L200

L200 és Pajero tulajok fóruma

Moderátor: ogtrai

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2017.09.24. 17:10

Barni150 írta:
bad boy 2 írta:
Barni150 írta:és a 265/75 R16?


Szia,

Az még nagyobb átmérő ....


Én úgy tudom, hogy az átmérő ugyan akkora csak a 265/75 szélesebb.


Akkor egy kis segítség neked :)
Google -> gumi méret kalkulátor -> http://www.felnigumi.hu/hu/meretkalkulator
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: Barni150 » 2017.09.23. 21:14

bad boy 2 írta:
Barni150 írta:és a 265/75 R16?


Szia,

Az még nagyobb átmérő ....


Én úgy tudom, hogy az átmérő ugyan akkora csak a 265/75 szélesebb.
Barni150
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.06.04. 21:57
auto tipusa: 2002 Mitsubishi L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2017.09.22. 17:10

Barni150 írta:és a 265/75 R16?


Szia,

Az még nagyobb átmérő ....
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: Barni150 » 2017.09.18. 15:12

és a 265/75 R16?
Barni150
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.06.04. 21:57
auto tipusa: 2002 Mitsubishi L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2017.09.15. 17:47

Barni150 írta:K74-es L200-ra felfér a 235/85 R16 gumi?


Szia,

Felmegy rá csak elől szerintem bele ér majd a sárvédő gumiba , számolj még az összeült rugókkal is ekkora méretnél mert kerékdobba bele ér ha terepen beül az eleje/hátulja , nekem a 31-es gumik terepen leszokták tépkedni a gumi lapokat a kerékdobról ami a kaszni és alváz között van ami védi a motort a sártól , főleg elől kitekert kormánynál fordul elő .
Első torzióson érdemes húzni egy kicsit , utána kerék dőlést beállítani .
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: Barni150 » 2017.09.13. 17:49

K74-es L200-ra felfér a 235/85 R16 gumi?
Barni150
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.06.04. 21:57
auto tipusa: 2002 Mitsubishi L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2017.09.09. 08:36

PIPER írta:Szia bad boy2!

Először is köszönöm, hogy válaszoltál.Azzal is tisztában vagyok, hogy távgyógyítás nem létezik!Abban bíztam, esetleg valakinél már fordult elő hasonló eset.Az autó márciusban kapott egy komolyabb szervizelést, ami kormányművet, szervó szivattyút,vezérlést,szíjakat, összes szűrőt,olajakat illetve amit egyéb fék- futómű felújítást igényelt. Csak az OMV-n tankolok, mert visszakapom az ÁFA-t, nekem nem érdemes "löttyözni".1800-as fordulaton kezd a turbó, de azzal sincs baj,mert "húz mint az állat".Hidegben csodálatosan megy!EGR-t totál kitakarítottuk,most már le is zártam egy helyen, de így sem változik meleg időben.Van ezeken valahol valami hőmérséklet szabályzó ami a motort, vagy az üzemanyag vagy levegő mennyiségét szabályozza?


Szia!

A te L200-at annyira nem ismerem de emlékeim szerint a légszűrő felől közelítve van légtömeg mérő ha 2006 utáni a gép , én shell-nél szoktam nekem is áfa visszajön de sokan feketéznek ennek ellenére még mindig és utána meg acsarkodnak hogy szar autót csinál a Mitsu de ez más dolog...
Gondolom egyéb vákum csöveket is le ellenőrizted nem -e csúszót le valamelyik mert egr szelepnél alap állapotban nyitva van mikor indítasz és ahogy felépül a turbó nyomás úgy zár teljes turbó nyomáson jön a jól ismert dízeles kormolás stb de rész terhelésen nyitva van csak ha valamelyik vákum cső lejön akkor ez nem valósul meg de ennek még mindig nem kellene okozni olyan jelenséget mint nálad van mert nekem egr szelep le van vakolva javítás céljából kiszedve ...
De ha a turbo megkerülő szelepét is vákum dob hajtja esetleg azt megnézni ...
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: Barni150 » 2017.09.07. 12:16

Tudom, tegnap előtt szétszedtem. Érdekes mert 10 próbálkozásból kb 3szor működött. De kézzel is próbálgattam és elég nehéz kihúzni a tengelyt a vákuumdobbol. Mindegy majd kiderül...
Barni150
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.06.04. 21:57
auto tipusa: 2002 Mitsubishi L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: PIPER » 2017.09.07. 11:23

Őszintén megmondom,hogy ezt nem tudom,nem kamuzok hülyeségeket!
Viszont azt hiszem,hogy amikor az új dobot be akarod rakni, a réginek a tengelyét középen szét kell szedni, egy kis stift biztosítja.
PIPER
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.01.20. 13:36
Tartózkodási hely: Zala
auto tipusa: 2006 L 200

Re: L200

HozzászólásSzerző: Barni150 » 2017.09.07. 10:14

Berakom majd az új dobot és kiderül. Még van egy problémám, hogy 4kerékbe automatikusan bekapcsol a hátsó difizáram. Szerinted mi lehet a baj? Lehet hogy a kis vezérlő elektronika szart be?
Barni150
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.06.04. 21:57
auto tipusa: 2002 Mitsubishi L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: PIPER » 2017.09.07. 07:56

Azt gondolom,hogy nézd végig a csöveket, hogy nincs e valahol egy repedés.Elég egy kicsi lyuk, és elmegy a vákum.Ha nincs repedés, akkor közvetlenül a vákum szivattyúnál kell megmérni.( -800 mbar felett már jó)Azonban ha van féked rendesen, mint eddig, és ott nincs semmi változás, akkor elvileg a vákum szivattyúval nem lehet gond.Inkább a csövekre gondolnék.
PIPER
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.01.20. 13:36
Tartózkodási hely: Zala
auto tipusa: 2006 L 200

Re: L200

HozzászólásSzerző: Barni150 » 2017.09.06. 19:48

Vákuumot nem tudok mérni sajnos, de én is megrendeltem az újat 8ért. Meg rendeltem szelepet is hátha az a baja. Egyébként ha gyenge a vákuum akkor mi a következő lépés?
Barni150
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.06.04. 21:57
auto tipusa: 2002 Mitsubishi L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: PIPER » 2017.09.05. 11:41

Én most rendeltem az ebay-ről egy ilyen vákumdobot,mert letört az egyik kivezetése, ez által tele ment sárral.Cakli-pakli 8.000.-Ft postával együtt!Mekkora vákumot mértél ott lent?
PIPER
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.01.20. 13:36
Tartózkodási hely: Zala
auto tipusa: 2006 L 200

Re: L200

HozzászólásSzerző: Barni150 » 2017.09.04. 14:53

Igen, hülyeséget kérdeztem. Viszont megnéztem és lent van vákuum. Szerintem be van állva ott valami a kosztol és az okozhatja.
Barni150
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.06.04. 21:57
auto tipusa: 2002 Mitsubishi L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: PIPER » 2017.09.04. 14:31

Én azt gondolom, hogy ez csak egy porvédő.Ha ez kiszakad,kireped, attól még nem kellene vissza jeleznie.Inkább nézd meg az elektromos vezetéket ami rámegy a gombára.Vagy esetleg nézd meg, hogy megy e rá levegő, ha bekapcsolod.Esetleg valamelyik vákum cső nincs e kirepedve?
PIPER
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.01.20. 13:36
Tartózkodási hely: Zala
auto tipusa: 2006 L 200

Következő

Vissza: L200-Pajero

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég

cron