00-07 Lancer

Tuningra ötletetek,tippek,érdekességek

Moderátor: ogtrai

Re: 00-07 Lancer

HozzászólásSzerző: visitor » 2015.08.04. 16:22

Szia!
Ezek a motorok, amiket írsz fordítva vannak beépítve, mint a Lancerbe. Környezetvédelmi besorolásuk rosszabb. Több káros anyagot engedhetnek ki, hangosabbak lehetnek. A Lancer SW 133Le, azt akár kisebb tuninggal is fel lehetne húzni. Szóval programozással, esetleg sportosabb kipufogóval akár többet is ki lehet hozni belőle. Turbósításba én nem kezdenék bele, de a gyári turbós motorok megbízhatóak. Turbósban tudok segíteni.



Aurry__ írta:Sziasztok!

Pár év Alfa Romeo-zás után térek vissza a fórumra, és egy kis információra lenne szükségem. Próbáltam utánaolvasni, de elég sok az írás 4G63 témában, szinte lehetetlen végigrágni.

Szeretnék vásárolni egy 00-07 közötti Lancer 2.0 SW-t. Ebben ha jól tévedek ide az EU-ba 4G63-as motort szereltek. Nagyjából végigfutva a témát ezt a motort mindenki turbósítja. Tonnaszámra vannak fórumok, írások az átalakításokról, és a 4G63N/A - 4G63T közti különbségekről. Bár úgy tűnik viszonylag egyszerűen kivitelezhető, és bontott ebay-es cuccokból még csak nem is megfizethetetlen, de ebbe én nem ugranék bele, mivel 200+ Le-re nincs szükségem, és a hivatalossá tétele, hosszútávú probléma-mentessége felől azért vannak kétségeim. Na meg a turbós saab, és a dízel alfa után jól esne most valami jó japános szívó benzines :D

Viszont úgy tűnik szívó 4G63 létezett galantba (talán hyundai sonata-ban is) 14X Le-vel, eclipsben 150 Le-vel, sőt ha minden igaz rvr-ben 160 Le-vel. A kérdésem az, hogy mi a különbség ezek között a motorok között, illetve hogyan lehetne ezt a 150-160 pacit elővarázsolni a lancerből?

Nem versenyautót szeretnék építeni, de ha a motorban amúgy is van miért ne hozzuk ki belőle? Persze lehetőlég költségeket lent tartva, úgy hogy a napi hadrafoghatóságot lehetőleg ne veszélyeztessem.
Avatar
visitor
 
Hozzászólások: 349
Csatlakozott: 2008.06.20. 10:34
Tartózkodási hely: Budapest
auto tipusa: Libero GT, RVR, stb.

Re: 00-07 Lancer

HozzászólásSzerző: zso2 » 2015.07.26. 12:56

Aurry__ írta:Sziasztok!

Pár év Alfa Romeo-zás után térek vissza a fórumra, és egy kis információra lenne szükségem. Próbáltam utánaolvasni, de elég sok az írás 4G63 témában, szinte lehetetlen végigrágni.

Szeretnék vásárolni egy 00-07 közötti Lancer 2.0 SW-t. Ebben ha jól tévedek ide az EU-ba 4G63-as motort szereltek. Nagyjából végigfutva a témát ezt a motort mindenki turbósítja. Tonnaszámra vannak fórumok, írások az átalakításokról, és a 4G63N/A - 4G63T közti különbségekről. Bár úgy tűnik viszonylag egyszerűen kivitelezhető, és bontott ebay-es cuccokból még csak nem is megfizethetetlen, de ebbe én nem ugranék bele, mivel 200+ Le-re nincs szükségem, és a hivatalossá tétele, hosszútávú probléma-mentessége felől azért vannak kétségeim. Na meg a turbós saab, és a dízel alfa után jól esne most valami jó japános szívó benzines :D

Viszont úgy tűnik szívó 4G63 létezett galantba (talán hyundai sonata-ban is) 14X Le-vel, eclipsben 150 Le-vel, sőt ha minden igaz rvr-ben 160 Le-vel. A kérdésem az, hogy mi a különbség ezek között a motorok között, illetve hogyan lehetne ezt a 150-160 pacit elővarázsolni a lancerből?

Nem versenyautót szeretnék építeni, de ha a motorban amúgy is van miért ne hozzuk ki belőle? Persze lehetőlég költségeket lent tartva, úgy hogy a napi hadrafoghatóságot lehetőleg ne veszélyeztessem.


Na ez engem is érdekelne,ha van lehetőség ilyen varázslatra :wink:
Avatar
zso2
 
Hozzászólások: 99
Csatlakozott: 2011.10.17. 19:55
Tartózkodási hely: bp
auto tipusa: 2.0sedan 2.5v6 kombi

00-07 Lancer

HozzászólásSzerző: Aurry__ » 2015.07.26. 10:05

Sziasztok!

Pár év Alfa Romeo-zás után térek vissza a fórumra, és egy kis információra lenne szükségem. Próbáltam utánaolvasni, de elég sok az írás 4G63 témában, szinte lehetetlen végigrágni.

Szeretnék vásárolni egy 00-07 közötti Lancer 2.0 SW-t. Ebben ha jól tévedek ide az EU-ba 4G63-as motort szereltek. Nagyjából végigfutva a témát ezt a motort mindenki turbósítja. Tonnaszámra vannak fórumok, írások az átalakításokról, és a 4G63N/A - 4G63T közti különbségekről. Bár úgy tűnik viszonylag egyszerűen kivitelezhető, és bontott ebay-es cuccokból még csak nem is megfizethetetlen, de ebbe én nem ugranék bele, mivel 200+ Le-re nincs szükségem, és a hivatalossá tétele, hosszútávú probléma-mentessége felől azért vannak kétségeim. Na meg a turbós saab, és a dízel alfa után jól esne most valami jó japános szívó benzines :D

Viszont úgy tűnik szívó 4G63 létezett galantba (talán hyundai sonata-ban is) 14X Le-vel, eclipsben 150 Le-vel, sőt ha minden igaz rvr-ben 160 Le-vel. A kérdésem az, hogy mi a különbség ezek között a motorok között, illetve hogyan lehetne ezt a 150-160 pacit elővarázsolni a lancerből?

Nem versenyautót szeretnék építeni, de ha a motorban amúgy is van miért ne hozzuk ki belőle? Persze lehetőlég költségeket lent tartva, úgy hogy a napi hadrafoghatóságot lehetőleg ne veszélyeztessem.
Aurry__
 
Hozzászólások: 14
Csatlakozott: 2011.10.06. 18:05
Tartózkodási hely: Magyarország
auto tipusa: Colt


Vissza: Tuning

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég

cron