Pajero

L200 és Pajero tulajok fóruma

Moderátor: ogtrai

Re: Pajero pinin

HozzászólásSzerző: pap07 » 2018.07.30. 23:30

Kedves Fórumozók! Segítséget szeretnék kérni. Vásároltam Pajero Pinin 2003 2.0 GDI autót. A műszerfalat hogyan tudom szakszerűen úgy megbontani, hogy az index visszajelzőt, meg a tompítottban kitudjam cserélni a visszajelző ízzót.
Tudtok abban is esetleg segíteni, hogy láncos vagy szíjas a motor az autóban.
Esetleg tudtok -e ehhez a típusú autóhoz magyar kézikönyvet, javítási könyvet.vagy angolt pdf formátumban. Köszönöm a segítséget!
pap07
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2018.07.30. 23:18
auto tipusa: Pajero pinin

Re: Pajero

HozzászólásSzerző: kotta » 2018.07.10. 21:59

Üdv

2000-es Pajero Sport 3.0 V-hoz kéne segítség. Az érdekelne, hogy műszercsoporton melyik a sebességmérő szenzor vezetéke.

Üdv
Kotta
kotta
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2018.07.10. 21:56
auto tipusa: Pajero Sport 3.0

Re: Pajero

HozzászólásSzerző: pikopeti » 2018.06.08. 21:08

Sziasztok!

Sajnos a neten nem sok infót találok: vásároltam egy 2004-es Pajero Sport 3.0 V6 járművet, szükségem lenne egy megbízható szervízre, ahol átnézik, leműszakiztatják, és javaslatot tesznek mit lenne érdemes még cserélni. Tud valaki ilyet?
pikopeti
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2018.06.08. 21:02
auto tipusa: Mitsubish Pajero

Re: Pajero

HozzászólásSzerző: sziszo » 2018.04.05. 11:22

Sziasztok!

Van egy 2007-es 3,2-es AT Pajerom, tavaly július óta. Múlt héten eljátszotta velem este (amikor már a szervíz sem elérhető), hogy menet közben lelassult, alig zötykölődött, még szerencsére be tudtam gurulni egy parkolóba. Ott próbálgattam indítgatni, elindult a motor, de 1000 fölé nem került az alapjárat. Közben szépen megjelent a sárga check engine lámpa is. Többszöri próbálkozás után egyszer csak eltűnt a lámpa és felpörgött a motor. Nem mertem hazamenni vele, a parkolóban hagytam. A legbosszantóbb, hogy éppen 2 napja voltam vele márkaszervízben, a láncfeszítő patronom lett kicserélve, előtte a szíjak. Amióta megvettem, csak a márkaszervízbe járok, megvétel után is átnézettem, megcsináltattam, amit kellett (durva dolgok nem voltak), most is átnézettem, mert április végén műszaki esedékes, így megkértem, ha már ott van a patroncsere miatt, nézzék át teljesen, kell-e valamit még javítani. Össz-vissz annyit találtak, hogy kormánymű gumiharangot kell cserélni, ennyi. Erre mikor máskor, mint ünnep előtt. Ezt a leállást egyszer már produkálta, de nem menet közben, hanem elindulni akartam és nem ment, ez kb. 3 hete volt, de nem foglalkoztam vele, azt hittem, a lánc nem hajt rendesen, mert visított mindig elindulás után, de akkor már meg volt rendelve a patron, így ennek tudtam be és inkább nem használtam az autót (ekkor nem jelent meg a check engine lámpa). A szervízbe minden gond nélkül eljutottam, bár az elején kicsit füstölt.


