Mitsubishi Lancer EVO

EVO minden mennyiségben

Moderátor: ogtrai

Re: Mitsubishi Lancer EVO

HozzászólásSzerző: EVO-010 » 2017.08.06. 08:03

DReamER írta:
EVO-010 írta:
Bitsy írta:Üdv Mindenkinek!
Most vásároltam egy Lancert, igaz, csak 2010-es Ralliart-ot.
Tudnátok abban segíteni, hogy ezekben gyárilag van e rajtprogram?
Nekem úgy adták el, hogy van benne, de nem tudták megmondani, hogyan lehet bekapcsolni.
Valamint evo X programot töltöttek rá. Működhet így hosszútávon?
Köszi
István


Szia, beteszed 1-be, kuplungot tövig benyomod, megtaposod a gázpedált, ha 5500-nél leszabályoz, akkor ez az úgynevezett "rajtprogram". Egyébként nem javaslom, hogy ilyenkor leugorjál a gázpedálról, mert ez az autó nem erre való. A Ralliart tényleg hasonlít egy EVO X-eshez, de sok különbség van a két típus között.


Mármint kuplungról való láblevételt szerettél volna írni, nem? :D
A differencia valóban sok, megerősíthetem, a Ralliart változat is nagyon jó, de én pl tuti bánkódtam volna, ha a kettő közül azt választottam volna. Főleg azért mert mindig egy EVO-t szerettem volna :D


:D
EVO-010
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2010.08.06. 23:33
auto tipusa: Lancer 4B11

Re: Mitsubishi Lancer EVO

HozzászólásSzerző: DReamER » 2017.08.06. 01:28

EVO-010 írta:
Bitsy írta:Üdv Mindenkinek!
Most vásároltam egy Lancert, igaz, csak 2010-es Ralliart-ot.
Tudnátok abban segíteni, hogy ezekben gyárilag van e rajtprogram?
Nekem úgy adták el, hogy van benne, de nem tudták megmondani, hogyan lehet bekapcsolni.
Valamint evo X programot töltöttek rá. Működhet így hosszútávon?
Köszi
István


Szia, beteszed 1-be, kuplungot tövig benyomod, megtaposod a gázpedált, ha 5500-nél leszabályoz, akkor ez az úgynevezett "rajtprogram". Egyébként nem javaslom, hogy ilyenkor leugorjál a gázpedálról, mert ez az autó nem erre való. A Ralliart tényleg hasonlít egy EVO X-eshez, de sok különbség van a két típus között.


Mármint kuplungról való láblevételt szerettél volna írni, nem? :D
A differencia valóban sok, megerősíthetem, a Ralliart változat is nagyon jó, de én pl tuti bánkódtam volna, ha a kettő közül azt választottam volna. Főleg azért mert mindig egy EVO-t szerettem volna :D
Avatar
DReamER
 
Hozzászólások: 29
Csatlakozott: 2008.08.15. 14:20
auto tipusa: Sigma, ASX, EVO X

Re: Mitsubishi Lancer EVO

HozzászólásSzerző: EVO-010 » 2017.08.05. 22:22

Bitsy írta:Üdv Mindenkinek!
Most vásároltam egy Lancert, igaz, csak 2010-es Ralliart-ot.
Tudnátok abban segíteni, hogy ezekben gyárilag van e rajtprogram?
Nekem úgy adták el, hogy van benne, de nem tudták megmondani, hogyan lehet bekapcsolni.
Valamint evo X programot töltöttek rá. Működhet így hosszútávon?
Köszi
István


Szia, beteszed 1-be, kuplungot tövig benyomod, megtaposod a gázpedált, ha 5500-nél leszabályoz, akkor ez az úgynevezett "rajtprogram". Egyébként nem javaslom, hogy ilyenkor leugorjál a gázpedálról, mert ez az autó nem erre való. A Ralliart tényleg hasonlít egy EVO X-eshez, de sok különbség van a két típus között.
EVO-010
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2010.08.06. 23:33
auto tipusa: Lancer 4B11

