McElek16V

Hibák és javításuk.
Ide várjuk a kérdéseket, és a hozzáértők válaszait.

Moderátor: ogtrai

Re: McElek16V

HozzászólásSzerző: FettA » 2021.10.15. 10:35

FettA írta:
McElek16V írta:
FettA írta:Üdvözlök mindenkit!
Segítségetek kérném és egyben válaszaitokat tisztelettel köszönöm.
Carismánk 1.6 glx pár hónapja van nálunk. 2000ben lett forgalomba helyezve. Az lenne gondom vele, hogy amikor On állásba helyezem indító kulcsot minden rendben van minden működik. Járó motornál viszont ABS lámpa égve marad és nem működik az ablaktörlő az ablak emelő, rádió, ülés és ablak fűtés és legkondi. Ez legtöbbször hideg esős párás időben jelentkezzett aztán valamiért újra jó lett minden. Egyszer pár nap jobb esetben pár perc múlva újrainditás után. Lehet ezzel mit kezdeni van ötletetek mi lehet a gond?

Szia!
Áram pozitív oldaláról nézve nem látok sok összefüggést, ezek több körön kapják a delejt. Nem tudnék olyan közös nevezőt találni hirtelen, ami ezt okozhatná.
A negatív ág szerintem ebben az esetben inkább valószínű. Viszont azt sem mondhatom, hogy keress meg minden testelési pontot, mert rajz nélkül én sem találnám. Azt fel tudom ajánlani, hogy 1-2 napon belül igyekszem átrágni magam a rajzokon, aztán meglátjuk...
Azt viszont kérném, hogy mondjuk pénteken délelőtt emlékeztess telefonon, ha addig nem válaszoltam, mert az élet sem hosszú, de a memóriám... :) Számom 06-209/424-317


Szia!

Ha hülyeség rakass a transzibériai vasúti tvonal mellé de! A mai nap újra ugyanaz a probléma viszont indító kulcs mintha nem fordulna vissza amikor motor járni kezd magamfelé, hát rásegítettem 1mm magam felé hajtva varázsütésre bekapcsolt rádió légkondi és a többi. Na ez egymás után 3szor működött viszont nem igen kísérleteznék. Gyújtás kapcsoló hibája okozhatja eredeti problémát? Ezzel a kis korrekcióval működik minden de félek hosszú távon kárt okozok. Ez magyarázat arra hogy egyszer jó minden egyszer nem szerinted?


Köszönettel tartozom telefonos segítségedért és idődért! Gyújtás kapcsoló betét cseréje után írok de 99,9 % csupán ennyi okozta a gondot ahogy mondtad is. Köszönöm szépen mégegyszer!
FettA
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2021.10.12. 12:28
auto tipusa: Carisma 1.6 GLX

Re: McElek16V

HozzászólásSzerző: FettA » 2021.10.14. 14:26

McElek16V írta:
FettA írta:Üdvözlök mindenkit!
Segítségetek kérném és egyben válaszaitokat tisztelettel köszönöm.
Carismánk 1.6 glx pár hónapja van nálunk. 2000ben lett forgalomba helyezve. Az lenne gondom vele, hogy amikor On állásba helyezem indító kulcsot minden rendben van minden működik. Járó motornál viszont ABS lámpa égve marad és nem működik az ablaktörlő az ablak emelő, rádió, ülés és ablak fűtés és legkondi. Ez legtöbbször hideg esős párás időben jelentkezzett aztán valamiért újra jó lett minden. Egyszer pár nap jobb esetben pár perc múlva újrainditás után. Lehet ezzel mit kezdeni van ötletetek mi lehet a gond?

Szia!
Áram pozitív oldaláról nézve nem látok sok összefüggést, ezek több körön kapják a delejt. Nem tudnék olyan közös nevezőt találni hirtelen, ami ezt okozhatná.
A negatív ág szerintem ebben az esetben inkább valószínű. Viszont azt sem mondhatom, hogy keress meg minden testelési pontot, mert rajz nélkül én sem találnám. Azt fel tudom ajánlani, hogy 1-2 napon belül igyekszem átrágni magam a rajzokon, aztán meglátjuk...
Azt viszont kérném, hogy mondjuk pénteken délelőtt emlékeztess telefonon, ha addig nem válaszoltam, mert az élet sem hosszú, de a memóriám... :) Számom 06-209/424-317


Szia!

