Carisma

Carisma tulajok fóruma

Moderátor: ogtrai

Re: Carisma

HozzászólásSzerző: steve79 » 2017.09.04. 14:12

Sziasztok, két villámkérdés:

- kézifék mechanika a féknyeregnél(tárcsafék) erősen begyógyult, mozog, de nem az igazi, pár hónap után beáll megint. Vagy teljesen szét kellene szedni vagy ki kellene cserélnem a komplett féknyerget felújítottra mindkét oldalon. Bárdiéknál van ilyen, nem is túl vészes áron, kérdés, hogy vállalható minőségű-e, cserélt-e már valaki?

- utasoldali ablakemelő bowden kicsit kócos. Javítókészlet van hozzá, de a szerelő nem akaródzik nekiállni. Világvége hangulatú a csere?

Köszönöm!
Carisma Silverline 1.6 2003 ~ 325e km
steve79
 
Hozzászólások: 7
Csatlakozott: 2011.02.12. 19:16
auto tipusa: Carisma Silverline 2003

Re: Carisma

HozzászólásSzerző: Jules2.9 » 2017.07.20. 10:27

Már én is megrendeltem. Az a terv, hogy hasonló módszerrel két gombosra alakítom...

shootme2 írta:Megérkezett az ablakemelő kapcsoló. Kicsit látszik rajta hogy kínai de teszi a dolgát ahogy kell. Én ezt a keretet átraktam a gyáriról így jobban mutat. Szerintem nagyon megéri az árát.

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1cq0bRFXXXXcEXXXXq6xXFXXXR.jpg
Jules2.9
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2014.07.28. 12:15
auto tipusa: Carisma

Re: Carisma

HozzászólásSzerző: shootme2 » 2017.07.19. 15:57

Megérkezett az ablakemelő kapcsoló. Kicsit látszik rajta hogy kínai de teszi a dolgát ahogy kell. Én ezt a keretet átraktam a gyáriról így jobban mutat. Szerintem nagyon megéri az árát.

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1cq0bRFXXXXcEXXXXq6xXFXXXR.jpg
shootme2
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2014.11.11. 20:13
Tartózkodási hely: Debrecen
auto tipusa: Carisma 1.8 GLS

Re: Ablakemelő kapcsoló

HozzászólásSzerző: Jules2.9 » 2017.07.13. 13:21

Koszi!
Ez baratsagos aron van!

shootme2 írta:Helló!

Ha nem zavar hogy két gomb kihasználatlan akkor ezt tudnám javasolni.

https://www.aliexpress.com/item/MR740599-MR792845-Power-Window-Switch-LHD-RHD-Universal-Electric-Control-Master-Switches-Front-New-For-Mitsubishi/32676883685.html

Postai nyomkövetés alapján jövőhéten fog megérkezni az enyém akkor tudok nyilatkozni róla hogy milyen.

Jules2.9 írta:Esetleg nem tudtok egy bontót,
ahol nem az autó árával összemérhető összeget kérnek egy műanyag darabért...
Jules2.9 írta:Sziasztok! Ha valakinek van bontott vezető oldali ablakemelő kapcsolója (lehetőleg 2 elektromos ablakoshoz), akkor vevő lennék rá...
Köszi:
Jules
Jules2.9
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2014.07.28. 12:15
auto tipusa: Carisma

Re: Ablakemelő kapcsoló

HozzászólásSzerző: shootme2 » 2017.07.13. 12:37

Helló!

Ha nem zavar hogy két gomb kihasználatlan akkor ezt tudnám javasolni.

https://www.aliexpress.com/item/MR740599-MR792845-Power-Window-Switch-LHD-RHD-Universal-Electric-Control-Master-Switches-Front-New-For-Mitsubishi/32676883685.html

Postai nyomkövetés alapján jövőhéten fog megérkezni az enyém akkor tudok nyilatkozni róla hogy milyen.

Jules2.9 írta:Esetleg nem tudtok egy bontót,
ahol nem az autó árával összemérhető összeget kérnek egy műanyag darabért...
Jules2.9 írta:Sziasztok! Ha valakinek van bontott vezető oldali ablakemelő kapcsolója (lehetőleg 2 elektromos ablakoshoz), akkor vevő lennék rá...
Köszi:
Jules
shootme2
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2014.11.11. 20:13
Tartózkodási hely: Debrecen
auto tipusa: Carisma 1.8 GLS

Re: Ablakemelő kapcsoló

HozzászólásSzerző: Jules2.9 » 2017.07.13. 11:13

Esetleg nem tudtok egy bontót,
ahol nem az autó árával összemérhető összeget kérnek egy műanyag darabért...
Jules2.9 írta:Sziasztok! Ha valakinek van bontott vezető oldali ablakemelő kapcsolója (lehetőleg 2 elektromos ablakoshoz), akkor vevő lennék rá...
Köszi:
Jules
Jules2.9
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2014.07.28. 12:15
auto tipusa: Carisma

Ablakemelő kapcsoló

HozzászólásSzerző: Jules2.9 » 2017.06.30. 14:37

Sziasztok! Ha valakinek van bontott vezető oldali ablakemelő kapcsolója (lehetőleg 2 elektromos ablakoshoz), akkor vevő lennék rá...
Köszi:
Jules
Jules2.9
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2014.07.28. 12:15
auto tipusa: Carisma

Re: Carisma

HozzászólásSzerző: zed1 » 2017.01.10. 00:09

Sziasztok,
4g92-és motorban (1.6 benzin,103le) szeretnék vezérlést cseréltetni. Ehhez szeretnék jó minőségű alkatrészeket beszerezni. Van valakinek tapasztalata erről? Milyen márkát érdemes venni? Tudja esetleg valaki,h vízpumpából mit érdemes venni, vagy h ki volt a gyári beszállító? Köszi előre is. Üdv, zed
zed1
 
Hozzászólások: 186
Csatlakozott: 2008.07.02. 00:18
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
auto tipusa: Carisma 1.6 Classic

Re: Carisma

HozzászólásSzerző: shootme2 » 2017.01.09. 18:50

A váltó tengely saját anyagából van kialakítva a fogaskerék ami a diffit hajtja az nem tud csak úgy leszakadni és recsegne is keményen. A km óra kihajtása a diffin van tehát ha az mutat akkor a diffi meg van hajtva. Én két dologra tippelnék: Maga a diffi esett szét vagy a féltengely de ezeknek is zajolnia kéne. Ha a diffi a gond akkor inkább komplett váltó csere, nem éri meg javítgatni.


atis7921 írta:Üdvözlet mindenkinek!
Szeretnék kérni segítséget váltóhibával kapcsolatban.Egy 2004 es 1.6-os Carismáról lenne szó.Az egyik nap nagy havazásban vezettem hazafele,mikor ahogy a hóátfúvásokon átmenvén mindig kipörögtek a kerekek, egy kanyar után 2.-ból egyszer csak nem hajtott,olyan volt mintha kidobta volna sebességből.Azóta lehet kapcsolni minden fokozatot ,a kilométeróra mutatja hogy menyivel megyek ,csak az autó nem megy, a szerelő azt mondta látatlanban,hogy a váltó és a differenciálmű közötti fogaskerék szakadt le.

A kérdésem az lenne ,hogy találkozott-e már valaki ilyen váltóhibával,lehet e javítani,vagy váltócsere lesz?

A válaszokat,hozzászólásokat előre is köszönöm!
shootme2
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2014.11.11. 20:13
Tartózkodási hely: Debrecen
auto tipusa: Carisma 1.8 GLS

Re: Carisma

HozzászólásSzerző: atis7921 » 2017.01.08. 21:33

Üdvözlet mindenkinek!
Szeretnék kérni segítséget váltóhibával kapcsolatban.Egy 2004 es 1.6-os Carismáról lenne szó.Az egyik nap nagy havazásban vezettem hazafele,mikor ahogy a hóátfúvásokon átmenvén mindig kipörögtek a kerekek, egy kanyar után 2.-ból egyszer csak nem hajtott,olyan volt mintha kidobta volna sebességből.Azóta lehet kapcsolni minden fokozatot ,a kilométeróra mutatja hogy menyivel megyek ,csak az autó nem megy, a szerelő azt mondta látatlanban,hogy a váltó és a differenciálmű közötti fogaskerék szakadt le.

A kérdésem az lenne ,hogy találkozott-e már valaki ilyen váltóhibával,lehet e javítani,vagy váltócsere lesz?