Re: Mitsubishi Lancer EVO

HozzászólásSzerző: Bitsy » 2017.08.05. 19:31

Üdv Mindenkinek!
Most vásároltam egy Lancert, igaz, csak 2010-es Ralliart-ot.
Tudnátok abban segíteni, hogy ezekben gyárilag van e rajtprogram?
Nekem úgy adták el, hogy van benne, de nem tudták megmondani, hogyan lehet bekapcsolni.
Valamint evo X programot töltöttek rá. Működhet így hosszútávon?
Köszi
István
Bitsy
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.08.05. 19:26
auto tipusa: Lancer Ralliart

Re: Mitsubishi Lancer EVO

HozzászólásSzerző: DReamER » 2016.05.11. 21:12

Mit is mondjak....

Yessssss.... :D :D :D
Avatar
DReamER
 
Hozzászólások: 29
Csatlakozott: 2008.08.15. 14:20
auto tipusa: Sigma, ASX, EVO X

Re: Mitsubishi Lancer EVO

HozzászólásSzerző: bajno » 2015.11.28. 08:27

Hali, ha nem gond én is csatlakozom a társasághoz.Ûdv.
EVO VIII GSR
bajno
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2013.01.20. 17:03
Tartózkodási hely: Miskolc-Mohács-Steffisburg(Svájc)
auto tipusa: Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR

Re: Mitsubishi Lancer EVO

HozzászólásSzerző: visitor » 2015.11.24. 20:49

:mrgreen:
Avatar
visitor
 
Hozzászólások: 349
Csatlakozott: 2008.06.20. 10:34
Tartózkodási hely: Budapest
auto tipusa: Libero GT, RVR, stb.

Re: Mitsubishi Lancer EVO

HozzászólásSzerző: EVO-010 » 2015.11.20. 14:18

Lassan, de biztosan alakul valami :D
EVO-010
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2010.08.06. 23:33
auto tipusa: Lancer 4B11

Re: Mitsubishi Lancer EVO

HozzászólásSzerző: CézéZé » 2015.11.20. 11:22

Helló!
Zoli vagyok-voltam az Evoklub-on, de az a név már foglalt volt.
Avatar
CézéZé
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2015.11.20. 11:17
auto tipusa: Lancer Evo IX SE

Re: Mitsubishi Lancer EVO

HozzászólásSzerző: FQ-400 » 2015.11.20. 10:00

Szervusztok,
Úgy döntöttem, hogy jómagam is átvándorolok ide EVO-010-hez hasonlóan, ha nem gond. Remélem ez nem fog megszűnni. :(
Just 4 Fun
FQ-400
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2015.11.20. 09:55
auto tipusa: Lancer EVO 8 RS

Re: Mitsubishi Lancer EVO

HozzászólásSzerző: EVO-010 » 2015.11.17. 22:50

Sziasztok!

Év végén megszűnik az Evo Klub Fórum és ezért elkezdtem olvasgatni ezt a Fórumot. A Facebook-ot pedig nem nekem találták ki... ezért úgy döntöttem, hogy támogatója leszek a Mitsubishi Klub Egyesületnek. :)

Üdvözletem Mindenkinek!
EVO-010
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2010.08.06. 23:33
auto tipusa: Lancer 4B11

HozzászólásSzerző: Coppermine » 2012.10.08. 11:31

möhö, ilyen fórum is létezik ? :D lol...

-C0pp3rM!n3-
Avatar
Coppermine
Site Admin
 
Hozzászólások: 718
Csatlakozott: 2010.02.10. 00:07
Tartózkodási hely: Szombathely, Budapest
auto tipusa: Lancer Evo IV GSR

HozzászólásSzerző: matyika » 2011.10.07. 22:02

a 15 az minimum,de jó lesz az 20nak is felfele meg a csillagos ég.Alkatrész:kuplung ,fék ezeket elég sűrűn kell cserélni,és nem honda árban megy.A használtautos autókat főleg ezeket igen át kell nézni,mert szerintem 1-2 mg rallyzott is
matyika
 
Hozzászólások: 245
Csatlakozott: 2009.08.04. 16:49
Tartózkodási hely: Somogyzsitfa
auto tipusa: Galant 2.0 Tdi,Galant tdi kombi tartaléknak :)

HozzászólásSzerző: mitsugal » 2011.10.07. 17:16

huh inkább maradj hondás :twisted:

de aki megteheti, ne habozzon! 6 RS:
http://pistonheads.co.uk/sales/3230956.htm


Vajk írta:Kedves Fórumozók!

Gondolkozom egy VIII EVO vételén. Most 3 misi körül már kapni elvben pöpec állapotúakat a használtautó.hu tanúsága szerint. A kocsik 2004-körüli 70.000-et futott jószágok.

Ezekkel a dolgokkal kapcsolatban szeretnék tanácsokat kérni, hogy ne érjen nagy meglepetés:

Először is: a kocsikat részletfizetéssel kínálják 3 év körüli futamidőre. Ezekre a fizetésekre van kamat számítva, és ha igen, kb mennyi szokott lenni? Általában lehet-e az áron alkudni a kereskedőnél? (igazából közben már felhívtam a kereskedőt - valószínűleg banki kölcsön nélkül oldom meg)

Jelen autók esetén a futott kilométerek fényében milyen cserealkatrész költségekre lehet jó eséllyel számítani, és ezeknek a kopó alkatrészeknek kb mi a szokásos anyagi vonzata? Mondhatóak ezek lényegesen drágábbnak mondjuk egy azonos állapotú, "mezei" Lancer-hez képest?

Mennyi szokott ezekre lenne a kötelező és casco, valamint a többi lenyúlás kapcsán, mint teljesítményadó, milyen költségekkel számolhatok?

A gyári adat szerint a gép alig eszik 10 fölött, de a népítélet inkább 15 felé mondja. Nem mintha egy ilyen autónál ne lenne ez bőven így is reális (a fele ennyi lovas Hondám is eszik 10-et), de azért kíváncsi lennék, hogy vérmérséklettől függően hogyan eszik a gép.

Elnézést, ha lerágott csont kérdéseket teszek fel. Köszönöm előre is a válaszokat.

K.M.
Avatar
mitsugal
 
Hozzászólások: 684
Csatlakozott: 2008.06.12. 11:58

HozzászólásSzerző: Vajk » 2011.08.16. 09:15

Kedves Fórumozók!

Gondolkozom egy VIII EVO vételén. Most 3 misi körül már kapni elvben pöpec állapotúakat a használtautó.hu tanúsága szerint. A kocsik 2004-körüli 70.000-et futott jószágok.

Ezekkel a dolgokkal kapcsolatban szeretnék tanácsokat kérni, hogy ne érjen nagy meglepetés:

Először is: a kocsikat részletfizetéssel kínálják 3 év körüli futamidőre. Ezekre a fizetésekre van kamat számítva, és ha igen, kb mennyi szokott lenni? Általában lehet-e az áron alkudni a kereskedőnél? (igazából közben már felhívtam a kereskedőt - valószínűleg banki kölcsön nélkül oldom meg)

Jelen autók esetén a futott kilométerek fényében milyen cserealkatrész költségekre lehet jó eséllyel számítani, és ezeknek a kopó alkatrészeknek kb mi a szokásos anyagi vonzata? Mondhatóak ezek lényegesen drágábbnak mondjuk egy azonos állapotú, "mezei" Lancer-hez képest?

Mennyi szokott ezekre lenne a kötelező és casco, valamint a többi lenyúlás kapcsán, mint teljesítményadó, milyen költségekkel számolhatok?

A gyári adat szerint a gép alig eszik 10 fölött, de a népítélet inkább 15 felé mondja. Nem mintha egy ilyen autónál ne lenne ez bőven így is reális (a fele ennyi lovas Hondám is eszik 10-et), de azért kíváncsi lennék, hogy vérmérséklettől függően hogyan eszik a gép.

Elnézést, ha lerágott csont kérdéseket teszek fel. Köszönöm előre is a válaszokat.

K.M.
Vajk
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2011.08.15. 13:50
Tartózkodási hely: Budapest / Balatonlelle
auto tipusa: Honda Prelude 4

Következő

Vissza: EVO

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég