L200

L200 és Pajero tulajok fóruma

Moderátor: ogtrai

Re: L200

HozzászólásSzerző: BenedekAndris » 2017.10.22. 16:50

Sziasztok,

Mitsubishi L200 2008-as forralja autópályán vagy nagyobb sebességnél a vizet...
Hengerfely tesztek meglettek nincs baj, termosztát új cserélve rendben, de ennek ellenére autópályán 130/kmh tempónál 100km megtétele után meg kellett állnom, mert felfözte a vizet.
Nincs ötletem, hogy mit tehetnék....segítsetek tanáccsal...
BenedekAndris
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.10.22. 16:40
auto tipusa: Mitsubishi L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2017.10.22. 11:49

Pisti51 írta:
bad boy 2 írta:
Pisti51 írta:Sziasztok! Rádió csere előtt állok, még az eredeti jvc rádió van benne (2001). Ha valaki már cserélt közületek rádiót akkor kérem ne tartsa magában. Arra lennék kíváncsi hogy a legegyszerűbb kiszerelni a régit minél kevesebb bontással?


Szia,

Nekem a kazettás Kenwood volt benne , körben a műanyag díszléc könnyen lepattintható , ezután látod majd a fém keretet amiben a rádió maga van ez tartja a helyén , nekem ezzel együtt jött ki lapos csavarhúzóval óvatosan próbáld meg , de lehet a JVC adott hozzá kis "kulcsot" amit a rádió és a fém keret közé bedugva ki lehet pattintatni a tartó szemeket ha ez meg van csak ki kell húzni és hátul a csatit szét húzni , nem tudom milyen megy bele új rádióként de tipus specifikus átalakított biztosítani kell mellé a boltnak illetve új fém kéretett is , nekem egy egyszerű Sony fej egység került bele ugyan így mikor megrendeltem webshopban a bolt hívott aznap autó tipus miatt és csomagba benne volt a megfelelő csatlakozó is a beszerelés kb 6 perc volt így tovább tartott el tárolni a rádió adókat :)


Szia!
Köszönöm a segítséget. Így jön ki ahogy írtad, annyi szépséghibája volt hogy nincs meg hozzá a kiszedő, de neten találtam sok okosságot így megpróbáltam kést bedugni és azzal kiszedni, ez olyan jól sikerült hogy a keretből nem jött ki, viszont kerettel együtt igen, így az újat is csak be kellett tolni, vezetéket cseréltem és már szólt is. Beállítani tovább tartott. Én most pioneert vettem bele, jvc-vel nem voltam megelégedve, meg nem is működött rendesen, volt hogy elrázódott és csak ki be kapcsolt.



Szia,

Csupa jó hír! nincs mit :)
Nekem a kenwood mai napig benne lenne ha tudott volna pendrive-ot kezelni de 2001-ben ez a technika még nem volt, így úgy voltam vele hogy egy alsó kategóriás sony csak nem lehet rossz , sima egyszerű usb-s sony lett , 20.000 Ft akciósan nekem megérte kb 1,5 éve használom idáig teljesen korrekt , igaz az autó hibája hogy ha pohár tartó ki van húzva akkor a kezelése nem egyszerű kéz nem fér oda , de a nőgyógyász újaimmal megoldom :D
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: Pisti51 » 2017.10.21. 20:11

bad boy 2 írta:
Pisti51 írta:Sziasztok! Rádió csere előtt állok, még az eredeti jvc rádió van benne (2001). Ha valaki már cserélt közületek rádiót akkor kérem ne tartsa magában. Arra lennék kíváncsi hogy a legegyszerűbb kiszerelni a régit minél kevesebb bontással?


Szia,

Nekem a kazettás Kenwood volt benne , körben a műanyag díszléc könnyen lepattintható , ezután látod majd a fém keretet amiben a rádió maga van ez tartja a helyén , nekem ezzel együtt jött ki lapos csavarhúzóval óvatosan próbáld meg , de lehet a JVC adott hozzá kis "kulcsot" amit a rádió és a fém keret közé bedugva ki lehet pattintatni a tartó szemeket ha ez meg van csak ki kell húzni és hátul a csatit szét húzni , nem tudom milyen megy bele új rádióként de tipus specifikus átalakított biztosítani kell mellé a boltnak illetve új fém kéretett is , nekem egy egyszerű Sony fej egység került bele ugyan így mikor megrendeltem webshopban a bolt hívott aznap autó tipus miatt és csomagba benne volt a megfelelő csatlakozó is a beszerelés kb 6 perc volt így tovább tartott el tárolni a rádió adókat :)