Ha hülyeség rakass a transzibériai vasúti tvonal mellé de! A mai nap újra ugyanaz a probléma viszont indító kulcs mintha nem fordulna vissza amikor motor járni kezd magamfelé, hát rásegítettem 1mm magam felé hajtva varázsütésre bekapcsolt rádió légkondi és a többi. Na ez egymás után 3szor működött viszont nem igen kísérleteznék. Gyújtás kapcsoló hibája okozhatja eredeti problémát? Ezzel a kis korrekcióval működik minden de félek hosszú távon kárt okozok. Ez magyarázat arra hogy egyszer jó minden egyszer nem szerinted?
FettA
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2021.10.12. 12:28
auto tipusa: Carisma 1.6 GLX

Re: McElek16V

HozzászólásSzerző: McElek16V » 2021.10.13. 17:41

FettA írta:Üdvözlök mindenkit!
Segítségetek kérném és egyben válaszaitokat tisztelettel köszönöm.
Carismánk 1.6 glx pár hónapja van nálunk. 2000ben lett forgalomba helyezve. Az lenne gondom vele, hogy amikor On állásba helyezem indító kulcsot minden rendben van minden működik. Járó motornál viszont ABS lámpa égve marad és nem működik az ablaktörlő az ablak emelő, rádió, ülés és ablak fűtés és legkondi. Ez legtöbbször hideg esős párás időben jelentkezzett aztán valamiért újra jó lett minden. Egyszer pár nap jobb esetben pár perc múlva újrainditás után. Lehet ezzel mit kezdeni van ötletetek mi lehet a gond?

Szia!
Áram pozitív oldaláról nézve nem látok sok összefüggést, ezek több körön kapják a delejt. Nem tudnék olyan közös nevezőt találni hirtelen, ami ezt okozhatná.
A negatív ág szerintem ebben az esetben inkább valószínű. Viszont azt sem mondhatom, hogy keress meg minden testelési pontot, mert rajz nélkül én sem találnám. Azt fel tudom ajánlani, hogy 1-2 napon belül igyekszem átrágni magam a rajzokon, aztán meglátjuk...
Azt viszont kérném, hogy mondjuk pénteken délelőtt emlékeztess telefonon, ha addig nem válaszoltam, mert az élet sem hosszú, de a memóriám... :) Számom 06-209/424-317
McElek16V
 
Hozzászólások: 2891
Csatlakozott: 2008.06.16. 20:13
Tartózkodási hely: Érd

Re: McElek16V

HozzászólásSzerző: FettA » 2021.10.12. 13:29

Üdvözlök mindenkit!
Segítségetek kérném és egyben válaszaitokat tisztelettel köszönöm.
Carismánk 1.6 glx pár hónapja van nálunk. 2000ben lett forgalomba helyezve. Az lenne gondom vele, hogy amikor On állásba helyezem indító kulcsot minden rendben van minden működik. Járó motornál viszont ABS lámpa égve marad és nem működik az ablaktörlő az ablak emelő, rádió, ülés és ablak fűtés és legkondi. Ez legtöbbször hideg esős párás időben jelentkezzett aztán valamiért újra jó lett minden. Egyszer pár nap jobb esetben pár perc múlva újrainditás után. Lehet ezzel mit kezdeni van ötletetek mi lehet a gond?
FettA
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2021.10.12. 12:28
auto tipusa: Carisma 1.6 GLX

Re: McElek16V

HozzászólásSzerző: McElek16V » 2021.08.12. 19:41

liszkoczi írta:Sziasztok!

Pajeroval kapcsolatos kérdésem lenne tudd itt valaki segíteni??

Szia!
Mindjárt keresek valakit... :) Tedd fel a kérdést, hátha...
McElek16V
 
Hozzászólások: 2891
Csatlakozott: 2008.06.16. 20:13
Tartózkodási hely: Érd

Re: McElek16V

HozzászólásSzerző: liszkoczi » 2021.08.08. 12:01

Sziasztok!