A válaszokat,hozzászólásokat előre is köszönöm!
atis7921
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.01.08. 18:31
auto tipusa: Carisma

Re: Carisma

HozzászólásSzerző: ombre36 » 2016.12.26. 07:51

Sziasztok!
Elöször is kellemes ünnepeket kivánok mindenkinek!
Szeretnék kérni egy kis segitséget.Egy 1999 es carizma tulajdonosa vagyok ami 1.6 benzines motorral van felszerelve.
Problémám egy pár hete kezdödött mégpedig azzal hogy menet közbe 1.5 -2000 es fordulatnál ránt eggyet a motor,és a motorhiba jelzö felvillan.Valamikor elalszik,de valamikor nem.
Ha ugy álitom le a motort hogy világit a hibajelzö....nem akar beindulni,vagyis beindul de csak max 2-3 henger és leáll az auto.Ha lehül a motor akkor pöcc röff.Én a fötengely jeladora tippelek... a csatit is leszedtem befujtam wd40 el de ugyan az...valamikor 2-3 napig jo minden utána napi szinten töbször is csinálja.lehet a jeladot kéne cserélnem?Ha valakinek volt ilyen tapasztalata kérem irjon.Köszönöm elöre is..
ombre36
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2016.12.15. 15:01
auto tipusa: carizma

Re: Carisma

HozzászólásSzerző: Misa » 2016.12.10. 11:51

Sziasztok Terveim között szerepel hogy veszek egy Carismát . A gond vele hogy nem megy az egyik henger Valahol a gyújtás nyekkent meg . Az én kérdésem hogy mi lehet az oka és mennyiben fájhat 99-es 1.8 gdi motor . Beindul 3 henger stabilan jár de a negyedik halott . Én tippem vagy a gyertya mivel 120 e km van benne és még a gyári van benne vagy a trafó . Kérdés hogy szerintetek mi lehet , vagy szerintetek is ez lehet az elsődleges .
Misa
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2016.01.03. 03:17
auto tipusa: outlander

Re: Carisma

HozzászólásSzerző: Kovdav » 2016.12.09. 20:02

Köszönöm a segítséged! :) A fejleményekről hamarosan beszámolok.
gyuma90 írta:
Kovdav írta:-A másik gondom-bajom a tolatólámpa fényének hiánya.Szervízben jártam,ott úgy kaptam vissza,hogy már a kilóméteróra sem működött,illetve az SRS hibajelző folyton világított.Reklamációt követően kijavították az előbb említett problémákat,leszámítva a tolatólámpát (de az egy külön történet)Arról azt állították,hogy amikor megszerelték leállított motornál tették ezt és akkor minden rendben volt,hibátlanul működött.Na mindegy,második nekifutásra arra rájöttek,hogy a kilóméteróra és az SRS hibát az váltotta ki,hogy ezúttal járó motornál lett visszadugva a csatlakozó és akkor a biztosíték is kiégett.Szóval valahol zárlatnak kell lennie,talán ezért nem volt csatlakoztatva a helyére.De tudnak valami autóvillamossági szervízt ahol egytől egyig átnéznek minden vezetéket,hogy kiderítsék a probléma forrását.Mivel sem megerősíteni,sem megcáfolni nem tudtam amit mondtak,így a munkájukat megköszönve és ajánlatukat elutasítva csalódottan távoztam.

Eszembe jutott még valami csak így kérdés szintjén: a motorterem a légszűrő feletti motorrészen kezdődve majd a légszűrőn végig kúszva eléggé olajos.Bontóban járva alkatrészt vadászva vettem észre,hogy nem egyedi eset az enyém.Ez talán valami betegsége a dieseles típusnak?


Szia!

A tolató lámpa gondod ki tudod mérni egy kis alap elektronikai tudással. A váltóra rámegy egy stekker amely tolatólámpa kapcsolását végzi. Pontosan nem tudom hol van nekem a hűtő felől van beletekerve. 2 vezetékes fekete-fehér és egy piros kék vezeték megy rá. A fekete fehéren kapja a 12V-ot a biztosítéktábláeól, a kék piroson megy hátra a lámpához. Szedd ki a tolató fényeket. A kocsi karosszériája és a kék piros között nem mérhetsz ellenállást. Amennyiben mérsz a zárlat ott lessz azon a vezetéken, vagy az izzó foglalatnál. Ha jó mérj rá ugyan így a rüki kapcsoló érintkezői és a minusz közt. Ott sem szabad ellenállást mérni. Ha van akkor az a ludas.
Mitsubishi Carisma - Meghajtó ereje a kar izma. ;)
Avatar
Kovdav
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2016.11.26. 21:27
Tartózkodási hely: Dánia,Brund
auto tipusa: 02 Carisma 1.9 Di-d

Re: Carisma

HozzászólásSzerző: gyuma90 » 2016.12.08. 20:43

Kovdav írta:-A másik gondom-bajom a tolatólámpa fényének hiánya.Szervízben jártam,ott úgy kaptam vissza,hogy már a kilóméteróra sem működött,illetve az SRS hibajelző folyton világított.Reklamációt követően kijavították az előbb említett problémákat,leszámítva a tolatólámpát (de az egy külön történet)Arról azt állították,hogy amikor megszerelték leállított motornál tették ezt és akkor minden rendben volt,hibátlanul működött.Na mindegy,második nekifutásra arra rájöttek,hogy a kilóméteróra és az SRS hibát az váltotta ki,hogy ezúttal járó motornál lett visszadugva a csatlakozó és akkor a biztosíték is kiégett.Szóval valahol zárlatnak kell lennie,talán ezért nem volt csatlakoztatva a helyére.De tudnak valami autóvillamossági szervízt ahol egytől egyig átnéznek minden vezetéket,hogy kiderítsék a probléma forrását.Mivel sem megerősíteni,sem megcáfolni nem tudtam amit mondtak,így a munkájukat megköszönve és ajánlatukat elutasítva csalódottan távoztam.

Eszembe jutott még valami csak így kérdés szintjén: a motorterem a légszűrő feletti motorrészen kezdődve majd a légszűrőn végig kúszva eléggé olajos.Bontóban járva alkatrészt vadászva vettem észre,hogy nem egyedi eset az enyém.Ez talán valami betegsége a dieseles típusnak?


Szia!

A tolató lámpa gondod ki tudod mérni egy kis alap elektronikai tudással. A váltóra rámegy egy stekker amely tolatólámpa kapcsolását végzi. Pontosan nem tudom hol van nekem a hűtő felől van beletekerve. 2 vezetékes fekete-fehér és egy piros kék vezeték megy rá. A fekete fehéren kapja a 12V-ot a biztosítéktábláeól, a kék piroson megy hátra a lámpához. Szedd ki a tolató fényeket. A kocsi karosszériája és a kék piros között nem mérhetsz ellenállást. Amennyiben mérsz a zárlat ott lessz azon a vezetéken, vagy az izzó foglalatnál. Ha jó mérj rá ugyan így a rüki kapcsoló érintkezői és a minusz közt. Ott sem szabad ellenállást mérni. Ha van akkor az a ludas.
gyuma90
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2016.07.30. 17:25
auto tipusa: Mitsubishi Carisma

Re: Carisma

HozzászólásSzerző: Kovdav » 2016.11.26. 23:43

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni két dologgal kapcsolatban:

-Hátsó ablaktörlő folyton működik,csak gyújtás nélkül,illetve kikötve hajlandó megállni.Az ablaktörlő bajuszkapcsoló karja cserélve,akárcsak a relé és a motor,plusz biztosíték átnézve a kábelekkel együtt.

-A másik gondom-bajom a tolatólámpa fényének hiánya.Szervízben jártam,ott úgy kaptam vissza,hogy már a kilóméteróra sem működött,illetve az SRS hibajelző folyton világított.Reklamációt követően kijavították az előbb említett problémákat,leszámítva a tolatólámpát (de az egy külön történet)Arról azt állították,hogy amikor megszerelték leállított motornál tették ezt és akkor minden rendben volt,hibátlanul működött.Na mindegy,második nekifutásra arra rájöttek,hogy a kilóméteróra és az SRS hibát az váltotta ki,hogy ezúttal járó motornál lett visszadugva a csatlakozó és akkor a biztosíték is kiégett.Szóval valahol zárlatnak kell lennie,talán ezért nem volt csatlakoztatva a helyére.De tudnak valami autóvillamossági szervízt ahol egytől egyig átnéznek minden vezetéket,hogy kiderítsék a probléma forrását.Mivel sem megerősíteni,sem megcáfolni nem tudtam amit mondtak,így a munkájukat megköszönve és ajánlatukat elutasítva csalódottan távoztam.

Eszembe jutott még valami csak így kérdés szintjén: a motorterem a légszűrő feletti motorrészen kezdődve majd a légszűrőn végig kúszva eléggé olajos.Bontóban járva alkatrészt vadászva vettem észre,hogy nem egyedi eset az enyém.Ez talán valami betegsége a dieseles típusnak?

Az autó egy 2002-es 1.9-es DI-D (DA5A) F9Q1 kódú motorral és 102 paripával és 382 000 valós,nem tekert km-el :) (nem biztos ,hogy szükség van ezen információkra,de biztos ami biztos... ;D )
Mitsubishi Carisma - Meghajtó ereje a kar izma. ;)
Avatar
Kovdav
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2016.11.26. 21:27
Tartózkodási hely: Dánia,Brund
auto tipusa: 02 Carisma 1.9 Di-d

ElőzőKövetkező

Vissza: Carisma

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron