Mitsubishi Klub Egyes�let
Mitsubishi Lancer Safety Car Mitsubishi Race Car Mitsubishi I-mev Mitsubishi Space Star

Gyémánttúra EVO XIV. ECO (Beszámoló)

2011-06-26 20:32:04
Írta: Gabo

A június 25-i versenyünk a környezet-és állatbarát autózásról szólt. Összesen 29 páros teljesítette a túrát. A győzteseken kívül az elért eredménytől függetlenül minden résztvevőnek gratulálunk. A szentendrei Árvácska Állatmenhely ezúton is köszöni a segítségünket. Aki a verseny során nem tudta személyesen is eljuttatni számukra az adományát, azok helyett Dano vállalta, hogy utólag majd elviszi.

Köszönöm az állomáshelyeken tevékenykedő önkéntesek munkáját is. Részletes beszámoló a hamarosan megjelenő Három Gyémántban olvashattok.

Addig is lássuk, hogyan látta a versenyt Inahooo (Szokodi András):

"Idén is nagy reményekkel vártuk a Gyémánttúrát, hisz egy nagyon jó program ez,arra hogy együtt legyen kicsit a csapat, autózzunk egy jót, és a versengés sem az utolsó a történetben:D Személy szerint a legjobban az útvonal kijelölés volt számomra a legkellemesebb meglepetés, mert tudom hogy elég izgis rész ez a Dunakanyar. Arra viszont mi sem gondoltunk hogy ennyire jó lesz. Horcival teljesen elhűlve néztük a szerpentineket, az utat, hogy megvan az az Alpok-Ausztria feeling. A feladatok nagyon jók voltak, a teljesítésük már kevésbé, lehet hogy illett volna készülnünk valamivel többet. Kicsit nehezen találtuk meg egyik másik állomást, meg az állatmenhelyet, de azért rafkósan megkérdezgettünk néniket bácsikat, úgyhogy ezt is tudtuk abszolválni:D

A cél Visegrádon nekem a TOP megoldások közé került, de több embertől halottam hogy szeretnének visszamenni, egy másik, de ugyancsak Mitsus társasággal. A kajára sem lehet egy szavunk sem, sőt akkora adagot kaptunk hogy alig tudtuk megenni, de szerencsére volt velünk egy kákabelű konyhamalac, így ezt is meg tudtuk oldani, hogy ne menjen kárba az a finom husi krumpli kombó. Hazafelé a szokásos kergetőzés nemigen maradhatott el, a hegyi utakat ki kellett próbálnunk, hogy igaziból mit is ér, vagy inkább bír a technika....(egész jó) Útközben egykét klubtársat utolértünk, lekerültünk, utólag is bocsesz ha valaki megijedt volna!

Mondanám hogy jövőre is tartsuk itt a túrát, de nyilván ez nem lehetséges, de a hasonló megoldásokra teljesen nyitott vagyok, és gondolom a többi klubtárs is! Köszönjük a szervezőknek ezt a remek napot,és a segítőknek is,igazán jól éreztük magunkat, ezt mindenki nevében bátran kijelenthetem!


Véleményeket már most a Fórumon a Klubtalálkozók,események/Gyémánttúra  menüben olvashattok.

VÉGEREDMÉNY (LEGJOBB 10)

1.      Hódosi Attila/Lukácsi Tamás/Novák Gábor                  Lancer               81     pont
2.      Csányi Marcell/Csányi Kristóf:                                    Colt                    79.5  pont
3.      Janza Benedek/Petri Nikolett                                     FTO                    76     pont
4.      Horváth Dávid/Szokodi András                                  Colt                    74     pont
5-7.   Szemenyei Zsolt/Baranyai Krisztina                          Eclipse                71     pont
5-7.   Szilágyi Ede/Szilágyi Barbara                                    Galant VR4         71     pont
5-7.   Balla Huba/Balla Bernadette                                     Carisma              71     pont
8.      Miklósi György/Miklósi-Láczó Valéria                          Lancer EVO IV    70.5  pont   
9-10. Baranyi Béla/Balatoni Anikó                                      Lancer                 69.5  pont 
9-10. Kiss Attila/Berta Rita                                                 Lancer                 69.5  pont

MITSUBISHI KÖRNYEZETVÉDELMI TOTÓ megfejtése (helyes válaszok kiemelve). Telitalálatot csak a Szilágyi Ede/Szilágyi Barbara páros ért el:

1. Melyik a Mitsubishi első nagy szériában gyártott elektromos járműve?   
     1. Lancer EVO-MiEV                   
     2. Minicab-MiEV           
     X. i-MiEV

2. Mit nem tartalmaz a Mitsubishi ColtClear Tec modell?   
     1. Alacsony gördülési ellenállású gumiabroncsok
     2. Új fejlesztésű diesel motor       
     X. Auto Stop and Go

3. Hogyan nem csökkenthető gépjárművem fogyasztása?   
     1. Leszerelem a nem használt tetőcsomagtartót   
     2. Indulás előtt ellenőrzöm és a kívánt értékre fújom fel a gumiabroncsokat       
     X. Indulás előtt teljesen lehúzom a gépjárművem összes ablakát

4. Melyik Mitsubishi modell nem vásárolható meg még Magyarországon Auto Stop and Go rendszerrel?   
     1. ASX                       
     2. COLT               
     X. OUTLANDER

5. Milyen erőforrás dolgozik a Mitsubishi i-MiEV-ben?   
     1. 1.5 literes benzin-és 1.2 literes dízelmotor   
     2. 49 kW maximális teljesítményű villanymotor   
     X. 49 kW maximális teljesítményű villanymotor és 1.2 literes benzinmotor

6. Milyen akkumulátorok találhatóak az i-MiEV-ben?   
     1. Ólom                   
     2. Lítium-Ion           
     X. NiMH

7. Max. hány óra alatt tölthetőek fel az i-MiEV akkumulátorai otthoni hálózatról maximális kapacitásra?   
     1.  1 óra                   
     2.  4 óra                   
     X.  8 óra


8. A 2009-es Tokyo Motor Show-n mutatta be a Mitsubishi a PX-MiEV tanulmányautót. Milyen hajtása volt ennek az autónak?
     1. Teljesen elektromos           
     2. Diesel motor + elektromotor       
     X. Otto motor + elektromotor

9. Piros lámpához közeledve mikor fog kevesebbet fogyasztani az autó?   
    1. Ha üresbe kapcsoljuk a váltót, mert így kisebb fordulaton üzemel a motor   
    2. Ha kisebb fokozatba kapcsolunk és használjuk a motorféket   
    X. Csak kinyomjuk a kuplungpedált, mert így függetlenítjük egymástól a motort és a váltót, így kisebbek lesznek a súrlódási veszteségek

10. A környezet védelme érdekében akkor járok el helyesen, ha a hulladékká vált gépjármű akkumulátoromat:    
     1. Veszélyes hulladék kezelésére/begyűjtésére engedéllyel rendelkező cégnél leadom
     2. Az út menti árokba helyezem

Köszönjük támogatóink segítségét is!











Hungagent Zrt

Hozzászólások

» Eddig még nem szólt hozzá senki.

www.coolio.hu & www.bereilaszlo.hu