Pajeroval kapcsolatos kérdésem lenne tudd itt valaki segíteni??
liszkoczi
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2021.08.08. 11:40
auto tipusa: Mitsubishi Pajero

Re: McElek16V

HozzászólásSzerző: McElek16V » 2021.07.17. 20:51

gyepesbela írta:Üdv!
Colt 1.3 (2007) hibám: 1. hengernél gyújtáskimaradást ír. Ki-kimatadozik a gyújtás. A trafót kivéve vizes az alja. Kiszárítottam, akkor jó volt, most megint kimarad a gyújtás, megint víz van ott. Hengerfej tömítés lehet?

Helló!
Ha valóban vizes, akkor lehet hengerfej-tömítés. Ha benzines, akkor befecskendezőfej hiba is előfordulhat. Esetleg nem jó a benzin és az egyes henger a legérzékenyebb...
McElek16V
 
Hozzászólások: 2891
Csatlakozott: 2008.06.16. 20:13
Tartózkodási hely: Érd

Re: McElek16V

HozzászólásSzerző: gyepesbela » 2021.07.14. 15:51

Üdv!
Colt 1.3 (2007) hibám: 1. hengernél gyújtáskimaradást ír. Ki-kimatadozik a gyújtás. A trafót kivéve vizes az alja. Kiszárítottam, akkor jó volt, most megint kimarad a gyújtás, megint víz van ott. Hengerfej tömítés lehet?
gyepesbela
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2021.07.14. 15:44
auto tipusa: Mitsubishi Colt

Re: McElek16V

HozzászólásSzerző: aikon » 2021.06.28. 15:08

McElek16V írta:
aikon írta:Sziasztok!
Mitsubishi Colt Cz3 1.5 DID
Tudom így nehéz, de talán valaki tud megoldást rá. Mi okozhatja a videón látható hibát. Mentközben nincs teljesítmény vesztés vagy rángatás, fogyasztása jó, ezt csak alapjáraton de nem mindig viszont napi szinten műveli! EGR kb 2 hónpja volt cserélve. Van hogy rögtön indítás után csinálja, de mint a videón is látni van hogy csak olyan 20-30sec után.. de az is előfordul, hogy csak a következő megállásnál, igazi rapszodikus....szűrők 8-10e km ként cserélve.. Hibakód nincs!
https://youtu.be/IEYGMdTr58A

Üdv!
Én akkor is az EGR-t nézném meg először, aztán a leállító szelepet. Mivel ez Smart motor és aránylag kevés van belőle, látatlanban nincs jobb ötletem... Olvass utána a Mercis oldalakon, szerintem az "A" Merciben is hasonló lehet, meg a Smartokban, ha nem akarod gépre tenni.

Köszi!
Megnézetem gépen!
aikon
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2017.04.01. 10:58
auto tipusa: COLT Cz3 1.5 DI-D

Re: McElek16V

HozzászólásSzerző: McElek16V » 2021.06.26. 18:16

aikon írta:Sziasztok!
Mitsubishi Colt Cz3 1.5 DID
Tudom így nehéz, de talán valaki tud megoldást rá. Mi okozhatja a videón látható hibát. Mentközben nincs teljesítmény vesztés vagy rángatás, fogyasztása jó, ezt csak alapjáraton de nem mindig viszont napi szinten műveli! EGR kb 2 hónpja volt cserélve. Van hogy rögtön indítás után csinálja, de mint a videón is látni van hogy csak olyan 20-30sec után.. de az is előfordul, hogy csak a következő megállásnál, igazi rapszodikus....szűrők 8-10e km ként cserélve.. Hibakód nincs!
https://youtu.be/IEYGMdTr58A

Üdv!
Én akkor is az EGR-t nézném meg először, aztán a leállító szelepet. Mivel ez Smart motor és aránylag kevés van belőle, látatlanban nincs jobb ötletem... Olvass utána a Mercis oldalakon, szerintem az "A" Merciben is hasonló lehet, meg a Smartokban, ha nem akarod gépre tenni.
McElek16V
 
Hozzászólások: 2891
Csatlakozott: 2008.06.16. 20:13
Tartózkodási hely: Érd

Re: McElek16V

HozzászólásSzerző: McElek16V » 2021.06.26. 18:06

LeveliBeka írta:Megosztom veletek a 2007-es Lanceremben történt üzemanyagszűrő-csere történetét, hátha tanulságos lesz valakinek vagy kiderül, mi ment félre.

Vettem egy Japanparts üza. szűrőt (talán már a gyártóválasztásnál elrontottam). A kézikönyv szerint cserélni kell a szűrőt, az adott távot már bőven meghaladta az autó, gondoltam jó lesz ez nekem egy kis délutáni szerelésnek. Pár YouTube-videó és Factory Service Manual (FSM)(USA 2.0/2.4-es modellekhez) átnézése után kezdtem neki. Bár az FSM-ben nincs szűrőcsere, csak pumpa szétszedés-összerakás.

A gyári szűrőre két cső megy, egyiken át szívja a pumpa a benzint a tankból, a másikon át tolja ki magából a benzint a motor felé. Szétszereléskor a kifelé menő csőben jól érzékelhető nyomás volt, (óvatos) lehúzáskor enyhe spriccelés volt megfigyelhető (hiba: ha jól gondolom, áramtalanított pumpával kellett volna indítóznom egy kicsit, h leessen a nyomás).

A Japanparts szűrő szemre igencsak hasonló volt a gyárihoz. Kiszedtem az pumpát és vezetékeit, áttettem, összepattintottam, nem nagy kaland. Visszatettem a tankba, indítóztam, autó nem indult, gondoltam levegős lett a rendszer, próbálkozok még. Próbálkoztam, nem indult. (Egy határozott mozdulattal az akksikra rákötöttem a bika orosz töltőt, a későbbiekben még sokat forgatt az indítómotor...) Aztán indítóztam még, de nem röffent be. Néha mintha elkapta volna 1-2 hengerben és pár pillanatra akár 500RPM-re is felment, de dadogott, rossz volt.

Kiszedtem (az üzemanyagcsőből nem volt spriccelés), szétszedtem, alaposabban összeraktam, vissza: ugyanúgy nem indult.

Ismét kiszedtem (ismét nem volt spricc az üza. csőből). Labortáppal a kék-fekete tápcsatlakozóra 12V-ot adva a pumpa jól hallhatóan ment (ezt a próbát az FSM is írja). A pumpa maga tehát jó volt és a csatlakozó is. Gondoltam az volt a baj, hogy belevegősödött a rendszer és indítózás alatt a pumpa nem tudta kitolni a légbuborékokat (de mondjuk miért nem?) Betettem a pumpát a tankba, a kifolyó csatlakozóra tettem egy csövet, kapott külső 12V-ot ismét, és láttam, ahogy a pumpa szállítja szépen a benzint. Ezután visszakötöttem a kifolyó csövet is az autóra, és a 12V-os külső táppal megjárattam egy kicsit. Arra nem figyeltem, hogy az üresjárásban csak pár W-ot fogyasztó pumpa a tankba betéve sokkal komolyabban fogyaszt, a labortápon a feszültség 8V-ra esett, de azért forgatta a pumpát (renyhén). Újabb indítási kísérletek, semmi.

Gondoltam arra, hátha beköpte a gyertyákat: kiszedtem őket, szellőztettem a hengereket, de semmi.

A legrosszabb gondolatom az volt, hogy kár volt megpiszkálni a szűrőt és a környékét, mert így a leülepedett mocsok kiszabadult és előre jutott az injektorokhoz, valahol dugulást okozva, azért nem kap benzint a henger. Ez a gondolat nyilvánvaló okokból meglehetősen aggasztott.

Utolsó próbaként visszatettem a pumpát az eredeti gyári szűrőbe. A szűrőt beépítés után ismét megforgattam labortáppal, de most 12.5V és 3A limittel, így már nem esett 11.5V alá a feszültsége (kb. 40W-os a pumpa!), jól körbejárattam, és remegő kézzel indítóztam....

Beindult! Elsőre, köhögés nélkül.

Három dologra tudtam gondolni:
-1) szar a Japanparts szűrő, vhol el van tömődve;
-2) rosszul tettem át a pumpát, azaz nem csak a pumpát kellett volna, hanem vmi mást is még, amire sehogyan sem jöttem rá;
-3) a Japanparts szűrőt is 12.5V/3A állású labortáppal kellett volna megjáratni indítás előtt, mert úgy volt elég ereje a pumpának tisztességesen körbefolyatni az üzemanyagot mindenhol;

Ha esetleg látjátok a fentiekből, hol követtem el a hibát, kérlek javítsatok ki.

Szia!
van egy "O" gyűrű, ami alapból tömíti a szűrő és a pumpa találkozását. szerintem ez nem került át az újba. A Japanparts egyébként egy csomagoló cég. Azt ők és a szerencse dönti el, mi kerül a dobozukba...
McElek16V
 
Hozzászólások: 2891
Csatlakozott: 2008.06.16. 20:13
Tartózkodási hely: Érd

Re: McElek16V

HozzászólásSzerző: aikon » 2021.06.25. 10:17

Sziasztok!
Mitsubishi Colt Cz3 1.5 DID
Tudom így nehéz, de talán valaki tud megoldást rá. Mi okozhatja a videón látható hibát. Mentközben nincs teljesítmény vesztés vagy rángatás, fogyasztása jó, ezt csak alapjáraton de nem mindig viszont napi szinten műveli! EGR kb 2 hónpja volt cserélve. Van hogy rögtön indítás után csinálja, de mint a videón is látni van hogy csak olyan 20-30sec után.. de az is előfordul, hogy csak a következő megállásnál, igazi rapszodikus....szűrők 8-10e km ként cserélve.. Hibakód nincs!
https://youtu.be/IEYGMdTr58A
aikon
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2017.04.01. 10:58
auto tipusa: COLT Cz3 1.5 DI-D

Re: McElek16V

HozzászólásSzerző: LeveliBeka » 2021.06.22. 06:03

Megosztom veletek a 2007-es Lanceremben történt üzemanyagszűrő-csere történetét, hátha tanulságos lesz valakinek vagy kiderül, mi ment félre.

Vettem egy Japanparts üza. szűrőt (talán már a gyártóválasztásnál elrontottam). A kézikönyv szerint cserélni kell a szűrőt, az adott távot már bőven meghaladta az autó, gondoltam jó lesz ez nekem egy kis délutáni szerelésnek. Pár YouTube-videó és Factory Service Manual (FSM)(USA 2.0/2.4-es modellekhez) átnézése után kezdtem neki. Bár az FSM-ben nincs szűrőcsere, csak pumpa szétszedés-összerakás.

A gyári szűrőre két cső megy, egyiken át szívja a pumpa a benzint a tankból, a másikon át tolja ki magából a benzint a motor felé. Szétszereléskor a kifelé menő csőben jól érzékelhető nyomás volt, (óvatos) lehúzáskor enyhe spriccelés volt megfigyelhető (hiba: ha jól gondolom, áramtalanított pumpával kellett volna indítóznom egy kicsit, h leessen a nyomás).

A Japanparts szűrő szemre igencsak hasonló volt a gyárihoz. Kiszedtem az pumpát és vezetékeit, áttettem, összepattintottam, nem nagy kaland. Visszatettem a tankba, indítóztam, autó nem indult, gondoltam levegős lett a rendszer, próbálkozok még. Próbálkoztam, nem indult. (Egy határozott mozdulattal az akksikra rákötöttem a bika orosz töltőt, a későbbiekben még sokat forgatt az indítómotor...) Aztán indítóztam még, de nem röffent be. Néha mintha elkapta volna 1-2 hengerben és pár pillanatra akár 500RPM-re is felment, de dadogott, rossz volt.

Kiszedtem (az üzemanyagcsőből nem volt spriccelés), szétszedtem, alaposabban összeraktam, vissza: ugyanúgy nem indult.

Ismét kiszedtem (ismét nem volt spricc az üza. csőből). Labortáppal a kék-fekete tápcsatlakozóra 12V-ot adva a pumpa jól hallhatóan ment (ezt a próbát az FSM is írja). A pumpa maga tehát jó volt és a csatlakozó is. Gondoltam az volt a baj, hogy belevegősödött a rendszer és indítózás alatt a pumpa nem tudta kitolni a légbuborékokat (de mondjuk miért nem?) Betettem a pumpát a tankba, a kifolyó csatlakozóra tettem egy csövet, kapott külső 12V-ot ismét, és láttam, ahogy a pumpa szállítja szépen a benzint. Ezután visszakötöttem a kifolyó csövet is az autóra, és a 12V-os külső táppal megjárattam egy kicsit. Arra nem figyeltem, hogy az üresjárásban csak pár W-ot fogyasztó pumpa a tankba betéve sokkal komolyabban fogyaszt, a labortápon a feszültség 8V-ra esett, de azért forgatta a pumpát (renyhén). Újabb indítási kísérletek, semmi.

Gondoltam arra, hátha beköpte a gyertyákat: kiszedtem őket, szellőztettem a hengereket, de semmi.

A legrosszabb gondolatom az volt, hogy kár volt megpiszkálni a szűrőt és a környékét, mert így a leülepedett mocsok kiszabadult és előre jutott az injektorokhoz, valahol dugulást okozva, azért nem kap benzint a henger. Ez a gondolat nyilvánvaló okokból meglehetősen aggasztott.

Utolsó próbaként visszatettem a pumpát az eredeti gyári szűrőbe. A szűrőt beépítés után ismét megforgattam labortáppal, de most 12.5V és 3A limittel, így már nem esett 11.5V alá a feszültsége (kb. 40W-os a pumpa!), jól körbejárattam, és remegő kézzel indítóztam....

Beindult! Elsőre, köhögés nélkül.

Három dologra tudtam gondolni:
-1) szar a Japanparts szűrő, vhol el van tömődve;
-2) rosszul tettem át a pumpát, azaz nem csak a pumpát kellett volna, hanem vmi mást is még, amire sehogyan sem jöttem rá;
-3) a Japanparts szűrőt is 12.5V/3A állású labortáppal kellett volna megjáratni indítás előtt, mert úgy volt elég ereje a pumpának tisztességesen körbefolyatni az üzemanyagot mindenhol;

Ha esetleg látjátok a fentiekből, hol követtem el a hibát, kérlek javítsatok ki.
2007 Mitsubishi Lancer 1.6 Invite
LeveliBeka
 
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2012.03.20. 14:15
Tartózkodási hely: Szentendre
auto tipusa: Mitsubishi Lancer 1.6 Invite

Re: Lancer 2009 ablakmosó

HozzászólásSzerző: McElek16V » 2021.06.20. 21:00

Anakin írta:Lehet külön motort kapni, keméyn 4.000Ft volt a matt-kernél. Valóban dobbetét felöl, de irtó nagy sz*pás a csere, csak vékony kezűeknek való. A mocit le lehet pattintani a tartályról, de erő azért kell hozzá. Köszönöm még1x!

230.000km lett benne 4B10 1.8B MIVEC motor. Saccra mibe kerül manapság egy vezérlés csere nálad?

McElek16V írta:
Anakin írta:Szia Mester!

Lancer Sportback 2009, ablakmosó motorom lett oda. Nem tudod véletlenül, lehet-e úgy cserélni a motort, hogy a tartály a helyén marad? Doksi szerint a lököst is lekéne venni, amoit nagyon nem szeretnék emiatt...


Köszönöm!

Szia!
Még nem próbáltam hozzáférni, de nem hiszem, hogy ahhoz le kellene szedni a lököst. Én a dobbetéten keresztül támadnék.

Nem szívesen saccolok... Eddig sem tettem, ezután sem szeretnék.
McElek16V
 
Hozzászólások: 2891
Csatlakozott: 2008.06.16. 20:13
Tartózkodási hely: Érd

Re: Lancer 2009 ablakmosó

HozzászólásSzerző: Anakin » 2021.06.20. 19:07

Lehet külön motort kapni, keméyn 4.000Ft volt a matt-kernél. Valóban dobbetét felöl, de irtó nagy sz*pás a csere, csak vékony kezűeknek való. A mocit le lehet pattintani a tartályról, de erő azért kell hozzá. Köszönöm még1x!

230.000km lett benne 4B10 1.8B MIVEC motor. Saccra mibe kerül manapság egy vezérlés csere nálad?

McElek16V írta:
Anakin írta:Szia Mester!

Lancer Sportback 2009, ablakmosó motorom lett oda. Nem tudod véletlenül, lehet-e úgy cserélni a motort, hogy a tartály a helyén marad? Doksi szerint a lököst is lekéne venni, amoit nagyon nem szeretnék emiatt...


Köszönöm!

Szia!
Még nem próbáltam hozzáférni, de nem hiszem, hogy ahhoz le kellene szedni a lököst. Én a dobbetéten keresztül támadnék.
Ничего не плохо, только по другому хорошо.
Avatar
Anakin
 
Hozzászólások: 106
Csatlakozott: 2008.09.20. 17:33
Tartózkodási hely: Weiden i.d. O., Germany
auto tipusa: Lancer Sportback 1.8

Következő

Vissza: AutóDoktor

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég

cron