milyen ár?
Quati
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2016.07.08. 20:44
auto tipusa: L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: Misi200 » 2016.07.05. 20:35

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!L200 as bal oldali kormánykapcsoló gombjai nem funkciónálnak!Szereztem bele másikat,de azzal sem jó!Mi lehet a baja?
Segítségeteket előre is köszönöm!Misi
Misi200
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2016.06.01. 21:08
auto tipusa: L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2016.06.19. 11:43

HunterDave írta:Sziasztok!
Szert tettem egy 2004-es évjáratú L200-ra. Szeretnék minden olajat lecserélni benne, és azt szeretném kérdezni, hogy hová, mennyit és milyen olajat vegyek? Ha lehet, jó minőségű olajakat írjatok (pl. Castrol). Előre is nagyon szépen köszönöm! ;)


Szia!

Motorba 6,5L 10w40 castrol magnatec diesel én ezt filterabc.hu-ról vásárolom megbízható bolt, tudni kell hogy Castrolt hamisítják a legjobban itthon bevásárló központ polcán is találtam már hamis castrolt ......
Váltóba 2,3L 75W90 vagy 75W80 Api GL-4 szabványnak feleljen meg .
Terepváltóba 2,3 L 75W90 vagy 75W80 Api GL-4 szabványnak feleljen meg.
Első difi 0,9L 80w90 API GL-5 szabvány
Hátsó difibe 2,6 L 80w90 API GL-5 szabvány
Én ezeket tavaly cseréltem le mindenből Castrolt vettem .
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2016.06.19. 11:21

favágó írta:sziasztok . a segitségeteket szeretném kérni . 2001. 08 . havi kiadású autómban hol találom a pollen szűrőt . ugyanis az autósboltban forgalmi alapján adtak hozzá de a helyét nem találom . a mai napon klima gázt cseréltek az autón a klimás is értetlenül ált a dolgok láttán ugyanis ők sem találtak benne szűrőt . állitásuk szerint minden klimás autóban lennie kellene szűrőnek .


Ebben nincs pollen szűrő nekem is ugyan ez az évjárat és még a hónap is stimmel , próbáld meg becserélni a pollenszűrőt más alkatrészre :)
Autósboltoknak általában saját rendszerük van és alváz szám alapján keresgélnek nem mindig teljesen sikeresen , L200 nak is volt jó pár facelift-je ahol nem csak a külső de az euro normáknak is megkellet felelni lásd nekem még teljesen mechanikus egr szelep van (volt) 2003-asokban meg már elektromos vezérlés volt más adagolóval is lettek szerelve...
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: golya32 » 2016.06.07. 12:39

L200 2004-es hez komplett manuklima érdekelne, műszerfal vezérlés be van építve.
Nem jó a jobb kormányosé máshol mennek a csövek!
Van valakinek eladó?
golya32
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2015.11.30. 22:03
auto tipusa: L200

Következő

Vissza: L200-Pajero

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég