Mazda

Mert szeretjük a japán autókat

Moderátor: ogtrai

323

HozzászólásSzerző: Vampiryan » 2011.09.19. 03:11

Hihi, most látom, van Mazda totyik is:D. Csak röviden, egy 323 GTX típus alapozta meg a japánautó szeretetemet, ami miatt később a Galantot vettem...

Gitáros kolléga járt vele, 86-os, 105 pacis 1,6GTX, szép piros volt, mint a kettesgolfom, igaz, kétszerúgyment, és háromszorolyankényelmes volt:D. Mindene elektromos, tükör, ülésfüti, napfénytető, 4 tárcsafék, még a fűtéspanel is az volt... Valami hihetetlen mit ment, és mennyire fogta az utat, ilyen direkt gázadás-reakciót én még autóban előtte nem éreztem... Szerpentinen 4-ikben kiakasztott gázzal lazán felmászott, olyan rövid volt a váltója, igaz, 130nál már üvöltött, de kit érdekelt...

Aztán gityós eladta, ő beült egy kompresszoros 1.9-es 323ba, én meg a roadjának a Galantjába. Ég és föld a két autó, de a mazdát sose felejtem.
Vampiryan
 
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2011.06.21. 00:11
auto tipusa: Galant 1990 2.0 16V

Egy pár dolog!!

HozzászólásSzerző: kajtos » 2010.08.10. 13:26

Helló! Van pár cucom 86 mazda 323-hoz.

Km óra.
Gyujtás elosztó alkatrésznek.
Motortartó bak.
Index lámpa buranélkül.
Duplakarburátorhoz szürö ház és szürö.
Hátsofékdob.
Pufogo leömlö.
Ha nekltek ha tudtok valakit akinek kell akkor szoljatok és megegyezünk.
Tel:30/943-0455.
Kajtár Ádám
kajtos
 
Hozzászólások: 79
Csatlakozott: 2010.05.08. 22:02
auto tipusa: Mitsubishi Lancer

323 GT

HozzászólásSzerző: Janika » 2009.11.28. 14:07

Sziasztok.

Amint látom ide nem írt még seki, akkor majd én! :)

Előző autóm egy 1980-as Mazda 323 GT volt. 1499ccm teljesítménye még az autódatában sem szerepel. (egy öreg szaki szerint 100 ló körül van)
Élvezet volt vele lenyomni a GTi Golfokat meg a GSi Astrákat, és nem is kellett hozzá szétforgatni a motort. (3500-4000 r/m nél már elváltottam)
Ez még tiszta Japán volt. Az összes elemen ez van gyártási helynek: HIROSHIMA!!! (ez sima általam ismert betűkkel van írva)
Mégegyszer írom 1980! as és már volt benne elektromos napfénytető, elektromos ablak, elektromos tükör, fűthető ülések!!!
( mindig röhögtem a haverokon mikor a napfénytetőt "kurblival" tekergették a sokkal fiatalabb Germán autóikban :D )
10 éves volt mikor fater megvette. Én kb.5 éve kaptam meg.
Mióta nálunk volt nem kellett a motorhoz nyúlni!!!
Pedig mentünk vele elég sokat, csak én körbeforgattam 2x az órát.
A mai napig könnyen indul, nagyon megy. (már sajna nagyon eszi az olajat)
Csak a tipikus Japán autó betegsége van. Rohad a kaszni. Sajna elég nagyon... Már nincs mihez heggeszteni...
Ugyhogy venni kellett valamit.
Mazdát már nem akartam mert belenyúltak a németek. (Mazda egyesült a Fordal - a Ford ugye már rég német)

Így döntöttem a Mitsubishi mellett.
Nagyon megtetszett a tojás Colt, s be is szereztem egy 1996 os gyártmányt.
Tetszik, csak a váltó idegesítően rövid. (A Mazda 3000r/m nél 5. ben már 130 km/h nál járt)

Remélem hasonló lesz megbízhatóságban.

Sziasztok.
Janika
 
Hozzászólások: 29
Csatlakozott: 2009.09.18. 07:39
Tartózkodási hely: Egercsehi
auto tipusa: 96 Colt 1.3 (4G13)

Mazda

HozzászólásSzerző: ogtrai » 2008.06.07. 07:46

Tapasztalatok,észrevételek ezzel a márkával kapcsolatban.
Avatar
ogtrai
Site Admin
 
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2008.06.06. 21:16
Tartózkodási hely: Budapest
auto tipusa: Galant GTi 92 2.0 4G63


Vissza: Más Japán márkák

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég

cron