Szia!
Köszönöm a segítséget. Így jön ki ahogy írtad, annyi szépséghibája volt hogy nincs meg hozzá a kiszedő, de neten találtam sok okosságot így megpróbáltam kést bedugni és azzal kiszedni, ez olyan jól sikerült hogy a keretből nem jött ki, viszont kerettel együtt igen, így az újat is csak be kellett tolni, vezetéket cseréltem és már szólt is. Beállítani tovább tartott. Én most pioneert vettem bele, jvc-vel nem voltam megelégedve, meg nem is működött rendesen, volt hogy elrázódott és csak ki be kapcsolt.
Pisti51
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.01.30. 20:15
auto tipusa: l200

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2017.10.21. 10:37

Pisti51 írta:Sziasztok! Rádió csere előtt állok, még az eredeti jvc rádió van benne (2001). Ha valaki már cserélt közületek rádiót akkor kérem ne tartsa magában. Arra lennék kíváncsi hogy a legegyszerűbb kiszerelni a régit minél kevesebb bontással?


Szia,

Nekem a kazettás Kenwood volt benne , körben a műanyag díszléc könnyen lepattintható , ezután látod majd a fém keretet amiben a rádió maga van ez tartja a helyén , nekem ezzel együtt jött ki lapos csavarhúzóval óvatosan próbáld meg , de lehet a JVC adott hozzá kis "kulcsot" amit a rádió és a fém keret közé bedugva ki lehet pattintatni a tartó szemeket ha ez meg van csak ki kell húzni és hátul a csatit szét húzni , nem tudom milyen megy bele új rádióként de tipus specifikus átalakított biztosítani kell mellé a boltnak illetve új fém kéretett is , nekem egy egyszerű Sony fej egység került bele ugyan így mikor megrendeltem webshopban a bolt hívott aznap autó tipus miatt és csomagba benne volt a megfelelő csatlakozó is a beszerelés kb 6 perc volt így tovább tartott el tárolni a rádió adókat :)
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: Pisti51 » 2017.10.18. 20:23

Sziasztok! Rádió csere előtt állok, még az eredeti jvc rádió van benne (2001). Ha valaki már cserélt közületek rádiót akkor kérem ne tartsa magában. Arra lennék kíváncsi hogy a legegyszerűbb kiszerelni a régit minél kevesebb bontással?
Pisti51
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.01.30. 20:15
auto tipusa: l200

Re: L200

HozzászólásSzerző: PIPER » 2017.10.17. 16:51

Sziasztok!A 32-es kerék a 8x15 macisajtosra ment.A "legyártattam az emelést" nálam mást jelent, az enyém 2006-os, és itt nincs torzió, amit tekerni lehetne.Közvetlen a spirálrugó fölé kerül egy 32mm-es közdarab, ez által 7cm emelkedik az eleje!Nálam így lesz kb szintben a hátuljával.Csináltattam még 40mm-es szélesítést is, most legalább van kiállása az autónak.Sajnos a 17-es alu kerékre csak 265/70R17 megy fel,ami nem olyan hűde nagyot emel a gyárihoz képest.Másik felni+gumi meg már nagyon húzós lenne.Majd meglátjuk.Most az injektoraimat szedtük ki, padon megnézték, hála Istennek jók, kicsit állítottak rajta, de még egy kicsi rángatás van 1900-2000 között.Most szoftveresen megpróbáljuk kiiktatni a folytószelep házat, hát meglátjuk...
PIPER
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.01.20. 13:36
Tartózkodási hely: Zala
auto tipusa: 2006 L 200

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2017.10.13. 20:04

Lóri írta:
PIPER írta:Sziasztok!Én is cégre vettem az enyémet, de kedvtelésből van, nem munkára!És igen, én is szeretem építgetni.Nem ez az első terepjáróm, de az első Mitsu, amit saját szórakozásra vettem.Már én is legyártattam az elejéhez az emelést, és biztosan lesz még rajta pár változtatás!Ugyhogy Lóri ne csüggedj, már ketten biztosan vagyunk!
Az előző autómon megemeltem az autó elejét, majd a torziót totál becsavartam.Jött vagy 8 cm-t felfele.A hátuljánál meg a hátsó rugótartóba hegesztettem bele 10cm,hogy az egész autó egyenesen álljon.Szépen is nézett ki.Azután a kasztni,meg az alváz közé került még 5cm-es műanyag tuskó,valamint 32x11.5r15 gumi.Összesen 20cm emelés jött össze!Szóval azért lehet barkácsolni, aki azért vette, aki meg nem, az dolgozzon vele.


Üdv! Nekem most szerelőnél van, az első, kötelező átnézésre és a melegen ajánlott vezérlés cserére.
Néhány apróság kivételével nem sok baja van,értsd 200e-nél többet nem húz majd le a szerelő rólam :-/, egy kivétellel, nevezetesen, hogy nekem a stab.rúd úgy lóg az elején, hogy túlzás nélkül állíthatom, hogy csak "díszítő" funkciót lát el. Nem tudom másnak is hasonló-e a helyzet.

Az emelést, ahogy írtam megoldottam, de azért köszi. A Bodyí Lift -től tartok, mert ugye a váltókarok lentebb kerülnek az utastérben, azokkal kendácsolni kell és nem lesz valami szép, plusz a ventillátor légterelő, ami a hűtőn van, annak is ki kell vágni az alját, az sem tetszik.

Mit jelent az, hogy "legyártattad az emelést"? Azokat a lengőkar módosító, hajlított laposvas szerű dolgokat, amik az emelő kittekben is látok a neten?

Mivel a hátulja magas, az elejét pedig lehet feszíteni a torziós rúddal, így kb 5-6 cm -ig fogom emelni és úgy már majdnem szintes lesz, az pedig nekem elég.

Bad boy 2 ugyan írta, de szerintem a futóművet és a kerékdőlést nem érinti, mert ha jól láttam párhuzamos az alsó és felső lenkőkar, így mindig függőlegesen mozgatja a kereket, de lehet ebben tévedek, illetve úgyis megy futómű állítsára is.

Ja, és ha érdekel, vagy kell ötlet, én kész vagyok a csörlő beszereléssel, 13000lbs, rejtve, "NKH negatív" :-) , viszgán is átmegy majd vele szerintem.

...az a 32 x 11,5 R15, az mire ment fel?


Hali srácok végre pörög a fórum :)

Nekem kellet állítani futóművén csak abból indultam ki ...
32"-es gumik gyári felnire fel mennek mármint azokra ami a 2001-es gépeken volt gyárilag 15" , ugyan ezek voltak a 2-es pajero-on is , Enkei 4x4 cobra volt a fantázia neve akkoriban de azóta eltelt 16 év és már a google se emlékszik rá .
De ennél a méretnél már célszerű Offset-es felnit venni klasszik macisajt mintával :)

Egyébként emeléssel kapcsolatban volt egy jó kis műhely aminek volt tisztességes weboldala is ahova folyamatosan kerültek fel a képek le írások (nem fórum) és szinte csak L200 volt elvétve pár hilux , meg régebbi navara is

A csörlöt hogy sikerült megoldani ? Én is nézegettem a helyét de alapból zsúfolt olaj hűtő , klíma, víz ....
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: Lóri » 2017.10.13. 17:48

PIPER írta:Sziasztok!Én is cégre vettem az enyémet, de kedvtelésből van, nem munkára!És igen, én is szeretem építgetni.Nem ez az első terepjáróm, de az első Mitsu, amit saját szórakozásra vettem.Már én is legyártattam az elejéhez az emelést, és biztosan lesz még rajta pár változtatás!Ugyhogy Lóri ne csüggedj, már ketten biztosan vagyunk!
Az előző autómon megemeltem az autó elejét, majd a torziót totál becsavartam.Jött vagy 8 cm-t felfele.A hátuljánál meg a hátsó rugótartóba hegesztettem bele 10cm,hogy az egész autó egyenesen álljon.Szépen is nézett ki.Azután a kasztni,meg az alváz közé került még 5cm-es műanyag tuskó,valamint 32x11.5r15 gumi.Összesen 20cm emelés jött össze!Szóval azért lehet barkácsolni, aki azért vette, aki meg nem, az dolgozzon vele.


Üdv! Nekem most szerelőnél van, az első, kötelező átnézésre és a melegen ajánlott vezérlés cserére.
Néhány apróság kivételével nem sok baja van,értsd 200e-nél többet nem húz majd le a szerelő rólam :-/, egy kivétellel, nevezetesen, hogy nekem a stab.rúd úgy lóg az elején, hogy túlzás nélkül állíthatom, hogy csak "díszítő" funkciót lát el. Nem tudom másnak is hasonló-e a helyzet.

Az emelést, ahogy írtam megoldottam, de azért köszi. A Bodyí Lift -től tartok, mert ugye a váltókarok lentebb kerülnek az utastérben, azokkal kendácsolni kell és nem lesz valami szép, plusz a ventillátor légterelő, ami a hűtőn van, annak is ki kell vágni az alját, az sem tetszik.

Mit jelent az, hogy "legyártattad az emelést"? Azokat a lengőkar módosító, hajlított laposvas szerű dolgokat, amik az emelő kittekben is látok a neten?

Mivel a hátulja magas, az elejét pedig lehet feszíteni a torziós rúddal, így kb 5-6 cm -ig fogom emelni és úgy már majdnem szintes lesz, az pedig nekem elég.

Bad boy 2 ugyan írta, de szerintem a futóművet és a kerékdőlést nem érinti, mert ha jól láttam párhuzamos az alsó és felső lenkőkar, így mindig függőlegesen mozgatja a kereket, de lehet ebben tévedek, illetve úgyis megy futómű állítsára is.

Ja, és ha érdekel, vagy kell ötlet, én kész vagyok a csörlő beszereléssel, 13000lbs, rejtve, "NKH negatív" :-) , viszgán is átmegy majd vele szerintem.

...az a 32 x 11,5 R15, az mire ment fel?
Lóri
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.09.30. 22:40
Tartózkodási hely: Eger
auto tipusa: '06 L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: PIPER » 2017.10.13. 15:35

Sziasztok!Én is cégre vettem az enyémet, de kedvtelésből van, nem munkára!És igen, én is szeretem építgetni.Nem ez az első terepjáróm, de az első Mitsu, amit saját szórakozásra vettem.Már én is legyártattam az elejéhez az emelést, és biztosan lesz még rajta pár változtatás!Ugyhogy Lóri ne csüggedj, már ketten biztosan vagyunk!
Az előző autómon megemeltem az autó elejét, majd a torziót totál becsavartam.Jött vagy 8 cm-t felfele.A hátuljánál meg a hátsó rugótartóba hegesztettem bele 10cm,hogy az egész autó egyenesen álljon.Szépen is nézett ki.Azután a kasztni,meg az alváz közé került még 5cm-es műanyag tuskó,valamint 32x11.5r15 gumi.Összesen 20cm emelés jött össze!Szóval azért lehet barkácsolni, aki azért vette, aki meg nem, az dolgozzon vele.
PIPER
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.01.20. 13:36
Tartózkodási hely: Zala
auto tipusa: 2006 L 200

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2017.10.08. 09:24

Lóri írta:
bad boy 2 írta:
Lóri írta:...hát ez nem egy Suzuki 4x4 fórum az biztos. Na megoldottam. A válasz igen, lehet.


igen nem az !

Itt L200 tulajok munka eszköznek használják az autójukat és nem a neten lógnak hogy válaszoljanak azonnal , lehet emelni de ez jó párszor elhangzott itt a fórumon én mindig hozzá is teszem hogy utána futómű beállítás a dőlés szög változtatása miatt !


:shock:
Nekem csak hobbi. Most vettem, most kezdem építgetni, csak gondoltam valamiféle "szakmai" közösség van itt, de ezek szerint sajna az lesz amit mondtál, itt sokan nem kedvtelésből tartják, így csak akkor tévednek ide, ha "villog a négykerék, mit csináljak" bajuk van. Jó lenne ha nem így lenne, mert akkor nem mindent nekem kellene kikisérletezni, vagy kimazsolázni az angol nyelvű fórumokról, na de ez van.


Ettől függetlenül azért dobáld ide a kérdéseket , mindig van új amiből lehet tanulni másoknak is :)
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: Lóri » 2017.10.06. 20:46

bad boy 2 írta:
Lóri írta:...hát ez nem egy Suzuki 4x4 fórum az biztos. Na megoldottam. A válasz igen, lehet.


igen nem az !

Itt L200 tulajok munka eszköznek használják az autójukat és nem a neten lógnak hogy válaszoljanak azonnal , lehet emelni de ez jó párszor elhangzott itt a fórumon én mindig hozzá is teszem hogy utána futómű beállítás a dőlés szög változtatása miatt !


:shock:
Nekem csak hobbi. Most vettem, most kezdem építgetni, csak gondoltam valamiféle "szakmai" közösség van itt, de ezek szerint sajna az lesz amit mondtál, itt sokan nem kedvtelésből tartják, így csak akkor tévednek ide, ha "villog a négykerék, mit csináljak" bajuk van. Jó lenne ha nem így lenne, mert akkor nem mindent nekem kellene kikisérletezni, vagy kimazsolázni az angol nyelvű fórumokról, na de ez van.
Lóri
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.09.30. 22:40
Tartózkodási hely: Eger
auto tipusa: '06 L200

Re: L200

HozzászólásSzerző: Pisti51 » 2017.10.06. 20:38

bad boy 2 írta:
Pisti51 írta:Sziasztok! Valaki használ közületek az autóján BfGoodrich All-terrain Ko2 abroncsot? Ha igen mik a tapasztalatok?


Szia,

Nekem ezek vannak fent 2016 tavasza óta , eddig nem okoztak csalódást persze meg vannak a határai ennek is mély sárban hamar eltömődnek a bordák, igaz oda meg van a BF MT gumi , hóban is jól viselkedik az AT mivel ezek már négy évszakos gumik nem úgy mint az elődje ami csak nyári használatra ajánl a gyártó , nekem egyenlőre bevált azt tudja amit ígértek , az ára meg relatív , ne keverjük össze a kínai koppintással ha a mint ugyan az attól még szar mert a gumi keverék amiből készül az nem mindegy ennél a guminál jól látható hogy a futófelület és az oldalfal is más keverékből készült , és ami fontos van belőle méret is 31x10,5r15 .


Szia! Remélem hogy jó lesz, nekem is az volt a fő szempont hogy négy évszakos legyen, emellett terepre is ki lehessen vele menni ésszerű határok között, de mint írtam a kopott télivel elment, akkor ezzel kötelező itt az alföldön. Remélem nekem is beválik majd. Egyébként mennyire szoktad fújni közúti használathoz a gyári értéket keveslem bele aszfaltra (1,8bar)? Nekem is a 30x15,50R15 van fent.
Pisti51
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.01.30. 20:15
auto tipusa: l200

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2017.10.05. 20:45

Pisti51 írta:Sziasztok! Valaki használ közületek az autóján BfGoodrich All-terrain Ko2 abroncsot? Ha igen mik a tapasztalatok?


Szia,

Nekem ezek vannak fent 2016 tavasza óta , eddig nem okoztak csalódást persze meg vannak a határai ennek is mély sárban hamar eltömődnek a bordák, igaz oda meg van a BF MT gumi , hóban is jól viselkedik az AT mivel ezek már négy évszakos gumik nem úgy mint az elődje ami csak nyári használatra ajánl a gyártó , nekem egyenlőre bevált azt tudja amit ígértek , az ára meg relatív , ne keverjük össze a kínai koppintással ha a mint ugyan az attól még szar mert a gumi keverék amiből készül az nem mindegy ennél a guminál jól látható hogy a futófelület és az oldalfal is más keverékből készült , és ami fontos van belőle méret is 31x10,5r15 .
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: bad boy 2 » 2017.10.05. 20:36

Lóri írta:...hát ez nem egy Suzuki 4x4 fórum az biztos. Na megoldottam. A válasz igen, lehet.

Lóri írta:Sziasztok!

Új vagyok itt, végigolvastam a topic-ot, de nem egyértelmű számomra egy dolog:
Azt szeretném megkérdezni, hogy a torziós rudak állításával lehet emelni az autó elején? Ha igen, mennyit? 3-4 cm-t lehet? A hátuljához képest eléggé lent van az enyémnek az eleje, szeretnék rajta emelni. (2006-os, de még a régi kasznis)

Köszi előre is a válaszokat.


igen nem az !

Itt L200 tulajok munka eszköznek használják az autójukat és nem a neten lógnak hogy válaszoljanak azonnal , lehet emelni de ez jó párszor elhangzott itt a fórumon én mindig hozzá is teszem hogy utána futómű beállítás a dőlés szög változtatása miatt !
bad boy 2
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2009.10.30. 20:37
auto tipusa: Mitsubishi L200 2001 GLS

Re: L200

HozzászólásSzerző: Pisti51 » 2017.10.05. 20:15

Lóri írta:
Pisti51 írta:Sziasztok! Valaki használ közületek az autóján BfGoodrich All-terrain Ko2 abroncsot? Ha igen mik a tapasztalatok?


A valaha volt legjobb AT mintázat, nem véletlenül másolják annyian. Még sárban is elég jól viszi az autót.


Akkor jól döntöttem mikor megrendeltem, holnap kerül föl az autóra egy kopott continental téli gumi után, azzal sem ment rosszul terepen, de ezzel akkor érezhetően jobb kell hogy legyen.
Pisti51
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.01.30. 20:15
auto tipusa: l200

ElőzőKövetkező

Vissza: L200-Pajero

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég

cron