L200

L200 és Pajero tulajok fóruma

Moderátor: ogtrai

Re: L200

HozzászólásSzerző: JWD » 2017.11.18. 11:53

PIPER írta:
Micukó írta:Sziasztok, segítséget szeretnék kérni, vettem egy 2007-es L200-at és annyi bajom van vele, hogy terepen a kormánya erős rázó-kopogó hangot ad, mintha kalapáccsal ütnénk a kormányt, próbáltuk megnézni mi a baja, a kardánok minden oké, valahol az utastérben lévő kormányoszlopon képződik ez az erős zörej vagy rángás, mert a rudazatot teljesen fixálva (fogóval szorítva) is a kormányon érződik. Van egy ismerősömnek hasonló L200, neki is csinálja ezért gondolom talán típushiba és más is találkozott már ilyennel.


Szia!Az enyém 2006-os, de már a tojás forma.Én ilyet még nem tapasztaltam,pedig km van benne bőven.Nem is hallottam,hogy típus hiba lenne, de nincs kizárva.

Sziasztok!Az enyèm 2004-es nekem is hasonló a jelensèg a kormànyoszlopból jön.De mèg nem jutottam el odàig hogy megcsinàljam.Ràadàsul most eltörött a làbam màr csak jövőre lesz lehetősègem rà.
JWD
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.10.23. 07:57
auto tipusa: Mithubishi L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: PIPER » 2017.10.26. 14:33

Micukó írta:Sziasztok, segítséget szeretnék kérni, vettem egy 2007-es L200-at és annyi bajom van vele, hogy terepen a kormánya erős rázó-kopogó hangot ad, mintha kalapáccsal ütnénk a kormányt, próbáltuk megnézni mi a baja, a kardánok minden oké, valahol az utastérben lévő kormányoszlopon képződik ez az erős zörej vagy rángás, mert a rudazatot teljesen fixálva (fogóval szorítva) is a kormányon érződik. Van egy ismerősömnek hasonló L200, neki is csinálja ezért gondolom talán típushiba és más is találkozott már ilyennel.


Szia!Az enyém 2006-os, de már a tojás forma.Én ilyet még nem tapasztaltam,pedig km van benne bőven.Nem is hallottam,hogy típus hiba lenne, de nincs kizárva.
PIPER
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.01.20. 13:36
Tartózkodási hely: Zala
auto tipusa: 2006 L 200

Re: L200

HozzászólásSzerző: Micukó » 2017.10.25. 20:20

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni, vettem egy 2007-es L200-at és annyi bajom van vele, hogy terepen a kormánya erős rázó-kopogó hangot ad, mintha kalapáccsal ütnénk a kormányt, próbáltuk megnézni mi a baja, a kardánok minden oké, valahol az utastérben lévő kormányoszlopon képződik ez az erős zörej vagy rángás, mert a rudazatot teljesen fixálva (fogóval szorítva) is a kormányon érződik. Van egy ismerősömnek hasonló L200, neki is csinálja ezért gondolom talán típushiba és más is találkozott már ilyennel.
Micukó
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.10.25. 19:58
auto tipusa: L200 2007

Re: L200

HozzászólásSzerző: PIPER » 2017.10.24. 16:04

Bocs, az előbb rossz helyre írtam a kérdésemet.Sziasztok,én azt kérdezném,hogy fűtés van e az autóban.Mert ha nincs, akkor tényleg nem keringteti a vizet.
PIPER
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.01.20. 13:36
Tartózkodási hely: Zala
auto tipusa: 2006 L 200

Re: L200

HozzászólásSzerző: PIPER » 2017.10.24. 15:47

bad boy 2 írta:
BenedekAndris írta:Sziasztok,én azt kérdezném,hogy fűtés van e az autóban.Mert ha nincs, akkor tényleg nem keringteti a vizet.

Mitsubishi L200 2008-as forralja autópályán vagy nagyobb sebességnél a vizet...
Hengerfely tesztek meglettek nincs baj, termosztát új cserélve rendben, de ennek ellenére autópályán 130/kmh tempónál 100km megtétele után meg kellett állnom, mert felfözte a vizet.
Nincs ötletem, hogy mit tehetnék....segítsetek tanáccsal...


Szia,

Amit le írtál arra utal hogy a hűtőfolyadék nem kering rendesen a rendszerben azért 130-nál van kellő légellenállás a hűtőknek elől , vízpumpa rendben ? Radiátor nem koszos (kívül, belül, vagy a radiátorok közt nem maradt kosz ) ? Termosztát nem fordítva lett betéve ? Kicsit szélsőséges de nem levegős a rendszer ? kellő mennyiségű folyadék van-e ?
nekem ezek jutottak eszembe ....
PIPER
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.01.20. 13:36
Tartózkodási hely: Zala
auto tipusa: 2006 L 200

Re: L200 használati útmutató

HozzászólásSzerző: Pisti51 » 2017.10.23. 19:52

Prométheusz írta:Sziasztok!
Most vettem egy 2010-es L200-ast. Sajnos nincs hozzá használati útmutató. Segítsetek, hol tudom letölteni?
Köszönöm


Szia!
Nekem egy 2001-es van, de pár hónappal ezelőtt ugyan ezzel a problémával néztem szembe. Próbáld meg neten megnézni hátha találsz valahol ahol le lehet tölteni. Ha nem akkor szerintem esetleg próbáld meg bontósoknál, sok tojás formájút bontanak. Nekem egyébként úgy sikerült szerezni hogy a cégnél, ahol dolgozom van vagy 4 db és az egyikben benne is volt még, azt elkértem és a papírboltban lefénymásoltattam és így lett meg. Esetleg ha van valakinek ismerőseid között, azt kérdezd meg.
Pisti51
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.01.30. 20:15
auto tipusa: l200

L200 használati útmutató

HozzászólásSzerző: Prométheusz » 2017.10.23. 17:09

Sziasztok!
Most vettem egy 2010-es L200-ast. Sajnos nincs hozzá használati útmutató. Segítsetek, hol tudom letölteni?
Köszönöm
Prométheusz
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.10.23. 16:45
auto tipusa: Mitsubishi L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2017.10.23. 11:07

BenedekAndris írta:Sziasztok,

Mitsubishi L200 2008-as forralja autópályán vagy nagyobb sebességnél a vizet...
Hengerfely tesztek meglettek nincs baj, termosztát új cserélve rendben, de ennek ellenére autópályán 130/kmh tempónál 100km megtétele után meg kellett állnom, mert felfözte a vizet.
Nincs ötletem, hogy mit tehetnék....segítsetek tanáccsal...


Szia,

Amit le írtál arra utal hogy a hűtőfolyadék nem kering rendesen a rendszerben azért 130-nál van kellő légellenállás a hűtőknek elől , vízpumpa rendben ? Radiátor nem koszos (kívül, belül, vagy a radiátorok közt nem maradt kosz ) ? Termosztát nem fordítva lett betéve ? Kicsit szélsőséges de nem levegős a rendszer ? kellő mennyiségű folyadék van-e ?
nekem ezek jutottak eszembe ....
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: BenedekAndris » 2017.10.22. 16:50

Sziasztok,

Mitsubishi L200 2008-as forralja autópályán vagy nagyobb sebességnél a vizet...
Hengerfely tesztek meglettek nincs baj, termosztát új cserélve rendben, de ennek ellenére autópályán 130/kmh tempónál 100km megtétele után meg kellett állnom, mert felfözte a vizet.
Nincs ötletem, hogy mit tehetnék....segítsetek tanáccsal...
BenedekAndris
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.10.22. 16:40
auto tipusa: Mitsubishi L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2017.10.22. 11:49

Pisti51 írta:
bad boy 2 írta:
Pisti51 írta:Sziasztok! Rádió csere előtt állok, még az eredeti jvc rádió van benne (2001). Ha valaki már cserélt közületek rádiót akkor kérem ne tartsa magában. Arra lennék kíváncsi hogy a legegyszerűbb kiszerelni a régit minél kevesebb bontással?


Szia,

Nekem a kazettás Kenwood volt benne , körben a műanyag díszléc könnyen lepattintható , ezután látod majd a fém keretet amiben a rádió maga van ez tartja a helyén , nekem ezzel együtt jött ki lapos csavarhúzóval óvatosan próbáld meg , de lehet a JVC adott hozzá kis "kulcsot" amit a rádió és a fém keret közé bedugva ki lehet pattintatni a tartó szemeket ha ez meg van csak ki kell húzni és hátul a csatit szét húzni , nem tudom milyen megy bele új rádióként de tipus specifikus átalakított biztosítani kell mellé a boltnak illetve új fém kéretett is , nekem egy egyszerű Sony fej egység került bele ugyan így mikor megrendeltem webshopban a bolt hívott aznap autó tipus miatt és csomagba benne volt a megfelelő csatlakozó is a beszerelés kb 6 perc volt így tovább tartott el tárolni a rádió adókat :)


Szia!
Köszönöm a segítséget. Így jön ki ahogy írtad, annyi szépséghibája volt hogy nincs meg hozzá a kiszedő, de neten találtam sok okosságot így megpróbáltam kést bedugni és azzal kiszedni, ez olyan jól sikerült hogy a keretből nem jött ki, viszont kerettel együtt igen, így az újat is csak be kellett tolni, vezetéket cseréltem és már szólt is. Beállítani tovább tartott. Én most pioneert vettem bele, jvc-vel nem voltam megelégedve, meg nem is működött rendesen, volt hogy elrázódott és csak ki be kapcsolt.



Szia,

Csupa jó hír! nincs mit :)
Nekem a kenwood mai napig benne lenne ha tudott volna pendrive-ot kezelni de 2001-ben ez a technika még nem volt, így úgy voltam vele hogy egy alsó kategóriás sony csak nem lehet rossz , sima egyszerű usb-s sony lett , 20.000 Ft akciósan nekem megérte kb 1,5 éve használom idáig teljesen korrekt , igaz az autó hibája hogy ha pohár tartó ki van húzva akkor a kezelése nem egyszerű kéz nem fér oda , de a nőgyógyász újaimmal megoldom :D
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: Pisti51 » 2017.10.21. 20:11

bad boy 2 írta:
Pisti51 írta:Sziasztok! Rádió csere előtt állok, még az eredeti jvc rádió van benne (2001). Ha valaki már cserélt közületek rádiót akkor kérem ne tartsa magában. Arra lennék kíváncsi hogy a legegyszerűbb kiszerelni a régit minél kevesebb bontással?


Szia,

Nekem a kazettás Kenwood volt benne , körben a műanyag díszléc könnyen lepattintható , ezután látod majd a fém keretet amiben a rádió maga van ez tartja a helyén , nekem ezzel együtt jött ki lapos csavarhúzóval óvatosan próbáld meg , de lehet a JVC adott hozzá kis "kulcsot" amit a rádió és a fém keret közé bedugva ki lehet pattintatni a tartó szemeket ha ez meg van csak ki kell húzni és hátul a csatit szét húzni , nem tudom milyen megy bele új rádióként de tipus specifikus átalakított biztosítani kell mellé a boltnak illetve új fém kéretett is , nekem egy egyszerű Sony fej egység került bele ugyan így mikor megrendeltem webshopban a bolt hívott aznap autó tipus miatt és csomagba benne volt a megfelelő csatlakozó is a beszerelés kb 6 perc volt így tovább tartott el tárolni a rádió adókat :)


Szia!
Köszönöm a segítséget. Így jön ki ahogy írtad, annyi szépséghibája volt hogy nincs meg hozzá a kiszedő, de neten találtam sok okosságot így megpróbáltam kést bedugni és azzal kiszedni, ez olyan jól sikerült hogy a keretből nem jött ki, viszont kerettel együtt igen, így az újat is csak be kellett tolni, vezetéket cseréltem és már szólt is. Beállítani tovább tartott. Én most pioneert vettem bele, jvc-vel nem voltam megelégedve, meg nem is működött rendesen, volt hogy elrázódott és csak ki be kapcsolt.
Pisti51
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.01.30. 20:15
auto tipusa: l200

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2017.10.21. 10:37

Pisti51 írta:Sziasztok! Rádió csere előtt állok, még az eredeti jvc rádió van benne (2001). Ha valaki már cserélt közületek rádiót akkor kérem ne tartsa magában. Arra lennék kíváncsi hogy a legegyszerűbb kiszerelni a régit minél kevesebb bontással?


Szia,

Nekem a kazettás Kenwood volt benne , körben a műanyag díszléc könnyen lepattintható , ezután látod majd a fém keretet amiben a rádió maga van ez tartja a helyén , nekem ezzel együtt jött ki lapos csavarhúzóval óvatosan próbáld meg , de lehet a JVC adott hozzá kis "kulcsot" amit a rádió és a fém keret közé bedugva ki lehet pattintatni a tartó szemeket ha ez meg van csak ki kell húzni és hátul a csatit szét húzni , nem tudom milyen megy bele új rádióként de tipus specifikus átalakított biztosítani kell mellé a boltnak illetve új fém kéretett is , nekem egy egyszerű Sony fej egység került bele ugyan így mikor megrendeltem webshopban a bolt hívott aznap autó tipus miatt és csomagba benne volt a megfelelő csatlakozó is a beszerelés kb 6 perc volt így tovább tartott el tárolni a rádió adókat :)
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: Pisti51 » 2017.10.18. 20:23

Sziasztok! Rádió csere előtt állok, még az eredeti jvc rádió van benne (2001). Ha valaki már cserélt közületek rádiót akkor kérem ne tartsa magában. Arra lennék kíváncsi hogy a legegyszerűbb kiszerelni a régit minél kevesebb bontással?
Pisti51
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.01.30. 20:15
auto tipusa: l200

Re: L200

HozzászólásSzerző: PIPER » 2017.10.17. 16:51

Sziasztok!A 32-es kerék a 8x15 macisajtosra ment.A "legyártattam az emelést" nálam mást jelent, az enyém 2006-os, és itt nincs torzió, amit tekerni lehetne.Közvetlen a spirálrugó fölé kerül egy 32mm-es közdarab, ez által 7cm emelkedik az eleje!Nálam így lesz kb szintben a hátuljával.Csináltattam még 40mm-es szélesítést is, most legalább van kiállása az autónak.Sajnos a 17-es alu kerékre csak 265/70R17 megy fel,ami nem olyan hűde nagyot emel a gyárihoz képest.Másik felni+gumi meg már nagyon húzós lenne.Majd meglátjuk.Most az injektoraimat szedtük ki, padon megnézték, hála Istennek jók, kicsit állítottak rajta, de még egy kicsi rángatás van 1900-2000 között.Most szoftveresen megpróbáljuk kiiktatni a folytószelep házat, hát meglátjuk...
PIPER
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.01.20. 13:36
Tartózkodási hely: Zala
auto tipusa: 2006 L 200

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2017.10.13. 20:04

Lóri írta:
PIPER írta:Sziasztok!Én is cégre vettem az enyémet, de kedvtelésből van, nem munkára!És igen, én is szeretem építgetni.Nem ez az első terepjáróm, de az első Mitsu, amit saját szórakozásra vettem.Már én is legyártattam az elejéhez az emelést, és biztosan lesz még rajta pár változtatás!Ugyhogy Lóri ne csüggedj, már ketten biztosan vagyunk!
Az előző autómon megemeltem az autó elejét, majd a torziót totál becsavartam.Jött vagy 8 cm-t felfele.A hátuljánál meg a hátsó rugótartóba hegesztettem bele 10cm,hogy az egész autó egyenesen álljon.Szépen is nézett ki.Azután a kasztni,meg az alváz közé került még 5cm-es műanyag tuskó,valamint 32x11.5r15 gumi.Összesen 20cm emelés jött össze!Szóval azért lehet barkácsolni, aki azért vette, aki meg nem, az dolgozzon vele.


Üdv! Nekem most szerelőnél van, az első, kötelező átnézésre és a melegen ajánlott vezérlés cserére.
Néhány apróság kivételével nem sok baja van,értsd 200e-nél többet nem húz majd le a szerelő rólam :-/, egy kivétellel, nevezetesen, hogy nekem a stab.rúd úgy lóg az elején, hogy túlzás nélkül állíthatom, hogy csak "díszítő" funkciót lát el. Nem tudom másnak is hasonló-e a helyzet.

Az emelést, ahogy írtam megoldottam, de azért köszi. A Bodyí Lift -től tartok, mert ugye a váltókarok lentebb kerülnek az utastérben, azokkal kendácsolni kell és nem lesz valami szép, plusz a ventillátor légterelő, ami a hűtőn van, annak is ki kell vágni az alját, az sem tetszik.

Mit jelent az, hogy "legyártattad az emelést"? Azokat a lengőkar módosító, hajlított laposvas szerű dolgokat, amik az emelő kittekben is látok a neten?

Mivel a hátulja magas, az elejét pedig lehet feszíteni a torziós rúddal, így kb 5-6 cm -ig fogom emelni és úgy már majdnem szintes lesz, az pedig nekem elég.

Bad boy 2 ugyan írta, de szerintem a futóművet és a kerékdőlést nem érinti, mert ha jól láttam párhuzamos az alsó és felső lenkőkar, így mindig függőlegesen mozgatja a kereket, de lehet ebben tévedek, illetve úgyis megy futómű állítsára is.

Ja, és ha érdekel, vagy kell ötlet, én kész vagyok a csörlő beszereléssel, 13000lbs, rejtve, "NKH negatív" :-) , viszgán is átmegy majd vele szerintem.

...az a 32 x 11,5 R15, az mire ment fel?


Hali srácok végre pörög a fórum :)

Nekem kellet állítani futóművén csak abból indultam ki ...
32"-es gumik gyári felnire fel mennek mármint azokra ami a 2001-es gépeken volt gyárilag 15" , ugyan ezek voltak a 2-es pajero-on is , Enkei 4x4 cobra volt a fantázia neve akkoriban de azóta eltelt 16 év és már a google se emlékszik rá .
De ennél a méretnél már célszerű Offset-es felnit venni klasszik macisajt mintával :)

Egyébként emeléssel kapcsolatban volt egy jó kis műhely aminek volt tisztességes weboldala is ahova folyamatosan kerültek fel a képek le írások (nem fórum) és szinte csak L200 volt elvétve pár hilux , meg régebbi navara is

A csörlöt hogy sikerült megoldani ? Én is nézegettem a helyét de alapból zsúfolt olaj hűtő , klíma, víz ....
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Következő

Vissza: L200-Pajero

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 0 vendég

cron