Egyébként városban használom, kis távon, de februárig mindig volt vele hosszabb utam, most 2 hónapig nem. Lukoil-on tankolok. Mára kaptam időpontot hibakód kiolvasásra, egy szem hibakódot találtak: P0638 Fojtószelep-mozgató beavatkozótag vezérlő tartomány/teljesítmény (1.hengersor). Megnézték, kitisztították, körbenéztek mindent, vezetékek, csövek, minden rendben. Üzemanyagszűrő júliusban cserélve, meg minden egyéb szűrő, olajcsere is volt, amióta megvettem, a márkaszervízben csináltattam mindent. Volt már valakinek ilyesmivel tapasztalata?
sziszo
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2018.04.05. 11:14
auto tipusa: Pajero

Re: Pajero

HozzászólásSzerző: Cheesy » 2018.03.05. 12:28

Zsolt66 írta:Sziasztok!
Megvettem életem első Pajero-ját. Egy 16 éves öreglány, de hogy lekopogjam hál' Istennek minden rendben van vele. (3.2 wagon di-d)
Eredetileg olasz volt, de aztán - több lépcsőn keresztül - nálam kötött ki.
Az olasz nyelvvel nehezen boldogulok (mondhatni: sehogy), ezért kérek segítséget.
Szükségem lenne egy magyar nyelvű kezelési útmutatóra.
Bármilyen formában megfelelne, nyomtatott, vagy pdf, vagy bármi. Ha van valakinek felesleges, szívesen meg is vásárolom tőle.
Nagy segítség lenne!
Előre is hálás köszönettel!


Szia. Én is ebbe a helyzetbe kerültem. Kaptál értékelhető segítséget? Üdv Cheesy
Cheesy
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2018.03.05. 12:21
auto tipusa: Pajero 2,5 diesel

Re: Pajero

HozzászólásSzerző: Pajerós » 2017.11.19. 23:10

Sziasztok!

Új vagyok itt, a regisztrációm indoka főképp egy- illetve egy összetett kérdés lenne a nemrégiben megvételezett autómmal kapcsolatban.

Az autó: 1999-es évjáratú 2.5 TD (a szokásos 100Le-s motor, NEM SuperSelect, automata agyas), originál 207ezer km

Na most,

vadászat céljából vettem meg, de lassan kuplungcserés; folyik(dől belőle az olaj...) a hátsó főtengely szimering, a holtjáték is nagy, ráadásul a féltengelyek is-is kattognak bizonyos szögben, a kardánkeresztek is csattognak, de a legjobb: szivárog az első hídból az olaj a ház, és a dekni között, mert az előző tulaj kicsit odaverte a gyári motorvédő-burkolaton keresztül is!

Precíz, alapos ember lévén kicserélek mindent: az összes keresztet, kuplungot, féltengelyeket kompletten, az egész kuplung-hidraulikát.

A kérdéseim a következők, amihez -ha tudtok- tapasztalatokat, véleményeket, ötleteket, és mindennemű információt (név, cím, telefonszám, stb..) azt nagyon megköszönném!

1., Első diffi: ha már szét van szedve az egész hajtás, érdemes belerakni egy bontott SuperSelectet (ha jól tudom, azt híddal, váltóval, terepváltóval kell egybe..!?), vagy csak oldjam meg a szivárgást?
-hozzáteszem az előző gazda főképp csak az összkekeret használta, de beveszi ugyan a felezőt is, viszont ahhoz túlzottan ki kell tolni -kicsit nehézkesen a kart-, de nem reccsen, meg semmi ilyesmi..
A terepváltó oldalsó, kicsi kör-alakú gumibakja kicserélve, hátra van még a kettő motortartó, illetve ami magát a terepváltót tartja-amire gyanakszom, mert kicsit ki vannak csúszva a gumik, és ahogy néztem, az egybe van öntve a "vázzal", csak úgy lehet cserélni elég húzós összegért.

Ide kapcsolódóan mi szokott még egyhamar tönkremenni, amit érdemes lenne ilyenkor kicserélni? (levegős rendszer, váltóba, terepváltóba...)

2., Kuplung: felújítani gondoltam, a gyárit megerősítve visszatenni egy új csapággyal
Szinter, kevlár, vagy karbon tárcsa; szerkezet, lendkerék szintén felújítva (tudomásom szerint kettős tömegű van benne, de lehet fogaskoszorút is cserélnem kell, mert -az önindító felújítása után is- néha nem húz be a bendix-mintha rossz lenne, de szerintem csak le van törve pár fog, mert -többnyire- a válókar mozgatása után beindul...

3., Féltengelyek: tudok egy helyet, de sokallom(90ezer a kettő, és nem erősített)
Bár jobban örülnék, ha meg lehetne oldani valami erősebbre, de érdemes foglalkozni vele, vagy megveszem kedvezménnyel a kettőt 36ezerért, azt' csók?

A hátsókat szokták újítani-erősíteni?

Hátsó diffizár gyárilag benne van, létezik ugyan ez az elejébe is?


Köszönöm a segítségeteket!
Pajerós
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.11.11. 21:02
auto tipusa: Pajero II.

Re: Pajero

HozzászólásSzerző: Zsolt66 » 2017.06.27. 10:22

Sziasztok!
Megvettem életem első Pajero-ját. Egy 16 éves öreglány, de hogy lekopogjam hál' Istennek minden rendben van vele. (3.2 wagon di-d)
Eredetileg olasz volt, de aztán - több lépcsőn keresztül - nálam kötött ki.
Az olasz nyelvvel nehezen boldogulok (mondhatni: sehogy), ezért kérek segítséget.
Szükségem lenne egy magyar nyelvű kezelési útmutatóra.
Bármilyen formában megfelelne, nyomtatott, vagy pdf, vagy bármi. Ha van valakinek felesleges, szívesen meg is vásárolom tőle.
Nagy segítség lenne!
Előre is hálás köszönettel!
Zsolt66
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2017.06.27. 10:05
auto tipusa: Pajero 3.2 Di-D

Re: Pajero

HozzászólásSzerző: Gránit » 2017.06.15. 23:33

Sziasztok!
Lett egy 2003as pajero wagonom,3,2did!
Kidobálja az egyes fokozatot,mi lehet ez?
Köszönöm!
Gránit
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.06.15. 23:06
auto tipusa: Pajero

Re: Pajero

HozzászólásSzerző: dieseles » 2017.06.09. 14:51

Sziasztok!

A nevem Papp Csaba. Dízel szervizem van Gödöllőn.
Azoknak szeretnék segíteni, akik küzdenek a 3,2 Did Pajero adagolójával.

Át tudom alakítani mechanikus adagolósra őket.
Eddig a kézi váltósból kb. 20-at csináltam.
Az automata váltós átalakítás eddig nem volt lehetséges. Ma viszont már az is megy!!!

A kézi váltós 430 000ft
Az automata 500 000ft.

Csak az autót hozod, minden egyebet mi adunk.
dieseles
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2017.06.09. 14:45
auto tipusa: Pajero 3,2 did

Re: Pajero

HozzászólásSzerző: rengei69 » 2016.08.02. 12:44

Sziasztok

2002-es pajero3,3 di-d gls 275000km-rel érdekes tüneteket produkál.
Alapjáraton, ha elfordítom a kormányt az autó leáll, amúgy az alapjárat rendben.
Van a jelenséggel kapcsolatosan valakinek tapasztalata? Mi okozhatja a problémát?
Szintén tapasztalat,hogy álló helyzetben merül az akku.
A válaszokat előre is köszönöm.

Sanyi
rengei69
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2016.08.02. 12:33
auto tipusa: pajero3,2did

Re: Pajero

HozzászólásSzerző: zeiler » 2016.07.17. 11:43

Sziasztok!

Pajero Sport 2,5 I/C 2005-ös évjárat . Kellene egy rajz a vákum csövek bekötéséröl. Vagy bármi ami segítene.

Tudna valaki segíteni?

Elöre is köszönöm.

További szép hétvégét!
zeiler
 
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2016.05.23. 14:20
auto tipusa: Pajero Sport

Re: Pajero

HozzászólásSzerző: Shrek86 » 2016.06.17. 21:36

demist írta:Pajero 3.2 Did 2002-s, a következő két problémára keresem a megoldást:
- az autó időközönként és a fékpedál megnyomásakor egymás után két hangot ad ki
- az alapjárat ingadozik meleg motornál és le is áll (automata sebesség fokozatban)

Sajnos adagoló lesz szerintem...
Shrek86
 
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: 2010.02.05. 22:42
Tartózkodási hely: Szeged
auto tipusa: Galant 2.5 V6 4WD+4WS

Pajero

HozzászólásSzerző: demist » 2016.05.30. 14:16

Pajero 3.2 Did 2002-s, a következő két problémára keresem a megoldást:
- az autó időközönként és a fékpedál megnyomásakor egymás után két hangot ad ki
- az alapjárat ingadozik meleg motornál és le is áll (automata sebesség fokozatban)
demist
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2016.05.30. 13:27
auto tipusa: Pajero 3.2 DiD

Re: Pajero

HozzászólásSzerző: luigimartinelli » 2016.03.14. 20:34

Sziasztok!Mindenkihez szólnék.Méhészetemnek szüksége van egy l200-ra.1.2-1.4 misim van rá.Minden nap nézegetem a hirdetéseket,nem tetszik a nissan meg a mazda, sem a ranger a toyota meg amúgy se,csak a mitsu.Ha fölraknak egy 1998-2000 GLS-t jó árban szinte azonnal eladva ,a Gl Mitsuk meg hetekig hónapokig állnak ,nem mozdulnak a helyükről de még az áruk sem .Mi az oka? Nem találtam egy jó összehasonlítás a két típusról,vki tapasztalatból tudna vmit mondani?
luigimartinelli
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2016.03.14. 20:15
auto tipusa: mitsubishi l200

Re: Pajero

HozzászólásSzerző: szerencsétlen » 2016.03.05. 22:11

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni:
Pajero 2 -t vásároltam nemrég motorhibásan.(hajtókar kinézett oldalra)4D56 2,5 tdi 1993-ból
Újáépített motor: kevés km-es fűzött blokk,felújított hengerfej,új vezérlés,szelephézag jó,porlasztó porlaszt motor hibátlanul indúl
hidegen és melegen is egyaránt de az alapjárat ingadozik.Az első indításnál 700-1400 között,azóta járattam és 700-1100 között ingázik egyfolytában.
Leállítok majd hibátlan indítás és tovább ingadozik.
A melléktünet a fehéres füst és a fojtós kipufogógáz ami a tökéletlen égésre utal.
Állítottam előtöltést de arra sem reagál,fordulatszám sem változik közben.
A hibás motort korábbi gazdája szétszerelte úgyhogy csak a szakmai irodalomra hagyatkoztam az építkezésnél.(angol és orosz nyelvű leírásból inkább
a képekre hagyatkoztam) :D
Korábbi gazdája szerint az adagoló hibátlan.(baráti a viszony köztünk)
Korábbi járgányaim javításából tanulva a szóban forgó tünetek a rossz vagy rosszkor befecskendezett üzemanyagra utalhatnak.
A kérdés az,hogy mit rontottam el???????????
A vezérlésre gyanakszom még: - a vezérmű tengely szíjkerék és az adagoló szíjkerék jelölése elég egyértelmű viszont a főtengelynél nem vagyok biztos
ott a jelet megtaláltam ugyan és a főtengely ék is 3 óra irányába mutat,viszont ami kérdés: -az alsó műanyag vezérműburkolaton van egy "T" jelzés és után a két vonal
az ékszíjtárcsát felrakom és annak a jele pont a "T" jelzésre esik.a másik két vonal az mi?
Rengeteg időt fordítottam a hiba okainak kutatására de kezd eluralkodni rajtam a teljes tanácstalanság.
Ennek ellenére tetszik a nagy monstrum,remélem majd vezetni is lesz alkalmam egyszer.... :D
Ha van ötletetek,hogy mit kell még gyakorolnom kérlek írjátok meg!
szerencsétlen
 
Hozzászólások: 0
Csatlakozott: 2016.03.05. 21:00
auto tipusa: Pajero

Következő

Vissza: L200-Pajero

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

cron